Blowen kan je overal wel. Zelfs hier met het zwaarste beleid t.o.v. wiet wordt er op de terrassen wiet gerookt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fruitcorso?
Nederland heeft prima vakantieplekken. En je kan dan gewoon door blowen
Ja, klopt... overal waar je komt liggen ook wietzakjes en roaches. Maar ik doe het niet, neem geen risico.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Blowen kan je overal wel. Zelfs hier met het zwaarste beleid t.o.v. wiet wordt er op de terrassen wiet gerookt.
jaquote:
Welk risico?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt... overal waar je komt liggen ook wietzakjes en roaches. Maar ik doe het niet, neem geen risico.
jaloersquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey, echt 3 dagen nadat jij het over vliegende herten had zag ik er een net voor ik de trein instapte op het perronnog nooit gezien, gekke beesten
yess fruitcorso, ipv bloemen fruit. Is ook best grootquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fruitcorso?
Nederland heeft prima vakantieplekken. En je kan dan gewoon door blowen
ben jaloers op jouw ferme, vrouwelijke lichaamquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaloers
[..]
yess fruitcorso, ipv bloemen fruit. Is ook best groot
ik blow alleen niet
hmm ferm hequote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben jaloers op jouw ferme, vrouwelijke lichaam
Risico om gepakt te worden en er represailles zijn. Ik weet het niet, ik weet niet hoe alle EU landen er mee omgaan. Ik durfde het in elk geval niet in Portugal en Italië bijv.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Welk risico?Als toerist nemen ze je wiet af en spreken ze je vermanend toe. Valt allemaal best mee.
Ik heb geprobeerd hier iets van te vinden, maar dat is niet gelukt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor zo'n goedkope weet je wel goed wie je klanten zijn en wie niet haha.
Oké, oh dacht dat je dat deed.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaloers
[..]
yess fruitcorso, ipv bloemen fruit. Is ook best groot
ik blow alleen niet
Hahahaha die laatste zinquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik maak juist altijd voor hun plaats. Kan niet zo goed tegen mensen die denken alles te mogen omdat ze een kinderwagen hebben. Flikker op ik steek je banden lek.
[..]
Is dat in brabant? mooie provincie. Limburg is ook mooi.
Klopt ja. Grootste die ik heb gezien was 10cm. Monster.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jadie dingen zijn echt groot trouwens, vergeleken met het formaat wat de meeste insecten in nederland hebben
Limburg is toch ook mooi?quote:
Crack staat bekend dan ook bekend als het vliegend hert tussen alle deerne's.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben jaloers op jouw ferme, vrouwelijke lichaam
goeiequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:03 schreef Catkiller het volgende:
TT moest zonder wrijving geen Hans zijn.
Oké Brad.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:16 schreef Braddie het volgende:
Madness de Bieber van Ska noemen, dan heb je écht het muzikaal ontwikkelde brein van een fruitvliegje
niemand geeft echt een neuk om jouw mening over wat dan ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:16 schreef Braddie het volgende:
Madness de Bieber van Ska noemen, dan heb je écht het muzikaal ontwikkelde brein van een fruitvliegje
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Italiaanse bol met zalm en rucola
wel beetje fatsoenlijke dan, die hele goedkope uit de diepvries die 90% naar zout smaakt is kutquote:
snap ikquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Stoppen met gerookte zalm was kutter dan stoppen met roken
waarom zou je daarmee willen stoppenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Stoppen met gerookte zalm was kutter dan stoppen met roken
beter dure zalm iddquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wel beetje fatsoenlijke dan, die hele goedkope uit de diepvries die 90% naar zout smaakt is kut
Oke Troll.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niemand geeft echt een neuk om jouw mening over wat dan ook
Ook zo.quote:
Kon gevaarlijk zijn voor de beeb.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom zou je daarmee willen stoppen
Nah ik vind die goedkope ook wel prima eigenlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wel beetje fatsoenlijke dan, die hele goedkope uit de diepvries die 90% naar zout smaakt is kut
Friesland.quote:
okayquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Friesland.
Had een collega die werkte daar bij de vrijwillige reddingswerkers, was echt een hele rare vent
Frysen zijn vaag ja. Allemaal van die... Vogelmensen ofzo. M'n schoonpa woont er.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Friesland.
Had een collega die werkte daar bij de vrijwillige reddingswerkers, was echt een hele rare vent
Vogelmensenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Frysen zijn vaag ja. Allemaal van die... Vogelmensen ofzo. M'n schoonpa woont er.
Oh ja dat zijn de boeren, maar ook veel mensen die dan op zondagochtend heel de tuin doen, en het boeiend vinden als er een roodborstje in de tuin zit ofzo en daar helemaal blij van worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vogelmensenik snap niet wat je bedoeld maar ik begrijp je punt, ofzo weet niet
Ook altijd zo nors en eigenzinnig die lui.
Uitstekend, net een patatje mayo op en nu mijn werk afmaken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hey, FOK!-gebruiker 'TARDIS.', hoe verloopt jouw (vroege) middag tot nu toe?
Lekker.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uitstekend, net een patatje mayo op en nu mijn werk afmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |