Dat is niets nieuwsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stop er vandaag denk ik lekker mee om een uurtje of 14.00
Waar ga je heen ??quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:58 schreef zeer het volgende:
[..]
wil wel m'n tanden zetten in het kippetje van p&o
Duitsland nach den Eifelquote:
Al het werk vind ik kutquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:56 schreef zeer het volgende:
[..]
sws vind je je werk kut en zou je veel meer kunnen
Schnitzel eten en bier drinkenquote:
Paradijsvogels zijn toch heel kut in het wild? Hebben gruwelijk grote bek en zijn daarna vrij matig.quote:
hehequote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Paradijsvogels zijn toch heel kut in het wild? Hebben gruwelijk grote bek en zijn daarna vrij matig.
Daarom begeleid wonenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Paradijsvogels zijn toch heel kut in het wild? Hebben gruwelijk grote bek en zijn daarna vrij matig.
als ik niet doodgereden word...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schnitzel eten en bier drinken
Kom je nog wel terug op fok?
Duitse meiden lusten er wel worst van jahquote:
quote:
Je hebt toch geld nodig om te overleven broer. Ik heb helaas geen chick waarvan ik kan parasiterenquote:
Ho ho hoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:02 schreef wise het volgende:
[..]
Duitse meiden lusten er wel worst van jah
quote:
na jarenlang mydiryhobby.de krijg kan ik als ik Hitler hoor ragen over de endlössung alleen nog maar denken aan m'n eigen lozing ehehehquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:02 schreef wise het volgende:
[..]
Duitse meiden lusten er wel worst van jah
owh, dacht dat ik daar met mn racefiets wel op mochtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]je moet ook niet op de snelweg gaan spelen
zorg dan dat je geen geld nodig hebtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je hebt toch geld nodig om te overleven broer. Ik heb helaas geen chick waarvan ik kan parasiteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |