Van mij ligt vol aan pennen, cv's en papierquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je zou mijn bureaula moeten zien.
Vol met voer
weenie hoe dat werktquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel toch
Ik ben bevriend met 173 mensen op Facebook, denk dat ik er 10 volg
waarom gaat het altijd over eten bij jouquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je zou mijn bureaula moeten zien.
Vol met voer
Jaquote:
Is dit toeval? Voor iedere centimeter lang heb je een vriend op Facebookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel toch
Ik ben bevriend met 173 mensen op Facebook, denk dat ik er 10 volg
weet ik nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waarom gaat het altijd over eten bij jou
Ja.. en schrift, muis, laptop en toetsenbordquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:41 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Van mij ligt vol aan pennen, cv's en papier
nee, heb er lak aanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
Zit er hier iemand op Facebook, twitter instagram of whatever? is Tijn al trending?
Op het oog bezit ik dezelfde kwaliteiten als jij. 90% van je tijd verdoezelen en toch nog de mensen om je heen tevreden houden. Heb je ook vast contract?quote:
omdat ze een beest isquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
waarom gaat het altijd over eten bij jou
Hehe .. ja en mensen denken nog dat ik het druk heb ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:43 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Op het oog bezit ik dezelfde kwaliteiten als jij. 90% van je tijd verdoezelen en toch nog de mensen om je heen tevreden houden. Heb je ook vast contract?
Als je op iemand z`n naam gaat staan op FB zie je "Vrienden/Volgend/Chatbericht" Staan, ga je op Volgend klikken met je muis, kan je diegene als eerste weergeven, standaard, of niet meer volgen. Handiiggggquote:
Yep. Alweer bijna 2 jaar, tijd gaat hardquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe .. ja en mensen denken nog dat ik het druk heb ook.
Nee, maar wel een contract bij het bedrijf zelf.
Jij?
o geen idee ik gebruik het eigenlijk alleen als chat appquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je op iemand z`n naam gaat staan op FB zie je "Vrienden/Volgend/Chatbericht" Staan, ga je op Volgend klikken met je muis, kan je diegene als eerste weergeven, standaard, of niet meer volgen. Handiigggg
Aah zodoende, is het ook meer dan prima voor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
o geen idee ik gebruik het eigenlijk alleen als chat app
Kijken naar hoe gelukkig je ex'en lijken en jezelf huilend in slaap fappen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:47 schreef Azpilicueta het volgende:
FB is voor mij meer een memepage met af en toe domme updates van mensen uit het verleden
Goed gedaanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Yep. Alweer bijna 2 jaar, tijd gaat hard
Wat zou je graag willen zien vriend?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:48 schreef Dven het volgende:
Jullie zijn een beetje tam vandaag. Wat scheelt er?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:48 schreef Dven het volgende:
Jullie zijn een beetje tam vandaag. Wat scheelt er?
In een foetus houding eindeloos huilen onder het genot van een nummer van Clouseau. Mooi is datquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijken naar hoe gelukkig je ex'en lijken en jezelf huilend in slaap fappen.
Omdat je prima vrienden kan blijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |