Moira.?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:04 schreef Azpilicueta het volgende:
Is ze lekker trouwens?
Vraag dat voor een vriend
Zijn wel lekker op zijn tijd btwquote:
Jij bent echt mijn verloren broeder. Ik ga jou echt in de armen vallen de 22e en we gaan genieten.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:05 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, haar collega. Op Moira heb ik al meerdere keren gefapt
ZEG GEWOON WAT ER IS, SCHIMMELKUTquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:03 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Beetje zoals Moira dus die een zin probeert af te maken
Ja en dan zeikende collega's dat het stinkt, maar wel zelf cupa-aids drinkenquote:
Ja, voel wel een beetje alsof we een beetje uit elkaar zijn gegroeid nu je zo hecht bent met mozy, chai en ober. Maar ik heb er vertrouwen in dat we weer terrein gaan terugwinnen de 22equote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jij bent echt mijn verloren broeder. Ik ga jou echt in de armen vallen de 22e en we gaan genieten.
De positie van BFF4lyphe is wel al bezet door Mozy overigens.
Cup a soup stinkt minstens zo erg iddquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dan zeikende collega's dat het stinkt, maar wel zelf cupa-aids drinken
Oké doei ...
Precies. En dan het liefst voor haar neus schreeuwen in haar gezicht. Dan blijven er twee opties over: ze praat nooit meer met je of ze vergeet nooit meer om tegen je te mompelen. Win-win situatie dusquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZEG GEWOON WAT ER IS, SCHIMMELKUT
^quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Precies. En dan het liefst voor haar neus schreeuwen in haar gezicht. Dan blijven er twee opties over: ze praat nooit meer met je of ze vergeet nooit meer om tegen je te mompelen. Win-win situatie dus
En als je legendarisch wilt zijn moet je het filmen en hier delen
Ja maar vriend ik ben al jaren hecht met mozy chai en ober.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:07 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, voel wel een beetje alsof we een beetje uit elkaar zijn gegroeid nu je zo hecht bent met mozy, chai en ober. Maar ik heb er vertrouwen in dat we weer terrein gaan terugwinnen de 22e
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Cup a soup stinkt minstens zo erg iddcollega ook met zijn tuinkruiden soep... gvd man alles stinkt!
Ik weet het vriend, geen stressquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja maar vriend ik ben al jaren hecht met mozy chai en ober.
Haha, ja true.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja weenie ik zou wel eens naar mijn bankrekening willen kijken op betaaldag en denken: ja dat heb ik verdiend
is ook gore bendequote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad. Vooral die bouillon shit van cup a soup stinkt echt heel erg
Ja! volgens mij heeft hij die bouillon met tuinkruiden iddquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad. Vooral die bouillon shit van cup a soup stinkt echt heel erg
Cup a soup stinkt echt als de neten jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
WH drinkt prei cupasoupquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Cup a soup stinkt minstens zo erg iddcollega ook met zijn tuinkruiden soep... gvd man alles stinkt!
Ik zou er gewoon wat van zeggen als ik jou wasquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja! volgens mij heeft hij die bouillon met tuinkruiden idd
Preisoep? Wtfquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WH drinkt prei cupasoup
Die moet wel een heel erge hekel hebben aan zijn collega's
Ik denk dat ik voor optie 3 ga:lekker anoniem klagen op fokquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Precies. En dan het liefst voor haar neus schreeuwen in haar gezicht. Dan blijven er twee opties over: ze praat nooit meer met je of ze vergeet nooit meer om tegen je te mompelen. Win-win situatie dus
En als je legendarisch wilt zijn moet je het filmen en hier delen
Neequote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Preisoep? Wtf
Heeft die gozer wel smaakpapillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |