Die geld terug gooide had zich gewoon niet geschoren, was geen zwerver. :squote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gaf vroeger altijd geld maar na een paar keer de vraag of ik niet nog wat meer geld had, of ze anders even mee moeten lopen naar pin automaat en een keer zelfs geld terug werd gegooid kan iedereen de rambam krijgen.
Mensen die hier over zeikenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
Mensen die gaan vliegen met baby'secht krijg last van oorsuizen.
Deze harde waarheid, beste waarheidquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
Wat?quote:
Ken iemand die had oorontsteking en met vliegen zo naar binnen geslagen wil je dat riskeren he??? Onverantwoorde ouders.quote:
Ik heb mijn aluhoedje op en ik zweer je dat ze het expres zo gedaan hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
Zit er hier iemand op Facebook, twitter instagram of whatever? is Tijn al trending?
Ben er op Facebook niks over tegengekomen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
Zit er hier iemand op Facebook, twitter instagram of whatever? is Tijn al trending?
Ja, vorig jaar naar buggy-eiland gegaan. Met koptelefoonquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:30 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je zou mijn bureaula moeten zien.
Vol met voer
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:35 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Lekker suitable for workSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
sneaky in een hoekje zittenquote:
Ik wil minimaal een herdershondquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik hoorde iets over grens mogen bewaken met korte opleiding, heb wel zin om een paar mensen in hun nek te knuppelen. Als ik ook een pistool en een taser krijg dan geef ik mijzelf op.
Yoloquote:
ja nee ja en weeniequote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:32 schreef 2NutZ het volgende:
Hm .. hallo collegaquote:
Vriend, ik kan jou de hand schudden. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik de meeste mensen op deze wereld niet volg.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:34 schreef Braddie het volgende:
Maar moet ook bekennen dat ik heel veel mensen niet volg op Facebook
Je snapt wel wat ik bedoel tochquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vriend, ik kan jou de hand schudden. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik de meeste mensen op deze wereld niet volg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |