Uitstekend, net een patatje mayo op en nu mijn werk afmaken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hey, FOK!-gebruiker 'TARDIS.', hoe verloopt jouw (vroege) middag tot nu toe?
Lekker.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uitstekend, net een patatje mayo op en nu mijn werk afmaken.
Oh ik vind roodborstjes ook wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ja dat zijn de boeren, maar ook veel mensen die dan op zondagochtend heel de tuin doen, en het boeiend vinden als er een roodborstje in de tuin zit ofzo en daar helemaal blij van worden.
Ze hebben wel een kleine hypotheek, denk dat dat het is.
ik gun jou jouw vriend nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:45 schreef Myrr het volgende:
Zin om een tukkie te doen maar vriend komt thuis en die gunt me sws niet.
quote:
sowquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:04 schreef Catkiller het volgende:
Ik hoop dat ze een jaar of 10 blijft slapen, lekker rustig hier.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:04 schreef madeliefff het volgende:
Wanneer ontstaat er brand als je strijkijzer aan laat staan? Ik twijfel of t uit ist staat iig niet met hete kant ergens tegenaan..
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:04 schreef madeliefff het volgende:
Wanneer ontstaat er brand als je strijkijzer aan laat staan? Ik twijfel of t uit ist staat iig niet met hete kant ergens tegenaan..
Als de hond er tegenaan schuurt en in de fik vliegt en heel het huis door rent in paniek.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:04 schreef madeliefff het volgende:
hoop voor je dat de thermische beveiliging zijn werk doetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:04 schreef madeliefff het volgende:
Zou toch beter vinden als het andersom was en madeliefff over dikke sauce en mooie slanke piemels praatte.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
madelieff is echt de dima van de sociaal iets meer geaccepteerde vragen.
jullie zijn mijn steun en toeverlaatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
madelieff is echt de dima van de sociaal iets meer geaccepteerde vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |