motherfuckerquote:
zal ik jou ff in een oven doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij met je aardappeltjes uit de oven![]()
Oké hitlerquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:26 schreef wise het volgende:
[..]
motherfucker
[..]
zal ik jou ff in een oven doen.
hehehehehehequote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:26 schreef wise het volgende:
[..]
motherfucker
[..]
zal ik jou ff in een oven doen.
Goede tt, pupjequote:
flashbacks gekregen van toen je mij met chai in bed betraptequote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
wise heb je nou gelezen wat ik eerder zei? ik wil dat je opflikkert.
Oké oké ..quote:
Goed gedaan he kaffervangervanhamelenquote:
Die herinneringen heb ik er allemaal al uitgeramt hoort.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
flashbacks gekregen van toen je mij met chai in bed betrapte
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:27 schreef Catkiller het volgende:
Wel apart dat mensen die totaal net kunnen parkeren toch kunnen functioneren in de maatschappij hč. Je zou denken dat die dan helemaal niks kunnen.
quote:
Gotta catch em all!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja ben wel redelijk succesvol in het verzamelen van kafjes
Ja, gewoon tegen haar kopjequote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gotta catch em all!
Gooi je ook wel eens een balletje tegen ze aan en roep je dan iets van MARSHMELLOW IK KIES JOU!
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:33 schreef Azpilicueta het volgende:
Wat wel ironisch is dat ik iemand vroeg of degene VCA had, toen mailde hij mij terug dat hij dat nog niet had en de volgende dag flikkert hij van de ladder en moest hij naar het ziekenhuis
Waarom op zondag ?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het einde is nabij.
Ik moet zondags naar de Ikea, winkelen. Lekker burgerlijk.
Pok!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon tegen haar kopje
Ze willen alleen nooit in dat balletje :/
ik woon op steenworpafstand van een ikea, soms gaan we daar eten als we brak zijn en geen boodschappen hebbenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Je moet eens op zondagochtend gaan, hele gezinnen aan het ontbijten daar
hoe lang heb je al geen smaakpapillen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik woon op steenworpafstand van een ikea, soms gaan we daar eten als we brak zijn en geen boodschappen hebben
Ivm werk toch.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom op zondag ?alvast gecondoleerd
Hm ja ik zou kotballer ook prefereren boven een lege maag.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik woon op steenworpafstand van een ikea, soms gaan we daar eten als we brak zijn en geen boodschappen hebben
Ja bizar druk dan :/quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Je moet eens op zondagochtend gaan, hele gezinnen aan het ontbijten daar
Zou niet tegen die drukte kunnen, maar kennelijk hebben velen daar geen moeite mee.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:46 schreef TARDIS. het volgende:
gwn ontbijtje bij de ikea tochprima te doen voor die euro
Alsof ik dit moet wetenquote:
quote:
je moet op het állerlaatste moment gaan, dan is het niet zo drukquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet tegen die drukte kunnen, maar kennelijk hebben velen daar geen moeite mee.
Ze zit me dan altijd heel raar aan te kijken, zo van: dit is toch niet eetbaar ?quote:
Ok ik ben er. Ga om 09.59 zweedse balletjes bestellenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je moet op het állerlaatste moment gaan, dan is het niet zo druk
kom laten we het vierenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Woah, zit hier bijna 4 jaar met slechts 500mb in mijn postvak IN te kloten, maar nu heb ik 5gb gekregen
Het leven is mooi
Waarvoor solliciteer je? Stage, vakantiebaan of bijbaan? Dan weet ik waar ik voor moet biddenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:50 schreef Myrr het volgende:
Kom net weer van solli, zelfde bedrijf waar ik het vorige ker verneukt dacht te hebben.
Even duimen peeps.
500mbquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Woah, zit hier bijna 4 jaar met slechts 500mb in mijn postvak IN te kloten, maar nu heb ik 5gb gekregen
Het leven is mooi
Stage.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarvoor solliciteer je? Stage, vakantiebaan of bijbaan? Dan weet ik waar ik voor moet bidden
Ahhhhh daar heb jij dat dus vanquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zit me dan altijd heel raar aan te kijken, zo van: dit is toch niet eetbaar ?
Wanneer eindigt ontbijt?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
je moet op het állerlaatste moment gaan, dan is het niet zo druk
Gefeliciteerd.quote:
Mooi kun je hopelijk niet meer op Discordquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
ik liet eergisteren mijn telefoon in de mayonaise vallen en nu is de speaker naar de klote
Ik zou haar baarmoeder zo wrecken dat ze daarna alleen nog maar kinderen met down kan baren.quote:
Ik denk ook bij alles: is dit eetbaar ?quote:
Echt, soort pacman.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk ook bij alles: is dit eetbaar ?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar baarmoeder zo wrecken dat ze daarna alleen nog maar kinderen met down kan baren.
hoe de fuckżquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
ik liet eergisteren mijn telefoon in de mayonaise vallen en nu is de speaker naar de klote
Remco?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar baarmoeder zo wrecken dat ze daarna alleen nog maar kinderen met down kan baren.
Dit is wel een beetje een vreemde uitspraak.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iedere vrouw die jij bevrucht krijgen down kinderenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet het Myrr, ik weet hetquote:
Ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:55 schreef wise het volgende:
[..]
iedere vrouw die jij bevrucht krijgen down kinderen
Ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een vreemde uitspraak.
Nee.quote:
Eerder een soort Kirbyquote:
Ripquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:52 schreef TARDIS. het volgende:
Jaaaquote:
ja ik had iets met mayonaise op mijn bord en ik lag in een soort hoek van 45 graden op mijn bank en klemde het bord tussen mijn knieën en borstbeen en speelde met mijn telefoon en liet deze toen vallenquote:
Deze lijkt zelf wel beetje op jouquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Dat ben ik bij een all- you- can- eat
Maar ekt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Vijf maanden moet lukken. Het is meer dan ik van school krijg.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Succes
Vond dat wel kut overigens. Fulltime werken en maar 300 euro krijgen
Gewoon even dominantie tonen en zeggen dat hij normaal moet doenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een naaste colllega mompelt, dat is best irritant
Wel lullig voor je broertje thoughquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:59 schreef wise het volgende:
[..]
wie niet, maar goed ik was er al dus mij heb je er niet mee[ afbeelding ]
Ik was er voor jou hoor.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:59 schreef wise het volgende:
[..]
wie niet, maar goed ik was er al dus mij heb je er niet mee[ afbeelding ]
Waaromquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:00 schreef TARDIS. het volgende:
zit te overwegen te werken op mijn werk vandaag
ja weenie ik zou wel eens naar mijn bankrekening willen kijken op betaaldag en denken: ja dat heb ik verdiendquote:
Yum yum 4Equote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze lijkt zelf wel beetje op jou
[ afbeelding ]
4ebe die een all-you-can-eat verlaatquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Minimaal die 6 rondes wegtikkenquote:
Zijn instanties voor die je hiermee kunnen helpenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:01 schreef Myrr het volgende:
Heb allemaal blauwe plekjes op m'n arm en een kras op m'n sleutelbeen. Echt zo'n twijfelachtige 'ze is van de trap gevallen'.
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:01 schreef Myrr het volgende:
Heb allemaal blauwe plekjes op m'n arm en een kras op m'n sleutelbeen. Echt zo'n twijfelachtige 'ze is van de trap gevallen'.
Het is een zij en het is gewoon rete irritant als ze iets aan het vertellen is en ze gaat steeds langzamer pratenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:59 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gewoon even dominantie tonen en zeggen dat hij normaal moet doen
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:02 schreef wise het volgende:
[..]
4ebe die een all-you-can-eat verlaat
[ afbeelding ]
Beetje zoals Moira dus die een zin probeert af te makenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is een zij en het is gewoon rete irritant als ze iets aan het vertellen is en ze gaat steeds langzamer pratenvalt gewoon op het laatst het verhaal weg
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op vrijdag 7 juli 2017 10:01 schreef Myrr het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |