motherfuckerquote:
zal ik jou ff in een oven doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij met je aardappeltjes uit de oven![]()
Oké hitlerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:26 schreef wise het volgende:
[..]
motherfucker
[..]
zal ik jou ff in een oven doen.
hehehehehehequote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:26 schreef wise het volgende:
[..]
motherfucker
[..]
zal ik jou ff in een oven doen.
Goede tt, pupjequote:
flashbacks gekregen van toen je mij met chai in bed betraptequote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
wise heb je nou gelezen wat ik eerder zei? ik wil dat je opflikkert.
Oké oké ..quote:
Goed gedaan he kaffervangervanhamelenquote:
Die herinneringen heb ik er allemaal al uitgeramt hoort.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
flashbacks gekregen van toen je mij met chai in bed betrapte
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:27 schreef Catkiller het volgende:
Wel apart dat mensen die totaal net kunnen parkeren toch kunnen functioneren in de maatschappij hč. Je zou denken dat die dan helemaal niks kunnen.
quote:
Gotta catch em all!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja ben wel redelijk succesvol in het verzamelen van kafjes
Ja, gewoon tegen haar kopjequote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gotta catch em all!
Gooi je ook wel eens een balletje tegen ze aan en roep je dan iets van MARSHMELLOW IK KIES JOU!
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:33 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat wel ironisch is dat ik iemand vroeg of degene VCA had, toen mailde hij mij terug dat hij dat nog niet had en de volgende dag flikkert hij van de ladder en moest hij naar het ziekenhuis
Waarom op zondag ?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het einde is nabij.
Ik moet zondags naar de Ikea, winkelen. Lekker burgerlijk.
Pok!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon tegen haar kopje
Ze willen alleen nooit in dat balletje :/
ik woon op steenworpafstand van een ikea, soms gaan we daar eten als we brak zijn en geen boodschappen hebbenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Je moet eens op zondagochtend gaan, hele gezinnen aan het ontbijten daar
hoe lang heb je al geen smaakpapillen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik woon op steenworpafstand van een ikea, soms gaan we daar eten als we brak zijn en geen boodschappen hebben
Ivm werk toch.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom op zondag ?alvast gecondoleerd
Hm ja ik zou kotballer ook prefereren boven een lege maag.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik woon op steenworpafstand van een ikea, soms gaan we daar eten als we brak zijn en geen boodschappen hebben
Ja bizar druk dan :/quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Je moet eens op zondagochtend gaan, hele gezinnen aan het ontbijten daar
Zou niet tegen die drukte kunnen, maar kennelijk hebben velen daar geen moeite mee.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:46 schreef TARDIS. het volgende:
gwn ontbijtje bij de ikea tochprima te doen voor die euro
Alsof ik dit moet wetenquote:
quote:
je moet op het állerlaatste moment gaan, dan is het niet zo drukquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet tegen die drukte kunnen, maar kennelijk hebben velen daar geen moeite mee.
Ze zit me dan altijd heel raar aan te kijken, zo van: dit is toch niet eetbaar ?quote:
Ok ik ben er. Ga om 09.59 zweedse balletjes bestellenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je moet op het állerlaatste moment gaan, dan is het niet zo druk
kom laten we het vierenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Woah, zit hier bijna 4 jaar met slechts 500mb in mijn postvak IN te kloten, maar nu heb ik 5gb gekregen
Het leven is mooi
Waarvoor solliciteer je? Stage, vakantiebaan of bijbaan? Dan weet ik waar ik voor moet biddenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:50 schreef Myrr het volgende:
Kom net weer van solli, zelfde bedrijf waar ik het vorige ker verneukt dacht te hebben.
Even duimen peeps.
500mbquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Woah, zit hier bijna 4 jaar met slechts 500mb in mijn postvak IN te kloten, maar nu heb ik 5gb gekregen
Het leven is mooi
Stage.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarvoor solliciteer je? Stage, vakantiebaan of bijbaan? Dan weet ik waar ik voor moet bidden
Ahhhhh daar heb jij dat dus vanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zit me dan altijd heel raar aan te kijken, zo van: dit is toch niet eetbaar ?
Wanneer eindigt ontbijt?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je moet op het állerlaatste moment gaan, dan is het niet zo druk
Gefeliciteerd.quote:
Mooi kun je hopelijk niet meer op Discordquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
ik liet eergisteren mijn telefoon in de mayonaise vallen en nu is de speaker naar de klote
Ik zou haar baarmoeder zo wrecken dat ze daarna alleen nog maar kinderen met down kan baren.quote:
Ik denk ook bij alles: is dit eetbaar ?quote:
Echt, soort pacman.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk ook bij alles: is dit eetbaar ?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar baarmoeder zo wrecken dat ze daarna alleen nog maar kinderen met down kan baren.
hoe de fuckżquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
ik liet eergisteren mijn telefoon in de mayonaise vallen en nu is de speaker naar de klote
Remco?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar baarmoeder zo wrecken dat ze daarna alleen nog maar kinderen met down kan baren.
Dit is wel een beetje een vreemde uitspraak.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iedere vrouw die jij bevrucht krijgen down kinderenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet het Myrr, ik weet hetquote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:55 schreef wise het volgende:
[..]
iedere vrouw die jij bevrucht krijgen down kinderen
Ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een vreemde uitspraak.
Nee.quote:
Eerder een soort Kirbyquote:
Ripquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
Jaaaquote:
ja ik had iets met mayonaise op mijn bord en ik lag in een soort hoek van 45 graden op mijn bank en klemde het bord tussen mijn knieën en borstbeen en speelde met mijn telefoon en liet deze toen vallenquote:
Deze lijkt zelf wel beetje op jouquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Dat ben ik bij een all- you- can- eat
Maar ekt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Vijf maanden moet lukken. Het is meer dan ik van school krijg.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Succes
Vond dat wel kut overigens. Fulltime werken en maar 300 euro krijgen
Gewoon even dominantie tonen en zeggen dat hij normaal moet doenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een naaste colllega mompelt, dat is best irritant
Wel lullig voor je broertje thoughquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:59 schreef wise het volgende:
[..]
wie niet, maar goed ik was er al dus mij heb je er niet mee[ afbeelding ]
Ik was er voor jou hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:59 schreef wise het volgende:
[..]
wie niet, maar goed ik was er al dus mij heb je er niet mee[ afbeelding ]
Waaromquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:00 schreef TARDIS. het volgende:
zit te overwegen te werken op mijn werk vandaag
ja weenie ik zou wel eens naar mijn bankrekening willen kijken op betaaldag en denken: ja dat heb ik verdiendquote:
Yum yum 4Equote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze lijkt zelf wel beetje op jou
[ afbeelding ]
4ebe die een all-you-can-eat verlaatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Minimaal die 6 rondes wegtikkenquote:
Zijn instanties voor die je hiermee kunnen helpenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:01 schreef Myrr het volgende:
Heb allemaal blauwe plekjes op m'n arm en een kras op m'n sleutelbeen. Echt zo'n twijfelachtige 'ze is van de trap gevallen'.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:01 schreef Myrr het volgende:
Heb allemaal blauwe plekjes op m'n arm en een kras op m'n sleutelbeen. Echt zo'n twijfelachtige 'ze is van de trap gevallen'.
Het is een zij en het is gewoon rete irritant als ze iets aan het vertellen is en ze gaat steeds langzamer pratenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gewoon even dominantie tonen en zeggen dat hij normaal moet doen
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:02 schreef wise het volgende:
[..]
4ebe die een all-you-can-eat verlaat
[ afbeelding ]
Beetje zoals Moira dus die een zin probeert af te makenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een zij en het is gewoon rete irritant als ze iets aan het vertellen is en ze gaat steeds langzamer pratenvalt gewoon op het laatst het verhaal weg
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:01 schreef Myrr het volgende:
Moira.?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:04 schreef Azpilicueta het volgende:
Is ze lekker trouwens?
Vraag dat voor een vriend
Zijn wel lekker op zijn tijd btwquote:
Jij bent echt mijn verloren broeder. Ik ga jou echt in de armen vallen de 22e en we gaan genieten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, haar collega. Op Moira heb ik al meerdere keren gefapt
ZEG GEWOON WAT ER IS, SCHIMMELKUTquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Beetje zoals Moira dus die een zin probeert af te maken
Ja en dan zeikende collega's dat het stinkt, maar wel zelf cupa-aids drinkenquote:
Ja, voel wel een beetje alsof we een beetje uit elkaar zijn gegroeid nu je zo hecht bent met mozy, chai en ober. Maar ik heb er vertrouwen in dat we weer terrein gaan terugwinnen de 22equote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent echt mijn verloren broeder. Ik ga jou echt in de armen vallen de 22e en we gaan genieten.
De positie van BFF4lyphe is wel al bezet door Mozy overigens.
Cup a soup stinkt minstens zo erg iddquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dan zeikende collega's dat het stinkt, maar wel zelf cupa-aids drinken
Oké doei ...
Precies. En dan het liefst voor haar neus schreeuwen in haar gezicht. Dan blijven er twee opties over: ze praat nooit meer met je of ze vergeet nooit meer om tegen je te mompelen. Win-win situatie dusquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZEG GEWOON WAT ER IS, SCHIMMELKUT
^quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Precies. En dan het liefst voor haar neus schreeuwen in haar gezicht. Dan blijven er twee opties over: ze praat nooit meer met je of ze vergeet nooit meer om tegen je te mompelen. Win-win situatie dus
En als je legendarisch wilt zijn moet je het filmen en hier delen
Ja maar vriend ik ben al jaren hecht met mozy chai en ober.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, voel wel een beetje alsof we een beetje uit elkaar zijn gegroeid nu je zo hecht bent met mozy, chai en ober. Maar ik heb er vertrouwen in dat we weer terrein gaan terugwinnen de 22e
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Cup a soup stinkt minstens zo erg iddcollega ook met zijn tuinkruiden soep... gvd man alles stinkt!
Ik weet het vriend, geen stressquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar vriend ik ben al jaren hecht met mozy chai en ober.
Haha, ja true.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja weenie ik zou wel eens naar mijn bankrekening willen kijken op betaaldag en denken: ja dat heb ik verdiend
is ook gore bendequote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad. Vooral die bouillon shit van cup a soup stinkt echt heel erg
Ja! volgens mij heeft hij die bouillon met tuinkruiden iddquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad. Vooral die bouillon shit van cup a soup stinkt echt heel erg
Cup a soup stinkt echt als de neten jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
WH drinkt prei cupasoupquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Cup a soup stinkt minstens zo erg iddcollega ook met zijn tuinkruiden soep... gvd man alles stinkt!
Ik zou er gewoon wat van zeggen als ik jou wasquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja! volgens mij heeft hij die bouillon met tuinkruiden idd
Preisoep? Wtfquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WH drinkt prei cupasoup
Die moet wel een heel erge hekel hebben aan zijn collega's
Ik denk dat ik voor optie 3 ga:lekker anoniem klagen op fokquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Precies. En dan het liefst voor haar neus schreeuwen in haar gezicht. Dan blijven er twee opties over: ze praat nooit meer met je of ze vergeet nooit meer om tegen je te mompelen. Win-win situatie dus
En als je legendarisch wilt zijn moet je het filmen en hier delen
Neequote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Preisoep? Wtf
Heeft die gozer wel smaakpapillen
Hahahaha die is wel lekkerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WH drinkt prei cupasoup
Die moet wel een heel erge hekel hebben aan zijn collega's
Al gedaan, hij zit naast mij en hij was het mij eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon wat van zeggen als ik jou was
Zo was het precies ook gegaan toen mijn collega het een keer had genomenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al gedaan, hij zit naast mij en hij was het mij eens.
Ja, echt ff kei en keihard de baas uithangen!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:12 schreef Azpilicueta het volgende:
Volgende week ergens gaat het gebeuren he Brad. Dan gaan we even bazen bij Peugeot
Nee gvd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie heeft gvd nog steeds niet die burrito's gemaakt
Hoe kan je die jongen nou geen gehakt meegeven samen met duidelijke instructies. Bradley treft geen blaam hierinquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie heeft gvd nog steeds niet die burrito's gemaakt
Ik ben een klootzakquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha die is wel lekkermaar ga dat op werk echt niet doen
Sowieso klootzakken die maar alles eten op kantoor, van sla met vis en knoflook enzo tot gefrituurde souffles met van alles er in
Gelukkig zijn er ook zulke mensenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo was het precies ook gegaan toen mijn collega het een keer had genomen. Hij had zich ook verkeken op de geur dus dat was een eenmalig iets
toch kut als iemand zijn zin nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZEG GEWOON WAT ER IS, SCHIMMELKUT
Ja, maar jij deelt tenminste nog uitquote:
quote:
4ebe en uitdelenquote:
net een tijdje met haar staan praten bij het koffiezetapparaatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe gedraag jij je dan? Kijk je, groet je of doe je gewoon of ze er niet loopt?
Is inderdaad van Knorr, geen idee hoe't smaakt, maar burrito's zijn altijd goedquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:15 schreef Myrr het volgende:
Oh zijn dat die vieze Knorr kant en klaar dingen?
Maar ze had laatst wraps uitgedeeld...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:15 schreef wise het volgende:
[..]
4ebe en uitdelendie houdt alles voor dr zelf hoor
wat zijn operatie niet een dezer dagen?quote:
Hebben we al een dag uitgestippeld wanneer de festiviteiten gaan plaatsvinden? Of ligt het ergens in de nabije (vage) toekomstquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, echt ff kei en keihard de baas uithangen!
gelulˇquote:
lobotomie?quote:
quote:
Het is heel erg nabij, over 5 dagen om precies te zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hebben we al een dag uitgestippeld wanneer de festiviteiten gaan plaatsvinden? Of ligt het ergens in de nabije (vage) toekomst
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:15 schreef wise het volgende:
[..]
4ebe en uitdelendie houdt alles voor dr zelf hoor
ultieme trollen daar, jezelf knorr noemen en dan ranzig varkensvoer aan mensen verkopenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:15 schreef Myrr het volgende:
Oh zijn dat die vieze Knorr kant en klaar dingen?
Als mijn berekening mij niet in de steek laat betekent het dat je aanstaande woensdag de mensen van Peugeot een poepje laat ruiken? Dan ga ik die dag omcirkelen in mijn eigen agenda zodat ik het niet vergeetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is heel erg nabij, over 5 dagen om precies te zijn
Dat is juist en tevens correct, een poepje laten ruiken zal waarschijnlijk resulteren in vroegtijdig ontslag, maar ik zal ze zeker laten zien wat ik in huis heb.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als mijn berekening mij niet in de steek laat betekent het dat je aanstaande woensdag de mensen van Peugeot een poepje laat ruiken? Dan ga ik die dag omcirkelen in mijn eigen agenda zodat ik het niet vergeet
Zin in woensdagquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is juist en tevens correct, een poepje laten ruiken zal waarschijnlijk resulteren in vroegtijdig ontslag, maar ik zal ze zeker laten zien wat ik in huis heb.
Muilperenquote:
Ja okéquote:
Die gozer is wel een stuk dikker geworden nu hij geen president meer isquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:17 schreef madeliefff het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)hter-wegens-misbruik
een slaapbank, gitaar, keyboard en koelkast toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is juist en tevens correct, een poepje laten ruiken zal waarschijnlijk resulteren in vroegtijdig ontslag, maar ik zal ze zeker laten zien wat ik in huis heb.
Dat denk ik wel, want het is vrij doods.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zin in woensdag
Zal ook weer nieuw leven blazen in discord vermoed ik zo
Vergeet ook het bureau nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
een slaapbank, gitaar, keyboard en koelkast toch?
En dan ook nog de date met Julia ergens deze maand. Zijn mooie tijden als Braddie fanaticquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, want het is vrij doods.
Verwacht inderdaad wel dat op woensdag iedereen door elkaar heen gaat tetteren en alles wil weten.
En brownies ... en chocolate chip cookies .. en miljonairs shortbreadquote:
Gisteravond was behoorlijk rustig, en de chat is ook niet zo heel spannend meer sinds 2 dagen (Behalve toen Toto met al die foto's aan kwam kakken)quote:
Mag ik 2 muilperen met een scheutje vanillesiroop?quote:
Waarom werk je niet bij mij?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En brownies ... en chocolate chip cookies .. en miljonairs shortbread
Ja, goede maand wel dezequote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En dan ook nog de date met Julia ergens deze maand. Zijn mooie tijden als Braddie fanatic
Deel jij dat allemaal uit? De teringquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het nieuwe is er af maar het is gewoon nog goed bezocht elke avond hoor. Gister nog telefonische trio gehad met Moos en Ëuberkaulie.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gisteravond was behoorlijk rustig, en de chat is ook niet zo heel spannend meer sinds 2 dagen (Behalve toen Toto met al die foto's aan kwam kakken)
Ongekend dit allemaalquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, goede maand wel dezeEn dan ook vanmiddag nog leuke plannen.
En zondag een leuke verassing voor mijn trouwe keyboardstream kijkers.
d-a-m-nquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:22 schreef Myrr het volgende:
Haha net zo'n dude met een papiertje waar op staat dat ie een gezin heeft en of ik geld heb keihard geweerd.
Optyfen met je e-colie papiertje als je kan printen kan je ook huis kopen
Zo maak je nog eens wat meequote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:22 schreef Myrr het volgende:
Haha net zo'n dude met een papiertje waar op staat dat ie een gezin heeft en of ik geld heb keihard geweerd.
Gaf vroeger altijd geld maar na een paar keer de vraag of ik niet nog wat meer geld had, of ze anders even mee moeten lopen naar pin automaat en een keer zelfs geld terug werd gegooid kan iedereen de rambam krijgen.quote:
BAM ! BAM !quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag ik 2 muilperen met een scheutje vanillesiroop?
Omdat Scandinaviëquote:
Ah, kwam ook wat later binnen +- half 12, en toen was het voornamelijk Blaadjes, Fokker, Hork. En kwamen Toto/Remqo/Moira later nog ff om de hoek gluren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het nieuwe is er af maar het is gewoon nog goed bezocht elke avond hoor. Gister nog telefonische trio gehad met Moos en Ëuberkaulie.
ja een printer van 50 euro is hetzelfde als een huis van 250.000 euroquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:22 schreef Myrr het volgende:
Ja ook lekker serieus ingaan op die uitspraak.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een printer van 50 euro is hetzelfde als een huis van 250.000 euro
hu?quote:
quote:
Ja wel verdeeld over een bepaalde tijdsperiode.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Deel jij dat allemaal uit? De tering
denken dat dat serieus izquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ook lekker serieus ingaan op die uitspraak.
Ik kom bij jou werkenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja wel verdeeld over een bepaalde tijdsperiode.
Heb ook nog andere dingen gemaakt, zoals: appeltaart, bananenbrood, banoffiepie
wanneer geef je mij watżquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oké, aangenomenquote:
Dit klopt, mijn printer was net zo duur als een koophuis.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:22 schreef Myrr het volgende:
Ik heb een 3d printer gekocht en toen mijn huis uitgeprint.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit klopt, mijn printer was net zo duur als een koophuis.
Die geld terug gooide had zich gewoon niet geschoren, was geen zwerver. :squote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gaf vroeger altijd geld maar na een paar keer de vraag of ik niet nog wat meer geld had, of ze anders even mee moeten lopen naar pin automaat en een keer zelfs geld terug werd gegooid kan iedereen de rambam krijgen.
Mensen die hier over zeikenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die gaan vliegen met baby'secht krijg last van oorsuizen.
Deze harde waarheid, beste waarheidquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
Wat?quote:
Ken iemand die had oorontsteking en met vliegen zo naar binnen geslagen wil je dat riskeren he??? Onverantwoorde ouders.quote:
Ik heb mijn aluhoedje op en ik zweer je dat ze het expres zo gedaan hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
Zit er hier iemand op Facebook, twitter instagram of whatever? is Tijn al trending?
Ben er op Facebook niks over tegengekomen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
Zit er hier iemand op Facebook, twitter instagram of whatever? is Tijn al trending?
Ja, vorig jaar naar buggy-eiland gegaan. Met koptelefoonquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je zou mijn bureaula moeten zien.
Vol met voer
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:35 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Lekker suitable for workSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
sneaky in een hoekje zittenquote:
Ik wil minimaal een herdershondquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik hoorde iets over grens mogen bewaken met korte opleiding, heb wel zin om een paar mensen in hun nek te knuppelen. Als ik ook een pistool en een taser krijg dan geef ik mijzelf op.
Yoloquote:
ja nee ja en weeniequote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
Hm .. hallo collegaquote:
Vriend, ik kan jou de hand schudden. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik de meeste mensen op deze wereld niet volg.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:34 schreef Braddie het volgende:
Maar moet ook bekennen dat ik heel veel mensen niet volg op Facebook
Je snapt wel wat ik bedoel tochquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend, ik kan jou de hand schudden. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik de meeste mensen op deze wereld niet volg.
Van mij ligt vol aan pennen, cv's en papierquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vol met voer
weenie hoe dat werktquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel toch
Ik ben bevriend met 173 mensen op Facebook, denk dat ik er 10 volg
waarom gaat het altijd over eten bij jouquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vol met voer
Jaquote:
Is dit toeval? Voor iedere centimeter lang heb je een vriend op Facebookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel toch
Ik ben bevriend met 173 mensen op Facebook, denk dat ik er 10 volg
weet ik nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waarom gaat het altijd over eten bij jou
Ja.. en schrift, muis, laptop en toetsenbordquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Van mij ligt vol aan pennen, cv's en papier
nee, heb er lak aanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
Op het oog bezit ik dezelfde kwaliteiten als jij. 90% van je tijd verdoezelen en toch nog de mensen om je heen tevreden houden. Heb je ook vast contract?quote:
omdat ze een beest isquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waarom gaat het altijd over eten bij jou
Hehe .. ja en mensen denken nog dat ik het druk heb ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Op het oog bezit ik dezelfde kwaliteiten als jij. 90% van je tijd verdoezelen en toch nog de mensen om je heen tevreden houden. Heb je ook vast contract?
Als je op iemand z`n naam gaat staan op FB zie je "Vrienden/Volgend/Chatbericht" Staan, ga je op Volgend klikken met je muis, kan je diegene als eerste weergeven, standaard, of niet meer volgen. Handiiggggquote:
Yep. Alweer bijna 2 jaar, tijd gaat hardquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe .. ja en mensen denken nog dat ik het druk heb ook.
Nee, maar wel een contract bij het bedrijf zelf.
Jij?
o geen idee ik gebruik het eigenlijk alleen als chat appquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je op iemand z`n naam gaat staan op FB zie je "Vrienden/Volgend/Chatbericht" Staan, ga je op Volgend klikken met je muis, kan je diegene als eerste weergeven, standaard, of niet meer volgen. Handiigggg
Aah zodoende, is het ook meer dan prima voor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
o geen idee ik gebruik het eigenlijk alleen als chat app
Kijken naar hoe gelukkig je ex'en lijken en jezelf huilend in slaap fappen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:47 schreef Azpilicueta het volgende:
FB is voor mij meer een memepage met af en toe domme updates van mensen uit het verleden
Goed gedaanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Yep. Alweer bijna 2 jaar, tijd gaat hard
Wat zou je graag willen zien vriend?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:48 schreef Dven het volgende:
Jullie zijn een beetje tam vandaag. Wat scheelt er?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:48 schreef Dven het volgende:
In een foetus houding eindeloos huilen onder het genot van een nummer van Clouseau. Mooi is datquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijken naar hoe gelukkig je ex'en lijken en jezelf huilend in slaap fappen.
Omdat je prima vrienden kan blijven.quote:
Vrijdagquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:48 schreef Dven het volgende:
om te denken dat je misschien ooit nog een kansje maakt op een wip als het jeuktquote:
Doe ze ook allemaal verwijderen.quote:
Chaosquote:
Dankjequote:
Daar heb ik nu Tinderino voorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe ze ook allemaal verwijderen.
Soms wel berichten als je dronken en geil ben.
Denk je dat wij vrienden kunnen blijven als het uit gaat?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:51 schreef Crack_ het volgende:
Omdat exen niet bij iedereen veranderen in vijanden
Als vrienden uit elkaar gaanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:51 schreef Crack_ het volgende:
Dat is alleen bij vrouwen en TARDIS. zo volgens mij hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:51 schreef Crack_ het volgende:
Niet bekend genoeg in het oostblok. Enkel suffe reismeisjes die het gebruiken.quote:
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Cachet is al een aantal dagen van de aardbodem verdwenen en dat merk je meteen
Hoop wel dat wij vrienden blijven danquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:51 schreef Crack_ het volgende:
Oh daarom fluiten de vogeltjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Cachet is al een aantal dagen van de aardbodem verdwenen en dat merk je meteen
Ik ben op goede voet met alle vrouwen uit mijn verleden behalve met mijn meest recente ex omdat ze volledig psycho isquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is alleen bij vrouwen en TARDIS. zo volgens mij hoor.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef Dven het volgende:
Couchsurfing werkt overigens sowieso beter dan Tinder
Hoeveel van de 30 heb jij er op FB?quote:
Mehquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je prima vrienden kan blijven.
Zieligquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:50 schreef wise het volgende:
[..]
om te denken dat je misschien ooit nog een kansje maakt op een wip als het jeukt
(Ik heb geen exen op Facebook simpelweg omdat ik geen exen hebquote:
inderdaad.quote:
Heb je een relatie gehad met een vrouw dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:54 schreef Myrr het volgende:
Kreeg laatst een appje van m'n ex. Dat ie hihi een 'leuke' foto tegen kwam in een van z'n oude mail boxen.
Oke gast. Ga je vriendin die ik iedere dag wel een keer tegen kom en groet en praatjes mee maak lekker behagen ipv mij te appen met je hihi. Als hij nog een keer dubbelzinnig appt laat ik het haar gewoon lezen.
Nee hij heeft gewoon de mentale ontwikkeling van een 16 jarige nog.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je een relatie gehad met een vrouw dan?
" De leventje "quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dankje
Maar zou het zo opgeven om met jou samen te werken. Iedere dag gratis brownies, kip en wraps
Fylax?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee hij heeft gewoon de mentale ontwikkeling van een 16 jarige nog.
Nee, jij ?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:55 schreef wise het volgende:
[..]
inderdaad.
Heb jij al je exen nog op FB of IGż
Herkenbaarquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
nee, en jij?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk je dat wij vrienden kunnen blijven als het uit gaat?
met liefde uit elkaar gaan, niet als vrienden kom opquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Als vrienden uit elkaar gaanNiet GTST genoeg voor mij
Als ik het hier lees niet hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is alleen bij vrouwen en TARDIS. zo volgens mij hoor.
Dat kun jij niet denk ikquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoop wel dat wij vrienden blijven dan
1 maarquote:
Dat is een goede inschattingquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik het hier lees niet hoor
[..]
Dat kun jij niet denk ik
dat is wel echt sadquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:54 schreef Myrr het volgende:
Kreeg laatst een appje van m'n ex. Dat ie hihi een 'leuke' foto tegen kwam in een van z'n oude mail boxen.
Oke gast. Ga je vriendin die ik iedere dag wel een keer tegen kom en groet en praatjes mee maak lekker behagen ipv mij te appen met je hihi. Als hij nog een keer dubbelzinnig appt laat ik het haar gewoon lezen.
ik vind dat vet kutquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef Dven het volgende:
Couchsurfing werkt overigens sowieso beter dan Tinder
Ahwwwwquote:
alleen maar gehuilquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee maar hoeft ook geen ruzie te zijn toch
OH WAT LIEFquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is een goede inschatting![]()
Maar ik wil de gok wel nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |