Ik zou bang van je worden in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ALPHA FEMALE ILL BE RIGHT BEHIND YOU
'hihi maar ik ben beta'
- datis niet wat ze bedoelen
HET IS EEN FUCKING GRAPJE
ja ik zag net gemiste oproep van sollicitatiegesprek van vorige week van organisatie in de horecabranchequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Faka broer
Weer heet sollicitatie nieuws? Vers van de pers?
Mensen met kinderwagens ontwijkenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
Vakantie
Natuur opzoeken
Dagjes weg
Cultuur snuiven
Zwemmen
Omdat het niet netjes is om iemand af te wijzen in een voicemailquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik zag net gemiste oproep van sollicitatiegesprek van vorige week van organisatie in de horecabranche
ik moest haar ff terugbellen
waarom zeggen ze niet gewoon of ze afwijzen of nieuwe afspraak in willen plannen
irritant
nja ik zou het niet erg vindenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het niet netjes is om iemand af te wijzen in een voicemail
Nee snap ikquote:
Doe ik wel hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het niet netjes is om iemand af te wijzen in een voicemail
En dat ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze kunnen anders toch ook gewoon mail sturen
Voor zo'n goedkope weet je wel goed wie je klanten zijn en wie niet haha.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben jij niet degene die mijn inkomen verzorgt of op een enkele andere manier positief bijdraagt in mijn bestaan, dus wat jij wel of niet zou waarderen is voor mij niet van waarde.
Doen ze soms ook, maar het is netter om dit persoonlijk te doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze kunnen anders toch ook gewoon mail sturen
Wie gaat daar nou voor zijn plezier naartoequote:
Nog 3 minuten 4ebequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doen ze soms ook, maar het is netter om dit persoonlijk te doen.
Crackquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie gaat daar nou voor zijn plezier naartoe
Hangt van de situatie afquote:
Wat ga je eten ?quote:
quote:
mwah zo'n 125000 mensen maar hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie gaat daar nou voor zijn plezier naartoe
Oh ga je naar dat verkutte appelpopquote:
Als ik iemand mag dan vraag ik ze vaak om terug te bellen. Als ik ze toch al conjo's vond dan zeg ik het gewoon daar en klaarquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af
Maar als iemand is langsgeweest is, dan zeker even persoonlijk afwijzen.
Nooit geweest, niet mijn muziek.quote:
Nomnomnomquote:
niet echt leuke bands/artiestenquote:
met dillequote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nomnomnom
Ik ga voor een broodje met zalm, denk ik
Ja, scheelt weer werkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ik iemand mag dan vraag ik ze vaak om terug te bellen. Als ik ze toch al conjo's vond dan zeg ik het gewoon daar en klaar
maar is altijd zo divers johquote:
Voel me een beetje buitengesloten nuquote:
ahquote:
Lil Kleine.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar is altijd zo divers joh
Van Guus Meeuwis tot Alphabeat tot Kane tot Golden Earring tot Heideroosjes tot Will and the People tot Lil kleine tot MADNESSSSSSSSSSSS
madnessquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van Guus Meeuwis tot Alphabeat tot Kane tot Golden Earring tot Heideroosjes tot Will and the People tot Lil kleine tot MADNESSSSSSSSSSSS
Denk dat ik dat wel ga doen jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
wel in een vlog aub niet in een stream want ben vanavond niet thuis.
Dit lijkt me niksquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nederlandstalige muziekquote:
Ik maak juist altijd voor hun plaats. Kan niet zo goed tegen mensen die denken alles te mogen omdat ze een kinderwagen hebben. Flikker op ik steek je banden lek.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen met kinderwagens ontwijken
Is dat in brabant? mooie provincie. Limburg is ook mooi.quote:
Madness is wel een beetje de bieber van skaquote:
dit jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik maak juist altijd voor hun plaats. Kan niet zo goed tegen mensen die denken alles te mogen omdat ze een kinderwagen hebben. Flikker op ik steek je banden lek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |