Ja dat idee boezemt angst en erg diepe pijn in.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:16 schreef Crack_ het volgende:
Nee ok het enige wat ik bedacht alleen om die redenen zou ik al geen kinderen willendat je kind doodgaat
Kan me dit helemaal voorstellen. Als ik hier aan denk bij mn neefje vind ik het al helemaal kut, en dat is mn neefjequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat idee boezemt angst en erg diepe pijn in.
Preciesquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja die heb je net allemaal verteld, echt zo veel voordelen
kinderen laten je toch in de steekquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wie weet later ooit als je huisje boompje beestje hebt en alles chill, maar moet er nu echt niet aan denken ook niet voor later
[..]
Ja, maar STELen dat is maar een van de duizendmiljoenredenen. Eigenlijk is later niet alleen zijn nog wel iets in mij wat zegt jaaaa daarvoor moet je kindjes nemen crackie, maar dan denk ik daarvoor ga je toch geen kinderen nemen
Niet zolang je nog een erfenis is waar ze aanspraak op kunnen makenquote:
ik niet hoorquote:
JAquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Waarom doen we dit in hoofdletters. Is dat hip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat jij iemand bent die niet op FOK! zit tijdens vakantie, dat zouden wij allemaal waarderen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
JA
HAD EEN BEETJE HALF SAGO GEBELD VAN YO IK WIL EEN AFSPRAAK MAKEN MAAR IK KAN PAS DINSDAG INGEPLAND WORDEN ZIE IK OP DE WEBSITE STAAN EN DIE VROUW BIJ DE AANVRAAG WAS NIET BEHULPZAAM BIJ MIJN VRAGEN DUS EIGENLIJK WAS IK VAN PLAN VANDAAG MIJN PASPOORT OP TE HALEN GEZIEN IK MAANDAG GA VLIEGEN. GAAT DAT LUKKEN?
BIEM. Twee uur later had ik hem in mijn handen.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Waarom doen we dit in hoofdletters. Is dat hip
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Hopelijk is haags er niet om een kinderlijkje te posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
waarom zou je dat doen btw¿ Als je op vakantie gaat heb je toch wel wat beters te doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij iemand bent die niet op FOK! zit tijdens vakantie, dat zouden wij allemaal waarderen.
of MMGYMCMBquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopelijk is haags er niet om een kinderlijkje te posten.
Sowquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij iemand bent die niet op FOK! zit tijdens vakantie, dat zouden wij allemaal waarderen.
Werken tijdens je vakantie inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen btw¿ Als je op vakantie gaat heb je toch wel wat beters te doen.
ja dat zeggen er hier wel meer maar of je nou op het strand of aan het zwembad een boek leest of FOK!t, dat maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen btw¿ Als je op vakantie gaat heb je toch wel wat beters te doen.
ook wel bekend onder dimaquote:
Helaas voor jou ben jij niet degene die mijn inkomen verzorgt of op een enkele andere manier positief bijdraagt in mijn bestaan, dus wat jij wel of niet zou waarderen is voor mij niet van waarde.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bizarquote:
Gaan we doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
je zou juist zeggen dat je JUIST tijdens je vakantie lekker kunt FOK!ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |