Stage.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarvoor solliciteer je? Stage, vakantiebaan of bijbaan? Dan weet ik waar ik voor moet bidden
Ahhhhh daar heb jij dat dus vanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zit me dan altijd heel raar aan te kijken, zo van: dit is toch niet eetbaar ?
Wanneer eindigt ontbijt?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je moet op het įllerlaatste moment gaan, dan is het niet zo druk
Gefeliciteerd.quote:
Mooi kun je hopelijk niet meer op Discordquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
ik liet eergisteren mijn telefoon in de mayonaise vallen en nu is de speaker naar de klote
Ik zou haar baarmoeder zo wrecken dat ze daarna alleen nog maar kinderen met down kan baren.quote:
Ik denk ook bij alles: is dit eetbaar ?quote:
Echt, soort pacman.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk ook bij alles: is dit eetbaar ?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar baarmoeder zo wrecken dat ze daarna alleen nog maar kinderen met down kan baren.
hoe de fuckæquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
ik liet eergisteren mijn telefoon in de mayonaise vallen en nu is de speaker naar de klote
Remco?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar baarmoeder zo wrecken dat ze daarna alleen nog maar kinderen met down kan baren.
Dit is wel een beetje een vreemde uitspraak.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iedere vrouw die jij bevrucht krijgen down kinderenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet het Myrr, ik weet hetquote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:55 schreef wise het volgende:
[..]
iedere vrouw die jij bevrucht krijgen down kinderen
Ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een vreemde uitspraak.
Nee.quote:
Eerder een soort Kirbyquote:
Ripquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |