Ongekend dit allemaalquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, goede maand wel dezeEn dan ook vanmiddag nog leuke plannen.
En zondag een leuke verassing voor mijn trouwe keyboardstream kijkers.
d-a-m-nquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:22 schreef Myrr het volgende:
Haha net zo'n dude met een papiertje waar op staat dat ie een gezin heeft en of ik geld heb keihard geweerd.
Optyfen met je e-colie papiertje als je kan printen kan je ook huis kopen
Zo maak je nog eens wat meequote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:22 schreef Myrr het volgende:
Haha net zo'n dude met een papiertje waar op staat dat ie een gezin heeft en of ik geld heb keihard geweerd.
Gaf vroeger altijd geld maar na een paar keer de vraag of ik niet nog wat meer geld had, of ze anders even mee moeten lopen naar pin automaat en een keer zelfs geld terug werd gegooid kan iedereen de rambam krijgen.quote:
BAM ! BAM !quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mag ik 2 muilperen met een scheutje vanillesiroop?
Omdat Scandinaviëquote:
Ah, kwam ook wat later binnen +- half 12, en toen was het voornamelijk Blaadjes, Fokker, Hork. En kwamen Toto/Remqo/Moira later nog ff om de hoek gluren.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het nieuwe is er af maar het is gewoon nog goed bezocht elke avond hoor. Gister nog telefonische trio gehad met Moos en Ëuberkaulie.
ja een printer van 50 euro is hetzelfde als een huis van 250.000 euroquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:22 schreef Myrr het volgende:
Ja ook lekker serieus ingaan op die uitspraak.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja een printer van 50 euro is hetzelfde als een huis van 250.000 euro
hu?quote:
quote:
Ja wel verdeeld over een bepaalde tijdsperiode.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Deel jij dat allemaal uit? De tering
denken dat dat serieus izquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ook lekker serieus ingaan op die uitspraak.
Ik kom bij jou werkenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja wel verdeeld over een bepaalde tijdsperiode.
Heb ook nog andere dingen gemaakt, zoals: appeltaart, bananenbrood, banoffiepie
wanneer geef je mij wat¿quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En brownies ... en chocolate chip cookies .. en miljonairs shortbread
Oké, aangenomenquote:
Dit klopt, mijn printer was net zo duur als een koophuis.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:22 schreef Myrr het volgende:
Ik heb een 3d printer gekocht en toen mijn huis uitgeprint.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit klopt, mijn printer was net zo duur als een koophuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |