Ben je deze week überhaupt wel in de buurt gekomen van een normale werkdag?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stop er vandaag denk ik lekker mee om een uurtje of 14.00
Lekker.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
iemand die continu post kan wellicht op iets van 'een werk' aanwezig zijn, maar werk zelf geenszinsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben je deze week überhaupt wel in de buurt gekomen van een normale werkdag?
bijna zaterdag. Tijd voor vakantiequote:
Hou je mond, vieze kinderaanrander.quote:
Dat is niet aardig van je, zeer. Mijn bezigheden hier worden altijd geprezenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:50 schreef zeer het volgende:
[..]
iemand die continu post kan wellicht op iets van 'een werk' aanwezig zijn, maar werk zelf geenszins
je ben je erg productief als je kei veel post? Ik iig nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is niet aardig van je, zeer. Mijn bezigheden hier worden altijd geprezen
Vervelende opmerking ja, ik bedoel, ik prijs het slaafje die altijd koffie komt brengen ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is niet aardig van je, zeer. Mijn bezigheden hier worden altijd geprezen
Dat heb ik nergens gezegd natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:52 schreef zeer het volgende:
[..]
je ben je erg productief als je kei veel post? Ik iig niet
rtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:52 schreef wise het volgende:
[..]
Vervelende opmerking ja, ik bedoel, ik prijs het slaafje die altijd koffie komt brengen ook.
dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd natuurlijk
Ik weet het zeer, maar als de vestiging goed draait dan maak ik er iedereen rijker mee behalve ikzelf. Dus er is niet echt een reden voor mij om te werkenquote:
sws vind je je werk kut en zou je veel meer kunnenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik weet het zeer, maar als de vestiging goed draait dan maak ik er iedereen rijker mee behalve ikzelf. Dus er is niet echt een reden voor mij om te werken
geen mannen met nagellak meerquote:
Week-end kafjesquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:56 schreef zeer het volgende:
Ben ook benieuwd wat ik vandaaag weer allemaal niet ga doen.
oh jij bent ook depressief?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:56 schreef zeer het volgende:
Ben ook benieuwd wat ik vandaaag weer allemaal niet ga doen.
Dat is niets nieuwsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ga je heen ??quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:58 schreef zeer het volgende:
[..]
wil wel m'n tanden zetten in het kippetje van p&o
Duitsland nach den Eifelquote:
Al het werk vind ik kutquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:56 schreef zeer het volgende:
[..]
sws vind je je werk kut en zou je veel meer kunnen
Schnitzel eten en bier drinkenquote:
Paradijsvogels zijn toch heel kut in het wild? Hebben gruwelijk grote bek en zijn daarna vrij matig.quote:
hehequote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Paradijsvogels zijn toch heel kut in het wild? Hebben gruwelijk grote bek en zijn daarna vrij matig.
Daarom begeleid wonenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Paradijsvogels zijn toch heel kut in het wild? Hebben gruwelijk grote bek en zijn daarna vrij matig.
als ik niet doodgereden word...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schnitzel eten en bier drinken
Kom je nog wel terug op fok?
Duitse meiden lusten er wel worst van jahquote:
quote:
Je hebt toch geld nodig om te overleven broer. Ik heb helaas geen chick waarvan ik kan parasiterenquote:
Ho ho hoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:02 schreef wise het volgende:
[..]
Duitse meiden lusten er wel worst van jah
quote:
na jarenlang mydiryhobby.de krijg kan ik als ik Hitler hoor ragen over de endlössung alleen nog maar denken aan m'n eigen lozing ehehehquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:02 schreef wise het volgende:
[..]
Duitse meiden lusten er wel worst van jah
owh, dacht dat ik daar met mn racefiets wel op mochtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]je moet ook niet op de snelweg gaan spelen
zorg dan dat je geen geld nodig hebtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je hebt toch geld nodig om te overleven broer. Ik heb helaas geen chick waarvan ik kan parasiteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |