Lage tasquote:
Zullen we ff langsgaan?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:55 schreef Catkiller het volgende:
Beter schieten ze een paar van die relschoppers gewoon dood, dan tyfen ze wel op.
Twee handjes en geen kruimels achterlaten godverdomme.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:56 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb vakantie en eerste wat ik nu ga doen is in bed liggen en chips eten
Hij weet nog niet of hij voor zijn leven vloeibaar wil etenquote:
Eens. Risico van het 'vak'. Al die mensen werken natuurlijk sowieso niet.. maar toch..quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:55 schreef Catkiller het volgende:
Beter schieten ze een paar van die relschoppers gewoon dood, dan tyfen ze wel op.
Ik heb geen pipa, wel besteld maar pipashop levert niet. :squote:
handtas voor jou, missy.quote:
Lekkerquote:
Valse handtasquote:
Dat gelul over positief zijn is de reden dat ze nog steeds massaal door NGO's en Frontex worden opgehaald.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
natuurlijk is het niet gelijk, absoluut niet
en of het iets positiefs zal bijdragen overall denk ik ook niet maar dat denk ik ook niet als we niks doen dus dan beter zo goed mogelijk ons best doen. En sommige shit is toch zoals het is, als statushouders hier wonen dan is dat zo. Kun je of kut doen of proberen zelf beste ervan te maken, maar als heel land tegen statushouders zijndan wordt het nog kutter dan wanneer je met zn allen probeert het zo positief en goed mogelijk te maken en dat wil niemand schijnbaar
wat krijgen we nouquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker
Maar momenteel ben ik op dieet. De gedachte dat je aan mij denkt stemt mij vrolijk though
Handen boven het dekbed graagquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:56 schreef Chloroform het volgende:
Twee handjes tegelijk ja en bepaal ik zelf wel godverdommequote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Twee handjes en geen kruimels achterlaten godverdomme.
zonder wrijving geen glansquote:
Niet overdrijven nuquote:
geniet ervanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:56 schreef Chloroform het volgende:
Anders ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |