3 uur pauzequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:05 schreef Azpilicueta het volgende:
Jeetje, alweer 11 uur geweest. Bijna tijd voor pauze
Ik zou moeten compenseren voor gisteren toen er een sollicitant om half 1 kwam waardoor ik maar een halfuur hadquote:
zo'n strikte tijden dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou moeten compenseren voor gisteren toen er een sollicitant om half 1 kwam waardoor ik maar een halfuur had
Nja haar dochtertje woont daar ook dus laat maar.quote:
Nee, daar kies ik zelf voor. Ben autistisch met tijden. Plus het is alweer 18 uur geleden dat ik gegeten hebquote:
WHYquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, daar kies ik zelf voor. Ben autistisch met tijden. Plus het is alweer 18 uur geleden dat ik gegeten heb
Om half 5 doet deze 4e niks meerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou moeten compenseren voor gisteren toen er een sollicitant om half 1 kwam waardoor ik maar een halfuur had
groot gelijkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nja haar dochtertje woont daar ook dus laat maar.
Volgende keer wel duidelijk maken dat ik printscreens maak, iedereen in m'n telefoon mag zitten en z'n achterlijke apps dus openbaar bezit zouden kunnen worden.
Joooeeee.
prof approves thisquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, daar kies ik zelf voor. Ben autistisch met tijden. Plus het is alweer 18 uur geleden dat ik gegeten heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |