Apothekers uit alleppo die onze pensioenen gaan betalen en ons land vooruithelpenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat is dus onzin maar mensen willen graag negatief denken want daar word je gelukkig van en de wereld een stukje mooier
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Apothekers uit alleppo die onze pensioenen gaan betalen en ons land vooruithelpen
waarom meteen helemaal de andere kant uitschietenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Apothekers uit alleppo die onze pensioenen gaan betalen en ons land vooruithelpen
#WelkomInOnsLandquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom meteen helemaal de andere kant uitschietendat is echt totaal niet wat ik zeg
raketgeleerden die ons leger sterker gaan maken tegen trumpquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
van alles roepen maar niet in staat zijn om serieus over een onderwerp te praten, dat vind ik echt kutquote:
Zet er een paar van aan het werk en voor je het weet heb je een geneesmiddel tegen kankerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:47 schreef wise het volgende:
[..]
raketgeleerden die ons leger sterker gaan maken tegen trump
Knappe jongens uit syrie die mn dochtertje een kras op haar jeugd gaan geven
Kom vechtenquote:
vrindquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zet er een paar van aan het werk en voor je het weet heb je een geneesmiddel tegen kanker
Zullen we een bak popcorn delen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:47 schreef Azpilicueta het volgende:
Dit gaat een interessante kant op. Ik voel het nou al
De enorme stroom is een enorm probleem dat europa terug kan werpen naar een nieuwe middeleeuwen, verscheurd door burgeroorlogen en insurgents.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van alles roepen maar niet in staat zijn om serieus over een onderwerp te praten, dat vind ik echt kut![]()
wat ik denk klopt vaak ook niet maar op deze manier blijft dat zo
Zout?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zullen we een bak popcorn delen?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zet er een paar van aan het werk en voor je het weet heb je een geneesmiddel tegen kanker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |