Mehquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je prima vrienden kan blijven.
Zieligquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:50 schreef wise het volgende:
[..]
om te denken dat je misschien ooit nog een kansje maakt op een wip als het jeukt
(Ik heb geen exen op Facebook simpelweg omdat ik geen exen hebquote:
inderdaad.quote:
Heb je een relatie gehad met een vrouw dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:54 schreef Myrr het volgende:
Kreeg laatst een appje van m'n ex. Dat ie hihi een 'leuke' foto tegen kwam in een van z'n oude mail boxen.
Oke gast. Ga je vriendin die ik iedere dag wel een keer tegen kom en groet en praatjes mee maak lekker behagen ipv mij te appen met je hihi. Als hij nog een keer dubbelzinnig appt laat ik het haar gewoon lezen.
Nee hij heeft gewoon de mentale ontwikkeling van een 16 jarige nog.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:56 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je een relatie gehad met een vrouw dan?
" De leventje "quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dankje
Maar zou het zo opgeven om met jou samen te werken. Iedere dag gratis brownies, kip en wraps
Fylax?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee hij heeft gewoon de mentale ontwikkeling van een 16 jarige nog.
Nee, jij ?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:55 schreef wise het volgende:
[..]
inderdaad.
Heb jij al je exen nog op FB of IGż
Herkenbaarquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
nee, en jij?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk je dat wij vrienden kunnen blijven als het uit gaat?
met liefde uit elkaar gaan, niet als vrienden kom opquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Als vrienden uit elkaar gaanNiet GTST genoeg voor mij
Als ik het hier lees niet hoorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is alleen bij vrouwen en TARDIS. zo volgens mij hoor.
Dat kun jij niet denk ikquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hoop wel dat wij vrienden blijven dan
1 maarquote:
Dat is een goede inschattingquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als ik het hier lees niet hoor
[..]
Dat kun jij niet denk ik
dat is wel echt sadquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:54 schreef Myrr het volgende:
Kreeg laatst een appje van m'n ex. Dat ie hihi een 'leuke' foto tegen kwam in een van z'n oude mail boxen.
Oke gast. Ga je vriendin die ik iedere dag wel een keer tegen kom en groet en praatjes mee maak lekker behagen ipv mij te appen met je hihi. Als hij nog een keer dubbelzinnig appt laat ik het haar gewoon lezen.
ik vind dat vet kutquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef Dven het volgende:
Couchsurfing werkt overigens sowieso beter dan Tinder
Ahwwwwquote:
alleen maar gehuilquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
nee maar hoeft ook geen ruzie te zijn toch
OH WAT LIEFquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is een goede inschatting![]()
Maar ik wil de gok wel nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |