Daar blijven wonen kon ook niet, ze moeten ergens heenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat gelul over positief zijn is de reden dat ze nog steeds massaal door NGO's en Frontex worden opgehaald.Flikker toch op positief zijn. Elke mongool kon vanaf dag 1 zien dat het zo niet kan.
Opvang in de regio, iedereen die de zee op gaat terugslepen of laten verdrinken. Mensensmokkelaars geen kans, stuk minder doden, een stuk betere hulp voor de vluchtelingen, en de ratten die zich zo voordoen zouden dan ook niets kunnen.
Is niet nodig. Gewoon je bicep guns meenemen, dat is genoegquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb geen pipa, wel besteld maar pipashop levert niet. :s
Neequote:
Ja maar hoe kunnen die sjw's zich dan nog goed voelen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat gelul over positief zijn is de reden dat ze nog steeds massaal door NGO's en Frontex worden opgehaald.Flikker toch op positief zijn. Elke mongool kon vanaf dag 1 zien dat het zo niet kan.
Opvang in de regio, iedereen die de zee op gaat terugslepen of laten verdrinken. Mensensmokkelaars geen kans, stuk minder doden, een stuk betere hulp voor de vluchtelingen, en de ratten die zich zo voordoen zouden dan ook niets kunnen.
Regio.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Daar blijven wonen kon ook niet, ze moeten ergens heen
Die konden dan massaal daar heen om te gaan helpenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar hoe kunnen die sjw's zich dan nog goed voelen?
heb je een popcorn dieet?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nou, 4ebe bood mij popcorn aan dus dat had ik dan gekregen
Nooo dieetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Lekker
Maar momenteel ben ik op dieet. De gedachte dat je aan mij denkt stemt mij vrolijk though
ja in eigen land blijven en daar hulp krijgen en daar shit fixen is het beste, maar dat was ook al te laatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die konden dan massaal daar heen om te gaan helpen
The Sahara is the largest hot desert and the third largest desert in the world after Antarctica and the Arctic. Its area of 9,200,000 square kilometres is comparable to the area of China or the United States.quote:
Ik wil dat het 16.30 isquote:
Alsof dit niet al jaren voorspeld werd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja in eigen land blijven en daar hulp krijgen en daar shit fixen is het beste, maar dat was ook al te laat
hoe zie je dit voor je danquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
The Sahara is the largest hot desert and the third largest desert in the world after Antarctica and the Arctic. Its area of 9,200,000 square kilometres is comparable to the area of China or the United States.
Ben 2 maanden niet wezen fitnessen dus ik ben nu een mess van spier en vetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nooo dieetwaarom? Hoeveel kg moet eraf
het is zoute popcorn?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:00 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, maar zoals je weet is teveel zout niet goed voor een mens. Dus ook niet voor Azpi
wellicht wel maar ik gok zo dat mensen toen ook niet wilden betalen om dit te voorkomenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Alsof dit niet al jaren voorspeld werd.Konden we echt niet aan zien komen dit.
oeh winwinquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die konden dan massaal daar heen om te gaan helpen
Algeria, Chad, Egypt, Libya, Mali, Mauritania, Morocco, Niger, Sudan, Tunisia.quote:
Er ontgaat jou ook niks he Crackquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is zoute popcorn?
[..]
wellicht wel maar ik gok zo dat mensen toen ook niet wilden betalen om dit te voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |