Hahahaha die is wel lekkerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WH drinkt prei cupasoup
Die moet wel een heel erge hekel hebben aan zijn collega's
Al gedaan, hij zit naast mij en hij was het mij eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon wat van zeggen als ik jou was
Zo was het precies ook gegaan toen mijn collega het een keer had genomenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al gedaan, hij zit naast mij en hij was het mij eens.
Ja, echt ff kei en keihard de baas uithangen!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:12 schreef Azpilicueta het volgende:
Volgende week ergens gaat het gebeuren he Brad. Dan gaan we even bazen bij Peugeot
Nee gvd.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie heeft gvd nog steeds niet die burrito's gemaakt
Hoe kan je die jongen nou geen gehakt meegeven samen met duidelijke instructies. Bradley treft geen blaam hierinquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:13 schreef TARDIS. het volgende:
Braddie heeft gvd nog steeds niet die burrito's gemaakt
Ik ben een klootzakquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha die is wel lekkermaar ga dat op werk echt niet doen
Sowieso klootzakken die maar alles eten op kantoor, van sla met vis en knoflook enzo tot gefrituurde souffles met van alles er in
Gelukkig zijn er ook zulke mensenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:13 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zo was het precies ook gegaan toen mijn collega het een keer had genomen. Hij had zich ook verkeken op de geur dus dat was een eenmalig iets
toch kut als iemand zijn zin nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZEG GEWOON WAT ER IS, SCHIMMELKUT
Ja, maar jij deelt tenminste nog uitquote:
quote:
4ebe en uitdelenquote:
net een tijdje met haar staan praten bij het koffiezetapparaatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:13 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hoe gedraag jij je dan? Kijk je, groet je of doe je gewoon of ze er niet loopt?
Is inderdaad van Knorr, geen idee hoe't smaakt, maar burrito's zijn altijd goedquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:15 schreef Myrr het volgende:
Oh zijn dat die vieze Knorr kant en klaar dingen?
Maar ze had laatst wraps uitgedeeld...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:15 schreef wise het volgende:
[..]
4ebe en uitdelendie houdt alles voor dr zelf hoor
wat zijn operatie niet een dezer dagen?quote:
Hebben we al een dag uitgestippeld wanneer de festiviteiten gaan plaatsvinden? Of ligt het ergens in de nabije (vage) toekomstquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, echt ff kei en keihard de baas uithangen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |