Die mensen handelen echt alleen maar uit de goedheid van hun hart. Als er hier straks bonje is dan vertrek ik ook naar Syriëquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die konden dan massaal daar heen om te gaan helpen
Hm, en waarom is dat dan niet gebeurdquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Algeria, Chad, Egypt, Libya, Mali, Mauritania, Morocco, Niger, Sudan, Tunisia.
Er is plek zat, dat is het probleem echt niet. Maar doen moet er wel wat gebouwd worden. hulp. in de regio. zegmaar.
waarom meteen zo, echt manquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die mensen handelen echt alleen maar uit de goedheid van hun hart. Als er hier straks bonje is dan vertrek ik ook naar Syrië
Je denkt niet dat dit allemaal rustig geplanned was? En dit is een klein oorlogje.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:01 schreef Crack_ het volgende:
wellicht wel maar ik gok zo dat mensen toen ook niet wilden betalen om dit te voorkomen
oke dit gaat me te verquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je denkt niet dat dit allemaal rustig geplanned was? En dit is een klein oorlogje.Massale overpopulatie in heel afrika met een steeds groter gebrek aan bestuur. Wat hierheen komt is niet alleen wat we nu zien hoor. Tot de grenzen dicht gaan blijft het stromen.
afvallen ok thanksquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
HET 'IK EET MINDER KCAL DAN IK VERBRUIK DIEET'
HET IS MAGIE CRACK, MAAR HET WERKT!!!
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die mensen handelen echt alleen maar uit de goedheid van hun hart. Als er hier straks bonje is dan vertrek ik ook naar Syrië
wat doe je ;squote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wat is mijn beloning?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke dit gaat me te ver
[..]
afvallen ok thanks
-5 chipsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Graag gedaan. Wat is mijn beloning?
Ik zeg niet dat de oorlog geplanned is he. Nouja, wel, maar niet door westerse overheden.quote:
Oeps, ik ben ook een maand niet wezen sporten ivm schouderblessure en hoefje. Misschien ook wel twee maanden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben 2 maanden niet wezen fitnessen dus ik ben nu een mess van spier en vet
hij heeft het niet over IF want if is niet minder eten dan je verbruikt enkel andere tijdenquote:
oh oke, dan is het goedquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over IF. IF heeft niks te maken met een dieet
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over IF. IF heeft niks te maken met een dieet
Jeetjequote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
sorry dat gaat wel echt iets te ver voor mijn bolletjequote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat de oorlog geplanned is he. Nouja, wel, maar niet door westerse overheden.
Het openhouden van de grenzen en invoeren van een massa.
http://www.un.org/esa/pop(...)ration/migration.htmquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke dit gaat me te ver
[..]
afvallen ok thanks
De eerste twee weken zullen weer gruwelijk kut worden want ik weet van alles nog hoeveel ik aan kon en conditioneel gezien ook. Maar goed, shit happensquote:Op vrijdag 7 juli 2017 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps, ik ben ook een maand niet wezen sporten ivm schouderblessure en hoefje. Misschien ook wel twee maanden.
Eergisteren wezen sporten en het voelde goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |