quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:33 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat wel ironisch is dat ik iemand vroeg of degene VCA had, toen mailde hij mij terug dat hij dat nog niet had en de volgende dag flikkert hij van de ladder en moest hij naar het ziekenhuis
Waarom op zondag ?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het einde is nabij.
Ik moet zondags naar de Ikea, winkelen. Lekker burgerlijk.
Pok!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon tegen haar kopje
Ze willen alleen nooit in dat balletje :/
ik woon op steenworpafstand van een ikea, soms gaan we daar eten als we brak zijn en geen boodschappen hebbenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Je moet eens op zondagochtend gaan, hele gezinnen aan het ontbijten daar
hoe lang heb je al geen smaakpapillen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik woon op steenworpafstand van een ikea, soms gaan we daar eten als we brak zijn en geen boodschappen hebben
Ivm werk toch.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom op zondag ?alvast gecondoleerd
Hm ja ik zou kotballer ook prefereren boven een lege maag.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik woon op steenworpafstand van een ikea, soms gaan we daar eten als we brak zijn en geen boodschappen hebben
Ja bizar druk dan :/quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Je moet eens op zondagochtend gaan, hele gezinnen aan het ontbijten daar
Zou niet tegen die drukte kunnen, maar kennelijk hebben velen daar geen moeite mee.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:46 schreef TARDIS. het volgende:
gwn ontbijtje bij de ikea tochprima te doen voor die euro
Alsof ik dit moet wetenquote:
quote:
je moet op het įllerlaatste moment gaan, dan is het niet zo drukquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet tegen die drukte kunnen, maar kennelijk hebben velen daar geen moeite mee.
Ze zit me dan altijd heel raar aan te kijken, zo van: dit is toch niet eetbaar ?quote:
Ok ik ben er. Ga om 09.59 zweedse balletjes bestellenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je moet op het įllerlaatste moment gaan, dan is het niet zo druk
kom laten we het vierenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Woah, zit hier bijna 4 jaar met slechts 500mb in mijn postvak IN te kloten, maar nu heb ik 5gb gekregen
Het leven is mooi
Waarvoor solliciteer je? Stage, vakantiebaan of bijbaan? Dan weet ik waar ik voor moet biddenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:50 schreef Myrr het volgende:
Kom net weer van solli, zelfde bedrijf waar ik het vorige ker verneukt dacht te hebben.
Even duimen peeps.
500mbquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Woah, zit hier bijna 4 jaar met slechts 500mb in mijn postvak IN te kloten, maar nu heb ik 5gb gekregen
Het leven is mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |