Ik heb geen pipa, wel besteld maar pipashop levert niet. :squote:
handtas voor jou, missy.quote:
Lekkerquote:
Valse handtasquote:
Dat gelul over positief zijn is de reden dat ze nog steeds massaal door NGO's en Frontex worden opgehaald.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
natuurlijk is het niet gelijk, absoluut niet
en of het iets positiefs zal bijdragen overall denk ik ook niet maar dat denk ik ook niet als we niks doen dus dan beter zo goed mogelijk ons best doen. En sommige shit is toch zoals het is, als statushouders hier wonen dan is dat zo. Kun je of kut doen of proberen zelf beste ervan te maken, maar als heel land tegen statushouders zijndan wordt het nog kutter dan wanneer je met zn allen probeert het zo positief en goed mogelijk te maken en dat wil niemand schijnbaar
wat krijgen we nouquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker
Maar momenteel ben ik op dieet. De gedachte dat je aan mij denkt stemt mij vrolijk though
Handen boven het dekbed graagquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:56 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb vakantie en eerste wat ik nu ga doen is in bed liggen en chips eten
Twee handjes tegelijk ja en bepaal ik zelf wel godverdommequote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Twee handjes en geen kruimels achterlaten godverdomme.
zonder wrijving geen glansquote:
Niet overdrijven nuquote:
geniet ervanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:56 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb vakantie en eerste wat ik nu ga doen is in bed liggen en chips eten
Anders ikquote:
Daar blijven wonen kon ook niet, ze moeten ergens heenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat gelul over positief zijn is de reden dat ze nog steeds massaal door NGO's en Frontex worden opgehaald.Flikker toch op positief zijn. Elke mongool kon vanaf dag 1 zien dat het zo niet kan.
Opvang in de regio, iedereen die de zee op gaat terugslepen of laten verdrinken. Mensensmokkelaars geen kans, stuk minder doden, een stuk betere hulp voor de vluchtelingen, en de ratten die zich zo voordoen zouden dan ook niets kunnen.
Is niet nodig. Gewoon je bicep guns meenemen, dat is genoegquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb geen pipa, wel besteld maar pipashop levert niet. :s
Neequote:
Ja maar hoe kunnen die sjw's zich dan nog goed voelen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat gelul over positief zijn is de reden dat ze nog steeds massaal door NGO's en Frontex worden opgehaald.Flikker toch op positief zijn. Elke mongool kon vanaf dag 1 zien dat het zo niet kan.
Opvang in de regio, iedereen die de zee op gaat terugslepen of laten verdrinken. Mensensmokkelaars geen kans, stuk minder doden, een stuk betere hulp voor de vluchtelingen, en de ratten die zich zo voordoen zouden dan ook niets kunnen.
Regio.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar blijven wonen kon ook niet, ze moeten ergens heen
Die konden dan massaal daar heen om te gaan helpenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar hoe kunnen die sjw's zich dan nog goed voelen?
heb je een popcorn dieet?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou, 4ebe bood mij popcorn aan dus dat had ik dan gekregen
Nooo dieetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker
Maar momenteel ben ik op dieet. De gedachte dat je aan mij denkt stemt mij vrolijk though
ja in eigen land blijven en daar hulp krijgen en daar shit fixen is het beste, maar dat was ook al te laatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die konden dan massaal daar heen om te gaan helpen
The Sahara is the largest hot desert and the third largest desert in the world after Antarctica and the Arctic. Its area of 9,200,000 square kilometres is comparable to the area of China or the United States.quote:
Ik wil dat het 16.30 isquote:
Alsof dit niet al jaren voorspeld werd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja in eigen land blijven en daar hulp krijgen en daar shit fixen is het beste, maar dat was ook al te laat
hoe zie je dit voor je danquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
The Sahara is the largest hot desert and the third largest desert in the world after Antarctica and the Arctic. Its area of 9,200,000 square kilometres is comparable to the area of China or the United States.
Ben 2 maanden niet wezen fitnessen dus ik ben nu een mess van spier en vetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooo dieetwaarom? Hoeveel kg moet eraf
het is zoute popcorn?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, maar zoals je weet is teveel zout niet goed voor een mens. Dus ook niet voor Azpi
wellicht wel maar ik gok zo dat mensen toen ook niet wilden betalen om dit te voorkomenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof dit niet al jaren voorspeld werd.Konden we echt niet aan zien komen dit.
oeh winwinquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Algeria, Chad, Egypt, Libya, Mali, Mauritania, Morocco, Niger, Sudan, Tunisia.quote:
Er ontgaat jou ook niks he Crackquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is zoute popcorn?
[..]
wellicht wel maar ik gok zo dat mensen toen ook niet wilden betalen om dit te voorkomen
Die mensen handelen echt alleen maar uit de goedheid van hun hart. Als er hier straks bonje is dan vertrek ik ook naar Syriëquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hm, en waarom is dat dan niet gebeurdquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Algeria, Chad, Egypt, Libya, Mali, Mauritania, Morocco, Niger, Sudan, Tunisia.
Er is plek zat, dat is het probleem echt niet. Maar doen moet er wel wat gebouwd worden. hulp. in de regio. zegmaar.
waarom meteen zo, echt manquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die mensen handelen echt alleen maar uit de goedheid van hun hart. Als er hier straks bonje is dan vertrek ik ook naar Syrië
Je denkt niet dat dit allemaal rustig geplanned was? En dit is een klein oorlogje.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:01 schreef Crack_ het volgende:
wellicht wel maar ik gok zo dat mensen toen ook niet wilden betalen om dit te voorkomen
oke dit gaat me te verquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je denkt niet dat dit allemaal rustig geplanned was? En dit is een klein oorlogje.Massale overpopulatie in heel afrika met een steeds groter gebrek aan bestuur. Wat hierheen komt is niet alleen wat we nu zien hoor. Tot de grenzen dicht gaan blijft het stromen.
afvallen ok thanksquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
HET 'IK EET MINDER KCAL DAN IK VERBRUIK DIEET'
HET IS MAGIE CRACK, MAAR HET WERKT!!!
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die mensen handelen echt alleen maar uit de goedheid van hun hart. Als er hier straks bonje is dan vertrek ik ook naar Syrië
wat doe je ;squote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wat is mijn beloning?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke dit gaat me te ver
[..]
afvallen ok thanks
-5 chipsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wat is mijn beloning?
Ik zeg niet dat de oorlog geplanned is he. Nouja, wel, maar niet door westerse overheden.quote:
Oeps, ik ben ook een maand niet wezen sporten ivm schouderblessure en hoefje. Misschien ook wel twee maanden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben 2 maanden niet wezen fitnessen dus ik ben nu een mess van spier en vet
hij heeft het niet over IF want if is niet minder eten dan je verbruikt enkel andere tijdenquote:
oh oke, dan is het goedquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over IF. IF heeft niks te maken met een dieet
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over IF. IF heeft niks te maken met een dieet
Jeetjequote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
sorry dat gaat wel echt iets te ver voor mijn bolletjequote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de oorlog geplanned is he. Nouja, wel, maar niet door westerse overheden.
Het openhouden van de grenzen en invoeren van een massa.
http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htmquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke dit gaat me te ver
[..]
afvallen ok thanks
De eerste twee weken zullen weer gruwelijk kut worden want ik weet van alles nog hoeveel ik aan kon en conditioneel gezien ook. Maar goed, shit happensquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps, ik ben ook een maand niet wezen sporten ivm schouderblessure en hoefje. Misschien ook wel twee maanden.
Eergisteren wezen sporten en het voelde goed
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je niet iets zoeters dan chips? Een kusje bijvoorbeeld?
maar population decline en ageing is toch ook echt probleemquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htm
United Nations projections indicate that over the next 50 years, the populations of virtually all countries of Europe as well as Japan will face population decline and population ageing. The new challenges of declining and ageing populations will require comprehensive reassessments of many established policies and programmes, including those relating to international migration.
Focusing on these two striking and critical population trends, the report considers replacement migration for eight low-fertility countries (France, Germany, Italy, Japan, Republic of Korea, Russian Federation, United Kingdom and United States) and two regions (Europe and the European Union). Replacement migration refers to the international migration that a country would need to offset population decline and population ageing resulting from low fertility and mortality rates.
Niet zo makkelijk opgeven. Tot nu toe slaat hij louter waanideeën uit. Dat zijn ook gewoon mensen van vlees en bloed. Rotte appels heb je overal tussen zitten. Hier op FOK, hier in Nederland en ook tussen de vluchtelingen. Maar dat betekent niet dat we ze moeten weren. We moeten blij zijn dat ze ons land komen versterken!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
sorry dat gaat wel echt iets te ver voor mijn bolletje
kan me dat niet voorstellen dus ook moeilijk om daar over na te denken en discussie te voerenWellicht heb je gelijk hoor
Niet dusquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
maar population decline en ageing is toch ook echt probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |