Ik weet het wel zeker. Altijd elkaars rug hebben, bro's before ho's en lang leven de lol.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]denk dat wij match made in heaven zijn, nooit geen messen in onze rug
zo is antifa. tegen bezit, tegen vrijheid van meningsuiting, tegen rechts tegen mannen tegen blanke vrouwen tegen elkaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar ze maken random alles kapot. Nouja, sterker nog ze maken voornamelijk kapot wat van het 'volk' is
Ja jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:36 schreef wise het volgende:
[..]
als die stad Amsterdam zou zijn, dan wint iedereen er wat mee
spannendquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Binnenkort zullen we jullie komen ruimen. Kristallnacht2.0Mijn bruine shirt ligt al klaar.
ja nee logischquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo is antifa. tegen bezit, tegen vrijheid van meningsuiting, tegen rechts tegen mannen tegen blanke vrouwen tegen elkaar.inteelt hippies.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Luister even heel goed. Ik lees hier heel veel reacties dat je met scherp moet gaan schieten op dit "linkse tuig". Over bovengenoemde ben ik het eens. Je mag die mensen best beschieten met scherp als ze auto's in de fik steken maar ik moet nog wat duidelijk maken.. Er zijn op dit moment 3 groepen actief in Hamburg; Politie, Linkse Activisten en Hooligans van Dortmund en Hamburger SV. Degene die hier de materiële schade verrichten zijn de hooligans. Ik ken 3 mensen die daar nu op locatie zijn en zij lopen daar vredig met vlaggen en schreeuwen leuzen lees: normaal protest. De hooligans zijn 2 km verderop de boel aan het slopen.. Velen van jullie hebben het over links tuig dat geschoten moet worden? Klaarblijkelijk hebben de top-sukkels geen flauw idee wat daar nu écht aan de hand is en beoordelen de gehele situatie met wat logisch verstand en 6 filmpjes. Je moet je heel hard gaan schamen als je niet doorhebt dat hier meer dan 800 Hooligans de stad verneuken en de linkse activisten gewoon met vlaggen staan te wapperen. Doe je huiswerk en loop niet zo te blêren dat ze "links tuig" moeten afschieten, doe maar je ego strelen en denken dat je 'echt wel hier tegen bent'. Je zit op een zolderkamer, je mening getypt in 30 seconden? Ga je huiswerk doen!
Kunnen ze niet ff een rondje Amsterdam komen doen? Desnoods haal ik ze stuk voor stuk opquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:36 schreef wise het volgende:
[..]
als die stad Amsterdam zou zijn, dan wint iedereen er wat mee
ja zo keek ik ookquote:
Niemand gaat dit lezenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Luister even heel goed. Ik lees hier heel veel reacties dat je met scherp moet gaan schieten op dit "linkse tuig". Over bovengenoemde ben ik het eens. Je mag die mensen best beschieten met scherp als ze auto's in de fik steken maar ik moet nog wat duidelijk maken.. Er zijn op dit moment 3 groepen actief in Hamburg; Politie, Linkse Activisten en Hooligans van Dortmund en Hamburger SV. Degene die hier de materiële schade verrichten zijn de hooligans. Ik ken 3 mensen die daar nu op locatie zijn en zij lopen daar vredig met vlaggen en schreeuwen leuzen lees: normaal protest. De hooligans zijn 2 km verderop de boel aan het slopen.. Velen van jullie hebben het over links tuig dat geschoten moet worden? Klaarblijkelijk hebben de top-sukkels geen flauw idee wat daar nu écht aan de hand is en beoordelen de gehele situatie met wat logisch verstand en 6 filmpjes. Je moet je heel hard gaan schamen als je niet doorhebt dat hier meer dan 800 Hooligans de stad verneuken en de linkse activisten gewoon met vlaggen staan te wapperen. Doe je huiswerk en loop niet zo te blêren dat ze "links tuig" moeten afschieten, doe maar je ego strelen en denken dat je 'echt wel hier tegen bent'. Je zit op een zolderkamer, je mening getypt in 30 seconden? Ga je huiswerk doen!
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Even serieus though, je moet dit even kijken.quote:
Met 100 stappen kom je de straat niet eens uitquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik niet tegen links maar wel tegen extreem links. Ik vind het allemaal prima dat mensen demonstreren, sta ik ook achter. Maar dit gaat echt 100 stappen te ver.
Dat is ook mijn grootste wensquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:29 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat ik al niet over zou hebben om een middagje met jou te chillen Prof, niet normaal
ik ben niet tegen extreem links of extreem rechts, gewoon tegen extreem met wat dan ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik niet tegen links maar wel tegen extreem links. Ik vind het allemaal prima dat mensen demonstreren, sta ik ook achter. Maar dit gaat echt 100 stappen te ver.
waar komt die post vandaan¿quote:
opgeslagen ok, vind oprecht interessant maar nu nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:38 schreef Murdera het volgende:
[..]geloofwaardig
[..]
Even serieus though, je moet dit even kijken.
quote:Gaat lekker hé Anne Fleur Dekker? Volgende week al weer volledig volgeboekt aan de NPO-praattafels?
Goed opletten, blijkbaar wel.quote:
Dumpert. Bovenaan ergens...quote:
Nog meer muilperen voor jouquote:
quote:Iedereen is zo negatief hier over deze lui. Geeft me maar minnetjes maar hoeveel vriendelijke protesten zijn er al geweest?? Heeft het iets geholpen? Nee. In Nederland hebben we het goed en in veel andere G20 landen ook. Dit komt omdat het grootste deel van de mensen in de wereld het slecht heeft. Deze mensen willen een eerlijke wereld voor iedereen en ik denk dat we dat allemaal zouden moeten willen. Helaas door grenzen te houden en verdeeldheid te zaaien blijven de mensen dom. Monderne slavenij is waar we nu in leven.
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:39 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die mensen doen alsof. Zelfs al krijg ik er nu voor betaalt ga ik het nog niet lezen
Lekkerquote:
quote:
ik las volgeblaft door zielige asielzoekers.quote:
regenjasquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom heeft die vrouw haar tapijt om?
Haha echt he, wat een walgelijk gedrocht is dat wijfquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:41 schreef wise het volgende:
[..]
ik las volgeblaft door zielige asielzoekers.
Want daar zie ik haar wel voor aan. Hele gangbang met van die berbers en dat met een bek vol zaad zeggen hoe goed deze mensen wel niet zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar linkeroog heeft iets geksquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:41 schreef wise het volgende:
[..]
Want daar zie ik haar wel voor aan. Hele gangbang met van die berbers en dat met een bek vol zaad zeggen hoe goed deze mensen wel niet zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:waar zijn die IS gekken die groepen mensen overrijden als je ze nodig hebt?
Er zijn in zweden een paar Anne fleur dekkertjes vermoord die het in hun hoofd hadden gehaald om een vluchteling in huis te nemen. verkracht en doodgestoken/gewurgd door eerder genoemde vluchtelingquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:41 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
indeed. Heb de fotos gezien ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er zijn in zweden een paar Anne fleur dekkertjes vermoord die het in hun hoofd hadden gehaald om een vluchteling in huis te nemen. verkracht en doodgestoken/gewurgd door eerder genoemde vluchteling
Hier was je gewoon op uit :/quote:
Shadilayquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Vluchtelingen zijn trouwens niet crimineler dan Nederlanders he mensen
belachelijk dat je crack_ aanwijst zegquote:
Inderdaad. Zijn allemaal hoogopgeleide mensen die ons land komen versterken en vrouwen bezwangeren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:43 schreef Crack_ het volgende:
Vluchtelingen zijn trouwens niet crimineler dan Nederlanders he mensen
ja dat is dus onzin maar mensen willen graag negatief denken want daar word je gelukkig van en de wereld een stukje mooierquote:
hou eens op joh beetje zuigen en sarren en al mijn vrienden tegen mij op te zettenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
He ik moest kei hard huilen want ze gingen zonder mij lunchen en toen trapte tardis na dat hij expres zonder zn team ging lunchen en nu ben ik echt helemaal in paniek. Kutmensen
oke dan azpiquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Inderdaad. Zijn allemaal hoogopgeleide mensen die ons land komen versterken en vrouwen bezwangeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |