Dat mag je vinden vriendquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
niet eten is debiel en absoluut niet goed voor je
het zal best oke uitpakken voor sommige mensen maar in de regel is dit gewoon dikke natte kut
Wat een schatje ben je toch hequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja goede redenen doe meteen met je mee
is bijna met alle diėten toch zo, eiwitdieet koolhydraatdieet blabla. Het komt allemaal neer op minder eten dan je energiebehoefte en niks meer niks minder. Mensen die denken dat er een of ander magisch iets gebeurd als je stopt met koolhydraten etenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
het zal best oke uitpakken voor sommige mensen maar in de regel is dit gewoon dikke natte kut
Het is geen dieetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is bijna met alle diėten toch zo, eiwitdieet koolhydraatdieet blabla. Het komt allemaal neer op minder eten dan je energiebehoefte en niks meer niks minder. Mensen die denken dat er een of ander magisch iets gebeurd als je stopt met koolhydraten etenoke ja is goed BYYYEEE
Minder kcal eten dan je lichaam nodig heeft om te functionerenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is de definitie van een dieet bij jou
zorgen dat jezelf eerder gaatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:16 schreef Crack_ het volgende:
Nee ok het enige wat ik bedacht alleen om die redenen zou ik al geen kinderen willendat je kind doodgaat
Niks mis met natte kutten van dikke wijven.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
Wil jij ook geen kinderenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:16 schreef Crack_ het volgende:
Nee ok het enige wat ik bedacht alleen om die redenen zou ik al geen kinderen willendat je kind doodgaat
oh, nee dieet betekent aanpassing voeding ongeacht welke functie dat heeftquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Minder kcal eten dan je lichaam nodig heeft om te functioneren
quote:
quote:
Best vaak doen ze dat niet voordat je zelf dood gaat hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:16 schreef Crack_ het volgende:
IF hoeft geen aanpassing te zijn op de voeding die je eet alleen een aanpassing met betrekking tot de tijden waarop je eet. En daar zitten allerlei (biologische) voordelen aan verbonden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nee dieet betekent aanpassing voeding ongeacht welke functie dat heeft
hear hearquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:19 schreef Catkiller het volgende:
En dan laten ze je lekker wegrotten in een bejaardentehuis en komen ze 1 keer per maand interesse tonen omdat het toch maar moet en worden de kleinkinderen omgekocht met een stukje speelgoed zodat ze braafjes mee gaan.
wie weet later ooit als je huisje boompje beestje hebt en alles chill, maar moet er nu echt niet aan denken ook niet voor laterquote:
Ja, maar STELquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Best vaak doen ze dat niet voordat je zelf dood gaat hoor.
ja die heb je net allemaal verteld, echt zo veel voordelenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
IF hoeft geen aanpassing te zijn op de voeding die je eet alleen een aanpassing met betrekking tot de tijden waarop je eet. En daar zitten allerlei (biologische) voordelen aan verbonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |