Aahh das wel gevaarlijk inderdaad.quote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het wordt gewoon plug genoemd, ok zal wel thanks hoor azpi
weenie, vind het gedoe met organiseren, kost geld en ik ben niet graag lang van huisquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:33 schreef Crack_ het volgende:
Waarom heb je een hekel aan op vakantie gaan Taaarrrrdiiiiis
Heb precies hetzelfde... en toch... zo lekker elk jaar even een weekje of midweekje ergens andersquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
weenie, vind het gedoe met organiseren, kost geld en ik ben niet graag lang van huis
en hoe moet dat nou tijdens het reizen door de tijd?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
weenie, vind het gedoe met organiseren, kost geld en ik ben niet graag lang van huis
Hmm oke, jammer welquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
dan kom ik gewoon een paar seconden nadat ik ben vertrokken terug dus ben je feitelijk nooit lang van huisquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en hoe moet dat nou tijdens het reizen door de tijd?
Betekent niet dat ik echt nooit ga hoor. Als het allemaal goed gepland is is het prima. Ben de laatste jaren altijd druk bezig geweest met afstuderen en verhuizen en ziek zijn en bla bla bla. Ook totaal geen ruimte voor gehad.quote:
Vakantie kan ook wel een ding zijn met zoeken wat nou precies fijne vakantie is voor jou. Is niet zomaar oke chill liggen done klaarquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Betekent niet dat ik echt nooit ga hoor. Als het allemaal goed gepland is is het prima. Ben de laatste jaren altijd druk bezig geweest met afstuderen en verhuizen en ziek zijn en bla bla bla. Ook totaal geen ruimte voor gehad.
Nederland is kei mooi ook, ja dat bedoel je niet maar ik haak hier gewoon op inquote:
Is toch anders...quote:
oh ALS ik op vakantie ga is dit wel wat ik het liefste doequote:
hehehequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
oh ALS ik op vakantie ga is dit wel wat ik het liefste doe
gewoon twee weken stilliggen en nietsdoen
Fijnquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nederland is kei mooi ook, ja dat bedoel je niet maar ik haak hier gewoon op in
I WANTED YOU TO LOVE MEquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:42 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Fijn
Ik word graag gequote door jou
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
Vakantie
Natuur opzoeken
Dagjes weg
Cultuur snuiven
Zwemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |