Vrijdagquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:48 schreef Dven het volgende:
Jullie zijn een beetje tam vandaag. Wat scheelt er?
om te denken dat je misschien ooit nog een kansje maakt op een wip als het jeuktquote:
Doe ze ook allemaal verwijderen.quote:
Chaosquote:
Dankjequote:
Daar heb ik nu Tinderino voorquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe ze ook allemaal verwijderen.
Soms wel berichten als je dronken en geil ben.
Denk je dat wij vrienden kunnen blijven als het uit gaat?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:51 schreef Crack_ het volgende:
Omdat exen niet bij iedereen veranderen in vijanden
Als vrienden uit elkaar gaanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:51 schreef Crack_ het volgende:
Dat is alleen bij vrouwen en TARDIS. zo volgens mij hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:51 schreef Crack_ het volgende:
Niet bekend genoeg in het oostblok. Enkel suffe reismeisjes die het gebruiken.quote:
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Cachet is al een aantal dagen van de aardbodem verdwenen en dat merk je meteen
Hoop wel dat wij vrienden blijven danquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:51 schreef Crack_ het volgende:
Oh daarom fluiten de vogeltjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Cachet is al een aantal dagen van de aardbodem verdwenen en dat merk je meteen
Ik ben op goede voet met alle vrouwen uit mijn verleden behalve met mijn meest recente ex omdat ze volledig psycho isquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is alleen bij vrouwen en TARDIS. zo volgens mij hoor.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:52 schreef Dven het volgende:
Couchsurfing werkt overigens sowieso beter dan Tinder
Hoeveel van de 30 heb jij er op FB?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |