quote:
maar mijn team moet mij beoordelenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben juist zonder mijn team gaan lunchen
Was te veel typen.quote:
madeliefff die vertelt hoe ze haar vriend zink voert en lekker dikke witte sauce in haar gezicht krijgtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou toch beter vinden als het andersom was en madeliefff over dikke sauce en mooie slanke piemels praatte.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
madeliefff die vertelt hoe ze haar vriend zink voert en lekker dikke witte sauce in haar gezicht krijgt
Altijd he als men daar over praatquote:
idd beetje preuts doen maar als het over seks gaat er als de kippen bij zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Altijd he als men daar over praatis echt geen toeval meer.. viespeukje.
Ah jij ziet het ook. Goed.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
idd beetje preuts doen maar als het over seks gaat er als de kippen bij zijn
half uurtje mogen spelen op het schoolplein¿quote:
misschien houdt ze er wel stiekem vanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
idd beetje preuts doen maar als het over seks gaat er als de kippen bij zijn
wat voor toetjesquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:12 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe toetjes gekocht, dit keer staan ze wel in de koelkast
je dag kan nu niet meer stukquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:12 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:12 schreef Amarantha het volgende:
Dubbelvla en vlaflip.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat voor toetjes
ik heb die nieuwe van Danone klaarliggen HMMM. Die met M&M's bedoellik
quote:
quote:
Gewoon toeval, nog grotere smeerlelquote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Altijd he als men daar over praatis echt geen toeval meer.. viespeukje.
Dat is ook niet meer normaal hoorquote:
smeerlel?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon toeval, nog grotere smeerlel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |