Toeristen in Nederland gaan gewoo de A7 op .. geen probleem johquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:05 schreef wise het volgende:
[..]
owh, dacht dat ik daar met mn racefiets wel op mocht
dit is wel echt exact hoe al die racefiets faggots denken 'huh maar ik ga toch gwn 80?'quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:05 schreef wise het volgende:
[..]
owh, dacht dat ik daar met mn racefiets wel op mocht
Dit is al de derde plek dat je dit zegt vond je het zo prachtig krijg je zo weinig complimentjes godteringquote:
Sowquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is al de derde plek dat je dit zegt vond je het zo prachtig krijg je zo weinig complimentjes godtering
gwn alle sht die je niet nodig hebt weg doen en van werk naar werk gaan reizenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je tips?![]()
Alles op 32 rood? Staatslot? Bank overvallen?
Damnquote:
Maar dan werk ik alsnogquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:07 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn alle sht die je niet nodig hebt weg doen en van werk naar werk gaan reizen
ooit een keer een tent gedeeld met een duitsequote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ho ho ho
Ga je met je semi-vriendin?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toeristen in Nederland gaan gewoo de A7 op .. geen probleem joh
ben benieuwd in welke situatie je meer netto overhoudt thoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar dan werk ik alsnog![]()
Plus hier kan ik gewoon chillen. Broek op de enkels, beetje fokken, spelletjes spelen, youtube etc. Dat is beter dan ergens in Portugal aardappels plukken voor 5 euro in het uur
Ik wist niet dat je op gezet vielquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:09 schreef wise het volgende:
[..]
ooit een keer een tent gedeeld met een duitse![]()
Was iets wat gezet meide met flinke jetsers. Tijdens het opruimen 's nachts met de tafels en stoelen vroeg ze of ik wilde helpen haar tafel binnen te zetten...
Ik denk het rondtrekken als je het zonder auto zou doen en huur zo laag mogelijk kan houdenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:10 schreef zeer het volgende:
[..]
ben benieuwd in welke situatie je meer netto overhoudt tho
Ik weet niet wat ze in het land van herkomst doen, maar het lijkt mij ietwat gevaarlijk.quote:
quote:
wtfquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:11 schreef wise het volgende:
[..]
filmpje van Tardis. van 2 jaar geleden
[ afbeelding ]
dat is toch waanzin vriend? Alle luxe die we hebben door ons mediocre inkomen houden ons alleen maar gevangenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik denk het rondtrekken als je het zonder auto zou doen en huur zo laag mogelijk kan houden
iets wat gezet. Maar had mooie kop en memmenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je op gezet viel![]()
Jaquote:
Mijn bus is niet geel, sorry.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:11 schreef wise het volgende:
[..]
filmpje van Tardis. van 2 jaar geleden
[ afbeelding ]
the things you own end up owning you.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:13 schreef zeer het volgende:
[..]
dat is toch waanzin vriend? Alle luxe die we hebben door ons mediocre inkomen houden ons alleen maar gevangen
Hoop dat die ooit terug gaat naar Australië en jij mee gaat.quote:
relaxed, komen de tijdzones ook niet overeenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat die ooit terug gaat naar Australië en jij mee gaat.
watżquote:
his name was robert paulsonquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:16 schreef zeer het volgende:
[..]
sws bezit die film meer wijsheid dan de bijbel
owhquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
de fokkers die ze date die vluchten dus daar moet ze achteraan
alleen als men écht op ons rekend want die druk trek ik echt nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zullen we last-minute afzeggen en dan allebei vanuit huis de hele avond met elkaar bellen
ze zei dat ze het ons niet zou vergeven als we niet kwamenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:19 schreef zeer het volgende:
[..]
alleen als men écht op ons rekend want die druk trek ik echt niet
Jij met je aardappeltjes uit de ovenquote:
ff janken brbquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ze zei dat ze het ons niet zou vergeven als we niet kwamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |