Stage.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarvoor solliciteer je? Stage, vakantiebaan of bijbaan? Dan weet ik waar ik voor moet bidden
Ahhhhh daar heb jij dat dus vanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zit me dan altijd heel raar aan te kijken, zo van: dit is toch niet eetbaar ?
Wanneer eindigt ontbijt?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je moet op het įllerlaatste moment gaan, dan is het niet zo druk
Gefeliciteerd.quote:
Mooi kun je hopelijk niet meer op Discordquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
ik liet eergisteren mijn telefoon in de mayonaise vallen en nu is de speaker naar de klote
Ik zou haar baarmoeder zo wrecken dat ze daarna alleen nog maar kinderen met down kan baren.quote:
Ik denk ook bij alles: is dit eetbaar ?quote:
Echt, soort pacman.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk ook bij alles: is dit eetbaar ?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar baarmoeder zo wrecken dat ze daarna alleen nog maar kinderen met down kan baren.
hoe de fuckæquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
ik liet eergisteren mijn telefoon in de mayonaise vallen en nu is de speaker naar de klote
Remco?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar baarmoeder zo wrecken dat ze daarna alleen nog maar kinderen met down kan baren.
Dit is wel een beetje een vreemde uitspraak.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iedere vrouw die jij bevrucht krijgen down kinderenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet het Myrr, ik weet hetquote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:55 schreef wise het volgende:
[..]
iedere vrouw die jij bevrucht krijgen down kinderen
Ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een vreemde uitspraak.
Nee.quote:
Eerder een soort Kirbyquote:
Ripquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
Jaaaquote:
ja ik had iets met mayonaise op mijn bord en ik lag in een soort hoek van 45 graden op mijn bank en klemde het bord tussen mijn knieėn en borstbeen en speelde met mijn telefoon en liet deze toen vallenquote:
Deze lijkt zelf wel beetje op jouquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Dat ben ik bij een all- you- can- eat
Maar ekt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Vijf maanden moet lukken. Het is meer dan ik van school krijg.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Succes
Vond dat wel kut overigens. Fulltime werken en maar 300 euro krijgen
Gewoon even dominantie tonen en zeggen dat hij normaal moet doenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een naaste colllega mompelt, dat is best irritant
Wel lullig voor je broertje thoughquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:59 schreef wise het volgende:
[..]
wie niet, maar goed ik was er al dus mij heb je er niet mee[ afbeelding ]
Ik was er voor jou hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:59 schreef wise het volgende:
[..]
wie niet, maar goed ik was er al dus mij heb je er niet mee[ afbeelding ]
Waaromquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:00 schreef TARDIS. het volgende:
zit te overwegen te werken op mijn werk vandaag
ja weenie ik zou wel eens naar mijn bankrekening willen kijken op betaaldag en denken: ja dat heb ik verdiendquote:
Yum yum 4Equote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze lijkt zelf wel beetje op jou
[ afbeelding ]
4ebe die een all-you-can-eat verlaatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Minimaal die 6 rondes wegtikkenquote:
Zijn instanties voor die je hiermee kunnen helpenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:01 schreef Myrr het volgende:
Heb allemaal blauwe plekjes op m'n arm en een kras op m'n sleutelbeen. Echt zo'n twijfelachtige 'ze is van de trap gevallen'.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:01 schreef Myrr het volgende:
Heb allemaal blauwe plekjes op m'n arm en een kras op m'n sleutelbeen. Echt zo'n twijfelachtige 'ze is van de trap gevallen'.
Het is een zij en het is gewoon rete irritant als ze iets aan het vertellen is en ze gaat steeds langzamer pratenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gewoon even dominantie tonen en zeggen dat hij normaal moet doen
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:02 schreef wise het volgende:
[..]
4ebe die een all-you-can-eat verlaat
[ afbeelding ]
Beetje zoals Moira dus die een zin probeert af te makenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een zij en het is gewoon rete irritant als ze iets aan het vertellen is en ze gaat steeds langzamer pratenvalt gewoon op het laatst het verhaal weg
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:01 schreef Myrr het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |