hou eens opquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk opgeven. Tot nu toe slaat hij louter waanideeën uit. Dat zijn ook gewoon mensen van vlees en bloed. Rotte appels heb je overal tussen zitten. Hier op FOK, hier in Nederland en ook tussen de vluchtelingen. Maar dat betekent niet dat we ze moeten weren. We moeten blij zijn dat ze ons land komen versterken!
We worden allemaal ouder en ouder dus we kunnen prima doorwerken na onze 67e. Het probleem is dat de werkmentaliteit slecht is tegenwoordig!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:09 schreef Crack_ het volgende:
En dat willen mensen nu al niet oplossen, kijk gezeik en gejank op pensioenleeftijd
hou eens opquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
We worden allemaal ouder en ouder dus we kunnen prima doorwerken na onze 67e. Het probleem is dat de werkmentaliteit slecht is tegenwoordig!
Wat eet je dan? En hoe laat?quote:
Ik zeg al niks meerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is echt irritanthou gewoon je mond
Heb je hier over nagedacht?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:08 schreef Crack_ het volgende:
maar population decline en ageing is toch ook echt probleem
Lijkt mij echt mooi om tegelijk met jou onze fast te breken onder het genot van een goede pot voetbalquote:
wij zijn de mensen die door de 'wooh gek niet eten doe normaal fucking ongezond'- barrière heen zijn gebrokenquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Niet zo makkelijk opgeven. Tot nu toe slaat hij louter waanideeën uit. Dat zijn ook gewoon mensen van vlees en bloed. Rotte appels heb je overal tussen zitten. Hier op FOK, hier in Nederland en ook tussen de vluchtelingen. Maar dat betekent niet dat we ze moeten weren. We moeten blij zijn dat ze ons land komen versterken!
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:10 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
We worden allemaal ouder en ouder dus we kunnen prima doorwerken na onze 67e. Het probleem is dat de werkmentaliteit slecht is tegenwoordig!
Ja rot is dat .. conditie naar de maanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
De eerste twee weken zullen weer gruwelijk kut worden want ik weet van alles nog hoeveel ik aan kon en conditioneel gezien ook. Maar goed, shit happens
omdat we minder werkend volk hebben en maar volk dat geld kostquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je hier over nagedacht?
Waarom is dit een probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |