ik las volgeblaft door zielige asielzoekers.quote:
regenjasquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom heeft die vrouw haar tapijt om?
Haha echt he, wat een walgelijk gedrocht is dat wijfquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:41 schreef wise het volgende:
[..]
ik las volgeblaft door zielige asielzoekers.
Want daar zie ik haar wel voor aan. Hele gangbang met van die berbers en dat met een bek vol zaad zeggen hoe goed deze mensen wel niet zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar linkeroog heeft iets geksquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:41 schreef wise het volgende:
[..]
Want daar zie ik haar wel voor aan. Hele gangbang met van die berbers en dat met een bek vol zaad zeggen hoe goed deze mensen wel niet zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:waar zijn die IS gekken die groepen mensen overrijden als je ze nodig hebt?
Er zijn in zweden een paar Anne fleur dekkertjes vermoord die het in hun hoofd hadden gehaald om een vluchteling in huis te nemen. verkracht en doodgestoken/gewurgd door eerder genoemde vluchtelingquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:41 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
indeed. Heb de fotos gezien ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn in zweden een paar Anne fleur dekkertjes vermoord die het in hun hoofd hadden gehaald om een vluchteling in huis te nemen. verkracht en doodgestoken/gewurgd door eerder genoemde vluchteling
Hier was je gewoon op uit :/quote:
Shadilayquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Vluchtelingen zijn trouwens niet crimineler dan Nederlanders he mensen
belachelijk dat je crack_ aanwijst zegquote:
Inderdaad. Zijn allemaal hoogopgeleide mensen die ons land komen versterken en vrouwen bezwangeren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Vluchtelingen zijn trouwens niet crimineler dan Nederlanders he mensen
ja dat is dus onzin maar mensen willen graag negatief denken want daar word je gelukkig van en de wereld een stukje mooierquote:
hou eens op joh beetje zuigen en sarren en al mijn vrienden tegen mij op te zettenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He ik moest kei hard huilen want ze gingen zonder mij lunchen en toen trapte tardis na dat hij expres zonder zn team ging lunchen en nu ben ik echt helemaal in paniek. Kutmensen
oke dan azpiquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Inderdaad. Zijn allemaal hoogopgeleide mensen die ons land komen versterken en vrouwen bezwangeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |