3 uur pauzequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:05 schreef Azpilicueta het volgende:
Jeetje, alweer 11 uur geweest. Bijna tijd voor pauze
Ik zou moeten compenseren voor gisteren toen er een sollicitant om half 1 kwam waardoor ik maar een halfuur hadquote:
zo'n strikte tijden dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou moeten compenseren voor gisteren toen er een sollicitant om half 1 kwam waardoor ik maar een halfuur had
Nja haar dochtertje woont daar ook dus laat maar.quote:
Nee, daar kies ik zelf voor. Ben autistisch met tijden. Plus het is alweer 18 uur geleden dat ik gegeten hebquote:
WHYquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, daar kies ik zelf voor. Ben autistisch met tijden. Plus het is alweer 18 uur geleden dat ik gegeten heb
Om half 5 doet deze 4e niks meerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou moeten compenseren voor gisteren toen er een sollicitant om half 1 kwam waardoor ik maar een halfuur had
groot gelijkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nja haar dochtertje woont daar ook dus laat maar.
Volgende keer wel duidelijk maken dat ik printscreens maak, iedereen in m'n telefoon mag zitten en z'n achterlijke apps dus openbaar bezit zouden kunnen worden.
Joooeeee.
prof approves thisquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, daar kies ik zelf voor. Ben autistisch met tijden. Plus het is alweer 18 uur geleden dat ik gegeten heb
Dat mag je vinden vriendquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
niet eten is debiel en absoluut niet goed voor je
het zal best oke uitpakken voor sommige mensen maar in de regel is dit gewoon dikke natte kut
Wat een schatje ben je toch hequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja goede redenen doe meteen met je mee
is bijna met alle diëten toch zo, eiwitdieet koolhydraatdieet blabla. Het komt allemaal neer op minder eten dan je energiebehoefte en niks meer niks minder. Mensen die denken dat er een of ander magisch iets gebeurd als je stopt met koolhydraten etenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
het zal best oke uitpakken voor sommige mensen maar in de regel is dit gewoon dikke natte kut
Het is geen dieetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is bijna met alle diëten toch zo, eiwitdieet koolhydraatdieet blabla. Het komt allemaal neer op minder eten dan je energiebehoefte en niks meer niks minder. Mensen die denken dat er een of ander magisch iets gebeurd als je stopt met koolhydraten etenoke ja is goed BYYYEEE
Minder kcal eten dan je lichaam nodig heeft om te functionerenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is de definitie van een dieet bij jou
zorgen dat jezelf eerder gaatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:16 schreef Crack_ het volgende:
Nee ok het enige wat ik bedacht alleen om die redenen zou ik al geen kinderen willendat je kind doodgaat
Niks mis met natte kutten van dikke wijven.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:14 schreef TARDIS. het volgende:
Wil jij ook geen kinderenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:16 schreef Crack_ het volgende:
Nee ok het enige wat ik bedacht alleen om die redenen zou ik al geen kinderen willendat je kind doodgaat
oh, nee dieet betekent aanpassing voeding ongeacht welke functie dat heeftquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:17 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Minder kcal eten dan je lichaam nodig heeft om te functioneren
quote:
quote:
Best vaak doen ze dat niet voordat je zelf dood gaat hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:16 schreef Crack_ het volgende:
IF hoeft geen aanpassing te zijn op de voeding die je eet alleen een aanpassing met betrekking tot de tijden waarop je eet. En daar zitten allerlei (biologische) voordelen aan verbonden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, nee dieet betekent aanpassing voeding ongeacht welke functie dat heeft
hear hearquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:19 schreef Catkiller het volgende:
En dan laten ze je lekker wegrotten in een bejaardentehuis en komen ze 1 keer per maand interesse tonen omdat het toch maar moet en worden de kleinkinderen omgekocht met een stukje speelgoed zodat ze braafjes mee gaan.
wie weet later ooit als je huisje boompje beestje hebt en alles chill, maar moet er nu echt niet aan denken ook niet voor laterquote:
Ja, maar STELquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Best vaak doen ze dat niet voordat je zelf dood gaat hoor.
ja die heb je net allemaal verteld, echt zo veel voordelenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:20 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
IF hoeft geen aanpassing te zijn op de voeding die je eet alleen een aanpassing met betrekking tot de tijden waarop je eet. En daar zitten allerlei (biologische) voordelen aan verbonden.
Ja dat idee boezemt angst en erg diepe pijn in.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:16 schreef Crack_ het volgende:
Kan me dit helemaal voorstellen. Als ik hier aan denk bij mn neefje vind ik het al helemaal kut, en dat is mn neefjequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja dat idee boezemt angst en erg diepe pijn in.
Preciesquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja die heb je net allemaal verteld, echt zo veel voordelen
kinderen laten je toch in de steekquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wie weet later ooit als je huisje boompje beestje hebt en alles chill, maar moet er nu echt niet aan denken ook niet voor later
[..]
Ja, maar STELen dat is maar een van de duizendmiljoenredenen. Eigenlijk is later niet alleen zijn nog wel iets in mij wat zegt jaaaa daarvoor moet je kindjes nemen crackie, maar dan denk ik daarvoor ga je toch geen kinderen nemen
Niet zolang je nog een erfenis is waar ze aanspraak op kunnen makenquote:
ik niet hoorquote:
JAquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Waarom doen we dit in hoofdletters. Is dat hip
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat jij iemand bent die niet op FOK! zit tijdens vakantie, dat zouden wij allemaal waarderen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
JA
HAD EEN BEETJE HALF SAGO GEBELD VAN YO IK WIL EEN AFSPRAAK MAKEN MAAR IK KAN PAS DINSDAG INGEPLAND WORDEN ZIE IK OP DE WEBSITE STAAN EN DIE VROUW BIJ DE AANVRAAG WAS NIET BEHULPZAAM BIJ MIJN VRAGEN DUS EIGENLIJK WAS IK VAN PLAN VANDAAG MIJN PASPOORT OP TE HALEN GEZIEN IK MAANDAG GA VLIEGEN. GAAT DAT LUKKEN?
BIEM. Twee uur later had ik hem in mijn handen.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:27 schreef Azpilicueta het volgende:
Waarom doen we dit in hoofdletters. Is dat hip
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]Hopelijk is haags er niet om een kinderlijkje te posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
waarom zou je dat doen btw¿ Als je op vakantie gaat heb je toch wel wat beters te doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij iemand bent die niet op FOK! zit tijdens vakantie, dat zouden wij allemaal waarderen.
of MMGYMCMBquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hopelijk is haags er niet om een kinderlijkje te posten.
Sowquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij iemand bent die niet op FOK! zit tijdens vakantie, dat zouden wij allemaal waarderen.
Werken tijdens je vakantie inderdaadquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen btw¿ Als je op vakantie gaat heb je toch wel wat beters te doen.
ja dat zeggen er hier wel meer maar of je nou op het strand of aan het zwembad een boek leest of FOK!t, dat maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:28 schreef wise het volgende:
[..]
waarom zou je dat doen btw¿ Als je op vakantie gaat heb je toch wel wat beters te doen.
ook wel bekend onder dimaquote:
Helaas voor jou ben jij niet degene die mijn inkomen verzorgt of op een enkele andere manier positief bijdraagt in mijn bestaan, dus wat jij wel of niet zou waarderen is voor mij niet van waarde.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bizarquote:
Gaan we doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
je zou juist zeggen dat je JUIST tijdens je vakantie lekker kunt FOK!ken
en ik?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben jij niet degene die mijn inkomen verzorgt of op een enkele andere manier positief bijdraagt in mijn bestaan, dus wat jij wel of niet zou waarderen is voor mij niet van waarde.
als je FOK!t, dan zit je doorgaans achter een computer/laptop. Die laat ik iig thuis als ik weg ben.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja dat zeggen er hier wel meer maar of je nou op het strand of aan het zwembad een boek leest of FOK!t, dat maakt toch niet uit?
Ha lekkerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:26 schreef Myrr het volgende:
[..]
JA
HAD EEN BEETJE HALF SAGO GEBELD VAN YO IK WIL EEN AFSPRAAK MAKEN MAAR IK KAN PAS DINSDAG INGEPLAND WORDEN ZIE IK OP DE WEBSITE STAAN EN DIE VROUW BIJ DE AANVRAAG WAS NIET BEHULPZAAM BIJ MIJN VRAGEN DUS EIGENLIJK WAS IK VAN PLAN VANDAAG MIJN PASPOORT OP TE HALEN GEZIEN IK MAANDAG GA VLIEGEN. GAAT DAT LUKKEN?
BIEM. Twee uur later had ik hem in mijn handen.
ik neem op vakantie mijn ipad en telefoon wel mee hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:30 schreef wise het volgende:
[..]
als je FOK!t, dan zit je doorgaans achter een computer/laptop. Die laat ik iig thuis als ik weg ben.
lekker in de bossen,bergen of op t strandquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
je zou juist zeggen dat je JUIST tijdens je vakantie lekker kunt FOK!ken
Mobiel.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:30 schreef wise het volgende:
[..]
als je FOK!t, dan zit je doorgaans achter een computer/laptop. Die laat ik iig thuis als ik weg ben.
Mooi verwoordquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Helaas voor jou ben jij niet degene die mijn inkomen verzorgt of op een enkele andere manier positief bijdraagt in mijn bestaan, dus wat jij wel of niet zou waarderen is voor mij niet van waarde.
ik heb geen idee ik ga eigenlijk nevernooit op vakantiequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:31 schreef wise het volgende:
[..]
lekker in de bossen,bergen of op t strand
touché, alleen fokken daarop is klote. Behalve het lezen van de FP.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik neem op vakantie mijn ipad en telefoon wel mee hoor
Van 9 tot 5 op de computer, alles daarna per mobielquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:30 schreef wise het volgende:
[..]
Gewoon terugkijken als je terugkomt toch.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mobiel.
Maar ik neem wel mijn laptop mee want GoT.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Jij wel daarom kom ik af en toe wel even kieken hier.
Broquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:30 schreef Pensylvania het volgende:
Goedemorgen vrienden.
Ik werd aangetrokken door de sublieme tt
maar waar gaat je heen dan¿ of wil je heen¿quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb geen idee ik ga eigenlijk nevernooit op vakantie
ook dit jaar weer: waar ga je heen waar ga je heen
Zullen we samen gaan?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik heb geen idee ik ga eigenlijk nevernooit op vakantie
ook dit jaar weer: waar ga je heen waar ga je heen
maar ik vind op vakantie gaan echt kut
Probeer kabeldingquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Heeft het onderdeeltje in je laptop waar je de stekker van de accu in moet stoppen een naam? Ik wil die vervangen
Niet de stekker maar kabelding
Nahh. Geen zin in spoilers.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Gewoon terugkijken als je terugkomt toch.
Doe ik wel in ieder geval. Da maar 4 uur GoT achter elkaar
DC aansluiting¿quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Heeft het onderdeeltje in je laptop waar je de stekker van de accu in moet stoppen een naam? Ik wil die vervangen
Niet de stekker maar kabelding
Aahh das wel gevaarlijk inderdaad.quote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het wordt gewoon plug genoemd, ok zal wel thanks hoor azpi
weenie, vind het gedoe met organiseren, kost geld en ik ben niet graag lang van huisquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:33 schreef Crack_ het volgende:
Waarom heb je een hekel aan op vakantie gaan Taaarrrrdiiiiis
Heb precies hetzelfde... en toch... zo lekker elk jaar even een weekje of midweekje ergens andersquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
weenie, vind het gedoe met organiseren, kost geld en ik ben niet graag lang van huis
en hoe moet dat nou tijdens het reizen door de tijd?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
weenie, vind het gedoe met organiseren, kost geld en ik ben niet graag lang van huis
Hmm oke, jammer welquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dan kom ik gewoon een paar seconden nadat ik ben vertrokken terug dus ben je feitelijk nooit lang van huisquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en hoe moet dat nou tijdens het reizen door de tijd?
Betekent niet dat ik echt nooit ga hoor. Als het allemaal goed gepland is is het prima. Ben de laatste jaren altijd druk bezig geweest met afstuderen en verhuizen en ziek zijn en bla bla bla. Ook totaal geen ruimte voor gehad.quote:
Vakantie kan ook wel een ding zijn met zoeken wat nou precies fijne vakantie is voor jou. Is niet zomaar oke chill liggen done klaarquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik echt nooit ga hoor. Als het allemaal goed gepland is is het prima. Ben de laatste jaren altijd druk bezig geweest met afstuderen en verhuizen en ziek zijn en bla bla bla. Ook totaal geen ruimte voor gehad.
Nederland is kei mooi ook, ja dat bedoel je niet maar ik haak hier gewoon op inquote:
Is toch anders...quote:
oh ALS ik op vakantie ga is dit wel wat ik het liefste doequote:
hehehequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh ALS ik op vakantie ga is dit wel wat ik het liefste doe
gewoon twee weken stilliggen en nietsdoen
Fijnquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nederland is kei mooi ook, ja dat bedoel je niet maar ik haak hier gewoon op in
I WANTED YOU TO LOVE MEquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Fijn
Ik word graag gequote door jou
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
Vakantie
Natuur opzoeken
Dagjes weg
Cultuur snuiven
Zwemmen
quote:
je vergeet de bbqquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
Vakantie
Natuur opzoeken
Dagjes weg
Cultuur snuiven
Zwemmen
Nee man, uit eten elke dagquote:
Ik ga nooit met jou op vakantiequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben graag heel vroeg wakker op vakantie, en ga dan allemaal shit doen en dan rond 3 uur klaar. Dat is tot nu toe enige hier wat ok gaat
je hoeft niet mee hoor, is alleen maar irritant als je het toch kut vindtquote:
Ja gewoon iedereen hier behalve CKquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En ik dan Myrr?
Risico dit, maar goed
Is leuk toch gewoon random eettentjes op zoeken, elke dag een andere en proberenquote:
nee iedere dag dezelfde piet patatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is leuk toch gewoon random eettentjes op zoeken, elke dag een andere en proberen
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is leuk toch gewoon random eettentjes op zoeken, elke dag een andere en proberen
quote:
Ik gok dat overgrote deel van de Hollanders zo is, ja. Wat een doodzondequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Gewoon de Nederlandse barretjes daar opzoeken voor de frikandellen en iedere dag ontbijten met je meegebrachte hagelslag
jouw visie op dit land is echt heel erg grappigquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik gok dat overgrote deel van de Hollanders zo is, ja. Wat een doodzonde
Holland is maar een klein gedeelte van Nederland fyiquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik gok dat overgrote deel van de Hollanders zo is, ja. Wat een doodzonde
jouw visie op alles is heel grappig en enigszins storend.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jouw visie op dit land is echt heel erg grappig
Ik bedoel dus Nederlanders.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Holland is maar een klein gedeelte van Nederland fyi
Dit zou ik niet pikken hoor Crackquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jouw visie op alles is heel grappig en enigszins storend.
goh negativiteit van 2nutz wie had dat gedachtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jouw visie op alles is heel grappig en enigszins storend.
ALPHA FEMALE ILL BE RIGHT BEHIND YOUquote:
ik drie dagen Tielquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
Wie gaat er nog op vakantie dan en waarheen?
Ik zou bang van je worden in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ALPHA FEMALE ILL BE RIGHT BEHIND YOU
'hihi maar ik ben beta'
- datis niet wat ze bedoelen
HET IS EEN FUCKING GRAPJE
ja ik zag net gemiste oproep van sollicitatiegesprek van vorige week van organisatie in de horecabranchequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Faka broer
Weer heet sollicitatie nieuws? Vers van de pers?
Mensen met kinderwagens ontwijkenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
Vakantie
Natuur opzoeken
Dagjes weg
Cultuur snuiven
Zwemmen
Omdat het niet netjes is om iemand af te wijzen in een voicemailquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ik zag net gemiste oproep van sollicitatiegesprek van vorige week van organisatie in de horecabranche
ik moest haar ff terugbellen
waarom zeggen ze niet gewoon of ze afwijzen of nieuwe afspraak in willen plannen
irritant
nja ik zou het niet erg vindenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het niet netjes is om iemand af te wijzen in een voicemail
Nee snap ikquote:
Doe ik wel hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat het niet netjes is om iemand af te wijzen in een voicemail
En dat ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze kunnen anders toch ook gewoon mail sturen
Voor zo'n goedkope weet je wel goed wie je klanten zijn en wie niet haha.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Doen ze soms ook, maar het is netter om dit persoonlijk te doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze kunnen anders toch ook gewoon mail sturen
Wie gaat daar nou voor zijn plezier naartoequote:
Nog 3 minuten 4ebequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doen ze soms ook, maar het is netter om dit persoonlijk te doen.
Crackquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie gaat daar nou voor zijn plezier naartoe
Hangt van de situatie afquote:
Wat ga je eten ?quote:
quote:
mwah zo'n 125000 mensen maar hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie gaat daar nou voor zijn plezier naartoe
Oh ga je naar dat verkutte appelpopquote:
Als ik iemand mag dan vraag ik ze vaak om terug te bellen. Als ik ze toch al conjo's vond dan zeg ik het gewoon daar en klaarquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af
Maar als iemand is langsgeweest is, dan zeker even persoonlijk afwijzen.
Nooit geweest, niet mijn muziek.quote:
Nomnomnomquote:
niet echt leuke bands/artiestenquote:
met dillequote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nomnomnom
Ik ga voor een broodje met zalm, denk ik
Ja, scheelt weer werkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ik iemand mag dan vraag ik ze vaak om terug te bellen. Als ik ze toch al conjo's vond dan zeg ik het gewoon daar en klaar
maar is altijd zo divers johquote:
Voel me een beetje buitengesloten nuquote:
ahquote:
Lil Kleine.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar is altijd zo divers joh
Van Guus Meeuwis tot Alphabeat tot Kane tot Golden Earring tot Heideroosjes tot Will and the People tot Lil kleine tot MADNESSSSSSSSSSSS
madnessquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van Guus Meeuwis tot Alphabeat tot Kane tot Golden Earring tot Heideroosjes tot Will and the People tot Lil kleine tot MADNESSSSSSSSSSSS
Denk dat ik dat wel ga doen jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
wel in een vlog aub niet in een stream want ben vanavond niet thuis.
Dit lijkt me niksquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nederlandstalige muziekquote:
Ik maak juist altijd voor hun plaats. Kan niet zo goed tegen mensen die denken alles te mogen omdat ze een kinderwagen hebben. Flikker op ik steek je banden lek.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen met kinderwagens ontwijken
Is dat in brabant? mooie provincie. Limburg is ook mooi.quote:
Madness is wel een beetje de bieber van skaquote:
dit jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik maak juist altijd voor hun plaats. Kan niet zo goed tegen mensen die denken alles te mogen omdat ze een kinderwagen hebben. Flikker op ik steek je banden lek.
Alles niet.quote:
Gelderland, ook ieder jaar fruitcorso enzoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik maak juist altijd voor hun plaats. Kan niet zo goed tegen mensen die denken alles te mogen omdat ze een kinderwagen hebben. Flikker op ik steek je banden lek.
[..]
Is dat in brabant? mooie provincie. Limburg is ook mooi.
boeiend, bieber is ook leukquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Madness is wel een beetje de bieber van ska
Om te janken.quote:
Maar echt hoor, die blikken die je dan krijgt van mensen als je niet als de wiedeweerga opzij springt voor dat soort debieltjes.quote:
ey, echt 3 dagen nadat jij het over vliegende herten had zag ik er een net voor ik de trein instapte op het perronquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Madness is wel een beetje de bieber van ska
Fruitcorso?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelderland, ook ieder jaar fruitcorso enzo
[..]
boeiend, bieber is ook leuk
zal ze leren!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar echt hoor, die blikken die je dan krijgt van mensen als je niet als de wiedeweerga opzij springt voor dat soort debieltjes.
Komt wel erg dichtbij nu zekerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey, echt 3 dagen nadat jij het over vliegende herten had zag ik er een net voor ik de trein instapte op het perronnog nooit gezien, gekke beesten
Meer dan naar de grond staren en een voicemail inspreken denk ik.quote:
Blowen kan je overal wel. Zelfs hier met het zwaarste beleid t.o.v. wiet wordt er op de terrassen wiet gerookt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fruitcorso?
Nederland heeft prima vakantieplekken. En je kan dan gewoon door blowen
Ja, klopt... overal waar je komt liggen ook wietzakjes en roaches. Maar ik doe het niet, neem geen risico.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Blowen kan je overal wel. Zelfs hier met het zwaarste beleid t.o.v. wiet wordt er op de terrassen wiet gerookt.
jaquote:
Welk risico?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt... overal waar je komt liggen ook wietzakjes en roaches. Maar ik doe het niet, neem geen risico.
jaloersquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ey, echt 3 dagen nadat jij het over vliegende herten had zag ik er een net voor ik de trein instapte op het perronnog nooit gezien, gekke beesten
yess fruitcorso, ipv bloemen fruit. Is ook best grootquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fruitcorso?
Nederland heeft prima vakantieplekken. En je kan dan gewoon door blowen
ben jaloers op jouw ferme, vrouwelijke lichaamquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaloers
[..]
yess fruitcorso, ipv bloemen fruit. Is ook best groot
ik blow alleen niet
hmm ferm hequote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben jaloers op jouw ferme, vrouwelijke lichaam
Risico om gepakt te worden en er represailles zijn. Ik weet het niet, ik weet niet hoe alle EU landen er mee omgaan. Ik durfde het in elk geval niet in Portugal en Italië bijv.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Welk risico?Als toerist nemen ze je wiet af en spreken ze je vermanend toe. Valt allemaal best mee.
Ik heb geprobeerd hier iets van te vinden, maar dat is niet gelukt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor zo'n goedkope weet je wel goed wie je klanten zijn en wie niet haha.
Oké, oh dacht dat je dat deed.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jaloers
[..]
yess fruitcorso, ipv bloemen fruit. Is ook best groot
ik blow alleen niet
Hahahaha die laatste zinquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Is dat in brabant? mooie provincie. Limburg is ook mooi.
Klopt ja. Grootste die ik heb gezien was 10cm. Monster.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jadie dingen zijn echt groot trouwens, vergeleken met het formaat wat de meeste insecten in nederland hebben
Limburg is toch ook mooi?quote:
Crack staat bekend dan ook bekend als het vliegend hert tussen alle deerne's.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben jaloers op jouw ferme, vrouwelijke lichaam
goeiequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:03 schreef Catkiller het volgende:
TT moest zonder wrijving geen Hans zijn.
Oké Brad.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:16 schreef Braddie het volgende:
Madness de Bieber van Ska noemen, dan heb je écht het muzikaal ontwikkelde brein van een fruitvliegje
niemand geeft echt een neuk om jouw mening over wat dan ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:16 schreef Braddie het volgende:
Madness de Bieber van Ska noemen, dan heb je écht het muzikaal ontwikkelde brein van een fruitvliegje
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Italiaanse bol met zalm en rucola
wel beetje fatsoenlijke dan, die hele goedkope uit de diepvries die 90% naar zout smaakt is kutquote:
snap ikquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Stoppen met gerookte zalm was kutter dan stoppen met roken
waarom zou je daarmee willen stoppenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Stoppen met gerookte zalm was kutter dan stoppen met roken
beter dure zalm iddquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wel beetje fatsoenlijke dan, die hele goedkope uit de diepvries die 90% naar zout smaakt is kut
Oke Troll.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niemand geeft echt een neuk om jouw mening over wat dan ook
Ook zo.quote:
Kon gevaarlijk zijn voor de beeb.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom zou je daarmee willen stoppen
Nah ik vind die goedkope ook wel prima eigenlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wel beetje fatsoenlijke dan, die hele goedkope uit de diepvries die 90% naar zout smaakt is kut
Friesland.quote:
okayquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Friesland.
Had een collega die werkte daar bij de vrijwillige reddingswerkers, was echt een hele rare vent
Frysen zijn vaag ja. Allemaal van die... Vogelmensen ofzo. M'n schoonpa woont er.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Friesland.
Had een collega die werkte daar bij de vrijwillige reddingswerkers, was echt een hele rare vent
Vogelmensenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:28 schreef Myrr het volgende:
[..]
Frysen zijn vaag ja. Allemaal van die... Vogelmensen ofzo. M'n schoonpa woont er.
Oh ja dat zijn de boeren, maar ook veel mensen die dan op zondagochtend heel de tuin doen, en het boeiend vinden als er een roodborstje in de tuin zit ofzo en daar helemaal blij van worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vogelmensenik snap niet wat je bedoeld maar ik begrijp je punt, ofzo weet niet
Ook altijd zo nors en eigenzinnig die lui.
Uitstekend, net een patatje mayo op en nu mijn werk afmaken.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hey, FOK!-gebruiker 'TARDIS.', hoe verloopt jouw (vroege) middag tot nu toe?
Lekker.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uitstekend, net een patatje mayo op en nu mijn werk afmaken.
Oh ik vind roodborstjes ook wel leuk eigenlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh ja dat zijn de boeren, maar ook veel mensen die dan op zondagochtend heel de tuin doen, en het boeiend vinden als er een roodborstje in de tuin zit ofzo en daar helemaal blij van worden.
Ze hebben wel een kleine hypotheek, denk dat dat het is.
ik gun jou jouw vriend nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:45 schreef Myrr het volgende:
Zin om een tukkie te doen maar vriend komt thuis en die gunt me sws niet.
quote:
sowquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:04 schreef Catkiller het volgende:
Ik hoop dat ze een jaar of 10 blijft slapen, lekker rustig hier.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:04 schreef madeliefff het volgende:
Wanneer ontstaat er brand als je strijkijzer aan laat staan? Ik twijfel of t uit ist staat iig niet met hete kant ergens tegenaan..
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:04 schreef madeliefff het volgende:
Wanneer ontstaat er brand als je strijkijzer aan laat staan? Ik twijfel of t uit ist staat iig niet met hete kant ergens tegenaan..
Als de hond er tegenaan schuurt en in de fik vliegt en heel het huis door rent in paniek.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:04 schreef madeliefff het volgende:
hoop voor je dat de thermische beveiliging zijn werk doetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:04 schreef madeliefff het volgende:
Zou toch beter vinden als het andersom was en madeliefff over dikke sauce en mooie slanke piemels praatte.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
madelieff is echt de dima van de sociaal iets meer geaccepteerde vragen.
jullie zijn mijn steun en toeverlaatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
madelieff is echt de dima van de sociaal iets meer geaccepteerde vragen.
Gvd jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou toch beter vinden als het andersom was en madeliefff over dikke sauce en mooie slanke piemels praatte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |