Nooit geweest, niet mijn muziek.quote:
Nomnomnomquote:
niet echt leuke bands/artiestenquote:
met dillequote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nomnomnom
Ik ga voor een broodje met zalm, denk ik
Ja, scheelt weer werkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als ik iemand mag dan vraag ik ze vaak om terug te bellen. Als ik ze toch al conjo's vond dan zeg ik het gewoon daar en klaar
maar is altijd zo divers johquote:
Voel me een beetje buitengesloten nuquote:
ahquote:
Lil Kleine.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar is altijd zo divers joh
Van Guus Meeuwis tot Alphabeat tot Kane tot Golden Earring tot Heideroosjes tot Will and the People tot Lil kleine tot MADNESSSSSSSSSSSS
madnessquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Van Guus Meeuwis tot Alphabeat tot Kane tot Golden Earring tot Heideroosjes tot Will and the People tot Lil kleine tot MADNESSSSSSSSSSSS
Denk dat ik dat wel ga doen jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
wel in een vlog aub niet in een stream want ben vanavond niet thuis.
Dit lijkt me niksquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nederlandstalige muziekquote:
Ik maak juist altijd voor hun plaats. Kan niet zo goed tegen mensen die denken alles te mogen omdat ze een kinderwagen hebben. Flikker op ik steek je banden lek.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen met kinderwagens ontwijken
Is dat in brabant? mooie provincie. Limburg is ook mooi.quote:
Madness is wel een beetje de bieber van skaquote:
dit jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik maak juist altijd voor hun plaats. Kan niet zo goed tegen mensen die denken alles te mogen omdat ze een kinderwagen hebben. Flikker op ik steek je banden lek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |