je vergeet de bbqquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
Vakantie
Natuur opzoeken
Dagjes weg
Cultuur snuiven
Zwemmen
Nee man, uit eten elke dagquote:
Ik ga nooit met jou op vakantiequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben graag heel vroeg wakker op vakantie, en ga dan allemaal shit doen en dan rond 3 uur klaar. Dat is tot nu toe enige hier wat ok gaat
je hoeft niet mee hoor, is alleen maar irritant als je het toch kut vindtquote:
Ja gewoon iedereen hier behalve CKquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:33 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En ik dan Myrr?
Risico dit, maar goed
Is leuk toch gewoon random eettentjes op zoeken, elke dag een andere en proberenquote:
nee iedere dag dezelfde piet patatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is leuk toch gewoon random eettentjes op zoeken, elke dag een andere en proberen
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is leuk toch gewoon random eettentjes op zoeken, elke dag een andere en proberen
quote:
Ik gok dat overgrote deel van de Hollanders zo is, ja. Wat een doodzondequote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Gewoon de Nederlandse barretjes daar opzoeken voor de frikandellen en iedere dag ontbijten met je meegebrachte hagelslag
jouw visie op dit land is echt heel erg grappigquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik gok dat overgrote deel van de Hollanders zo is, ja. Wat een doodzonde
Holland is maar een klein gedeelte van Nederland fyiquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik gok dat overgrote deel van de Hollanders zo is, ja. Wat een doodzonde
jouw visie op alles is heel grappig en enigszins storend.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jouw visie op dit land is echt heel erg grappig
Ik bedoel dus Nederlanders.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:48 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Holland is maar een klein gedeelte van Nederland fyi
Dit zou ik niet pikken hoor Crackquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jouw visie op alles is heel grappig en enigszins storend.
goh negativiteit van 2nutz wie had dat gedachtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
jouw visie op alles is heel grappig en enigszins storend.
ALPHA FEMALE ILL BE RIGHT BEHIND YOUquote:
ik drie dagen Tielquote:Op vrijdag 7 juli 2017 11:50 schreef 2NutZ het volgende:
Wie gaat er nog op vakantie dan en waarheen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |