lobotomie?quote:
quote:
Het is heel erg nabij, over 5 dagen om precies te zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:16 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hebben we al een dag uitgestippeld wanneer de festiviteiten gaan plaatsvinden? Of ligt het ergens in de nabije (vage) toekomst
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:15 schreef wise het volgende:
[..]
4ebe en uitdelendie houdt alles voor dr zelf hoor
ultieme trollen daar, jezelf knorr noemen en dan ranzig varkensvoer aan mensen verkopenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:15 schreef Myrr het volgende:
Oh zijn dat die vieze Knorr kant en klaar dingen?
Als mijn berekening mij niet in de steek laat betekent het dat je aanstaande woensdag de mensen van Peugeot een poepje laat ruiken? Dan ga ik die dag omcirkelen in mijn eigen agenda zodat ik het niet vergeetquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is heel erg nabij, over 5 dagen om precies te zijn
Dat is juist en tevens correct, een poepje laten ruiken zal waarschijnlijk resulteren in vroegtijdig ontslag, maar ik zal ze zeker laten zien wat ik in huis heb.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als mijn berekening mij niet in de steek laat betekent het dat je aanstaande woensdag de mensen van Peugeot een poepje laat ruiken? Dan ga ik die dag omcirkelen in mijn eigen agenda zodat ik het niet vergeet
Zin in woensdagquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is juist en tevens correct, een poepje laten ruiken zal waarschijnlijk resulteren in vroegtijdig ontslag, maar ik zal ze zeker laten zien wat ik in huis heb.
Muilperenquote:
Ja okéquote:
Die gozer is wel een stuk dikker geworden nu hij geen president meer isquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:17 schreef madeliefff het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)hter-wegens-misbruik
een slaapbank, gitaar, keyboard en koelkast toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is juist en tevens correct, een poepje laten ruiken zal waarschijnlijk resulteren in vroegtijdig ontslag, maar ik zal ze zeker laten zien wat ik in huis heb.
Dat denk ik wel, want het is vrij doods.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:19 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zin in woensdag
Zal ook weer nieuw leven blazen in discord vermoed ik zo
Vergeet ook het bureau nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
een slaapbank, gitaar, keyboard en koelkast toch?
En dan ook nog de date met Julia ergens deze maand. Zijn mooie tijden als Braddie fanaticquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, want het is vrij doods.
Verwacht inderdaad wel dat op woensdag iedereen door elkaar heen gaat tetteren en alles wil weten.
En brownies ... en chocolate chip cookies .. en miljonairs shortbreadquote:
Gisteravond was behoorlijk rustig, en de chat is ook niet zo heel spannend meer sinds 2 dagen (Behalve toen Toto met al die foto's aan kwam kakken)quote:
Mag ik 2 muilperen met een scheutje vanillesiroop?quote:
Waarom werk je niet bij mij?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En brownies ... en chocolate chip cookies .. en miljonairs shortbread
Ja, goede maand wel dezequote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:21 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En dan ook nog de date met Julia ergens deze maand. Zijn mooie tijden als Braddie fanatic
Deel jij dat allemaal uit? De teringquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En brownies ... en chocolate chip cookies .. en miljonairs shortbread
Het nieuwe is er af maar het is gewoon nog goed bezocht elke avond hoor. Gister nog telefonische trio gehad met Moos en Ëuberkaulie.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:21 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gisteravond was behoorlijk rustig, en de chat is ook niet zo heel spannend meer sinds 2 dagen (Behalve toen Toto met al die foto's aan kwam kakken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |