Die track zit vol met bass maar mijn mix is nog harder. het einde met alleen beats is breacoreachtig.quote:
Ik denk altijd als het regent en ik buiten ben: Yeah regen, lekker verkoelend met dit warme weer. en ga dansend de regen door als enige blije motherucker. it's all in the mind. sowieso op een buitenfissa gewoon blijven dansen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel weer genoeg regen gehad deze maand
weljaquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik denk altijd als het regent en ik buiten ben: Yeah regen, lekker verkoelend met dit warme weer. en ga dansend de regen door als enige blije motherucker. it's all in the mind. sowieso op een buitenfissa gewoon blijven dansen.
Gelukkig denkt de rest heel anders dan jij.quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik denk altijd als het regent en ik buiten ben: Yeah regen, lekker verkoelend met dit warme weer. en ga dansend de regen door als enige blije motherucker. it's all in the mind. sowieso op een buitenfissa gewoon blijven dansen.
Normale mensen hebben een 9-5 baan en werken niet 's nachts achter het CSquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kan gewoon vanaf nu tot 3 uur vannacht
Braddie zat aan haar clitje dus ze trok aan de handrem om hem goed te laten schrikken.quote:
deze post had ik niet van jou verwachtquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie zat aan haar clitje dus ze trok aan de handrem om hem goed te laten schrikken.
Vies mannetjequote:Op donderdag 6 juli 2017 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie zat aan haar clitje dus ze trok aan de handrem om hem goed te laten schrikken.
ja val jij onder normale mensenquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Normale mensen hebben een 9-5 baan en werken niet 's nachts achter het CS
Hoezo heb mijn hart op mijn tongquote:
mortaxx cruised er altijd bij die indiase mannenquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja
Jij valt onder de mensen die 's nachts achter het station werken?
Op het internet wel ja.quote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gaat altijd beter als ik MAHLs zwakzinnige posts zie
oh hoezo?quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gaat altijd beter als ik MAHLs zwakzinnige posts zie
Dit heb ik ook altijd jaquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben jij nooit dankbaar voor je eigen leven als je een downie ziet
denk dat ik een stuk gelukkiger zou zijn als ik downie wasquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben jij nooit dankbaar voor je eigen leven als je een downie ziet
Ik niet altijd... Downies zijn vaak wel de meest gelukkige mensen op aarde. Juist omdat ze nergens besef van hebben.quote:
orly?quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik niet altijd... Downies zijn vaak wel de meest gelukkige mensen op aarde. Juist omdat ze nergens besef van hebben.
ze ogen vrolijk, maar zijn ze dat? wat nou als je het besef hebt dat je eigenlijk een mongool bent?quote:
Dat is het punt nou juist. Dat beseffen ze helemaal niet. Ze nemen alles voor face value, zien nergens kwaad in.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ze ogen vrolijk, maar zijn ze dat? wat nou als je het besef hebt dat je eigenlijk een mongool bent?
niet zo snel oordelen hoor
hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat is het punt nou juist. Dat beseffen ze helemaal niet. Ze nemen alles voor face value, zien nergens kwaad in.
heb idd geen problemen met homo's maar wel met 'faggots' of 'flikkers' (dit is het woord dat ik geef aan homo's die niet precies aan mijn heteronormatieve normen voldoen)quote:
Jaquote:
Dat merk je toch als je er eentje ziet? Ze kijken gewoon tevreden, gelukkig.quote:
Niet verwacht!quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
eigenlijk wel, zit echt wel een schatje verstopt onder die harde felle tante
sorry maar tegen zoveel oppervlakkigheid is geen kruid gewassenquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat merk je toch als je er eentje ziet? Ze kijken gewoon tevreden, gelukkig.
En waarom zouden ze dat niet zijn? De wereld heeft immers geen verwachtingen van ze. Geen gestress, gedoe. Niets. Ze zijn tenslotte maar een mongool.
Mahl pls, ga niet doen alsof alle downies van die lachende kwijlbekken zijn die je op tv ziet bij Johnny de molquote:
hehe ik zou zo graag gay willen zijn en luisteren naar dit soort shit in bed na seks met jouquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb idd geen problemen met homo's maar wel met 'faggots' of 'flikkers' (dit is het woord dat ik geef aan homo's die niet precies aan mijn heteronormatieve normen voldoen)
quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
eigenlijk wel, zit echt wel een schatje verstopt onder die harde felle tante
Hey zeer hoest in Hamburg, al klapjes gekregen van de ME?quote:
haha jaquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey zeer hoest in Hamburg, al klapjes gekregen van de ME?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pencildick is zo'n MAHL pikkie die er redelijk lang uitziet maar dat niet is, het lijkt maar zo omdat 'ie zo dun is als een pencil.quote:
lolquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:38 schreef zeer het volgende:
[..]
pencildick is zo'n MAHL pikkie die er redelijk lang uitziet maar dat niet is, het lijkt maar zo omdat 'ie zo dun is als een pencil.
Zullen wij ook een keer kraakbeengedoe delenquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
maar cardio kracht nice mcgrath, ben je helemaal hersteld van dat kraakbeengedoe?
Nee, dat gaat nog wel ff door, ik merk wel dat er vooruitgang in zit, maar ik merk het heel erg met squatten.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
maar cardio kracht nice mcgrath, ben je helemaal hersteld van dat kraakbeengedoe?
quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:42 schreef zeer het volgende:
[..]
ben echt sucker voor skinhead neo nazi retoriek
This is england al gezien? Film vooralquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:42 schreef zeer het volgende:
[..]
ben echt sucker voor skinhead neo nazi retoriek
jaquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
This is england al gezien? Film vooral
quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:46 schreef zeer het volgende:
[..]
geloofde hem direct heb na die film m'n wereld beeld aangepast
Doe ik ook niet. Maar heb srs nog nooit een sad downie gezien.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mahl pls, ga niet doen alsof alle downies van die lachende kwijlbekken zijn die je op tv ziet bij Johnny de mol
Klopt, alleen This is England heb ik echt kapot gekeken, de serie ook.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:49 schreef zeer het volgende:
[..]
echt wel strakke nederlandse film voor de verandering
heb de serie niet gezienquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klopt, alleen This is England heb ik echt kapot gekeken, de serie ook.
Is niet bepaald skinhead, alleen ze gaan dan elk seizoen 2 jaar verder, dus de subcultuur verandert meequote:
oh interessantquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is niet bepaald skinhead, alleen ze gaan dan elk seizoen 2 jaar verder, dus de subcultuur verandert mee
Zou eerder vijgen in der muil stoppenquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:56 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Zin om Oberkullie een oorvijg te geven.
Mag ook!quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zou eerder vijgen in der muil stoppen
dit is nieuwquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:56 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Is goedquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:56 schreef bakfietsmoeder het volgende:
kreeg gelijk je 'vriendjes' erbijquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:07 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Even testen of je me nog geblokkeerd had
Zitten daar nog chicks tussen?quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee walgelijk, neem ze maar over
Dan pas ikquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
twee flikkers en een paradijsvogel
Vriendjes is een groot woordquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kreeg gelijk je 'vriendjes' erbij
aberkollie heeft mij al geblokkeerdquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
volgens mij is dit het beste advies, heb jij ook al eens in deze situatie gezeten?
Ga je antwoord geven of kan ik gaan slapenquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
twee flikkers en een paradijsvogel
ga maar lekker slapenquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga je antwoord geven of kan ik gaan slapen
Klopt! Lekker man, de competitie begint als ik terug ben van vakantie, ook mooiquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap ik
pre season begint al gewoon over een week he
Ik denk dat je die arme prof gekwetst hebt met een DM-tsunamiquote:
Wil je er over praten?quote:
quote:
quote:
Truste dan maarquote:
dit is echt het liefste wat iemand ooit tegen me heeft gezegdquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:31 schreef zeer het volgende:
[..]
hehe ik zou zo graag gay willen zijn en luisteren naar dit soort shit in bed na seks met jou
Volgens buienradar moet ik nog een klein uurtje wachtenquote:
het mooiste is dan al geweestquote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Volgens buienradar moet ik nog een klein uurtje wachten
Kutzooi, ik wil puur natuurgeweldquote:
Langs komen mag altijd, binnen komen is een tweedequote:
Zo groot als golfballen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
Ook grote hagel. Knalt er eentje op m'n schouder
Proost kerelquote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:11 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
nee, 4,267 cm groot minimaal
Ben je dakloos dat je heel de tijd buiten bent?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 00:39 schreef Mortaxx het volgende:
Ook grote hagel. Knalt er eentje op m'n schouder
ik zat in de vensterbank te kijkenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je dakloos dat je heel de tijd buiten bent?
Het gaat los hier, denk dat de shoarmatent om de hoek geraakt is.... boh wat een klapper net.quote:
jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:56 schreef Catkiller het volgende:
Wat een sukkels hč ergens anders posten en dan ook nog goede muziek posten.
Hoi madelovequote:
Het goede nieuws is, discord is ook doodquote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:56 schreef Catkiller het volgende:
Goede muziek? Ja?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:56 schreef Catkiller het volgende:
Hallo 'vriendje'.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 07:59 schreef Mozy het volgende:
Wat is de user Le_Prof gemeen tegen TARDIS. en mij.
Je zou bijna denken dat we een bedreiging voor hem zijn.
Baconquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:08 schreef Rozevla het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)ijk-4000-zeugen-dood
Een beetje lachen om dode biggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:08 schreef Rozevla het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)ijk-4000-zeugen-dood
De hindernisbaan van rozevla.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:05 schreef Rozevla het volgende:
2 slokjes koffie
Rennen
En de rest opdrinken tijdens het kakken
Ben je deze week überhaupt wel in de buurt gekomen van een normale werkdag?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stop er vandaag denk ik lekker mee om een uurtje of 14.00
Lekker.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
iemand die continu post kan wellicht op iets van 'een werk' aanwezig zijn, maar werk zelf geenszinsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben je deze week überhaupt wel in de buurt gekomen van een normale werkdag?
bijna zaterdag. Tijd voor vakantiequote:
Hou je mond, vieze kinderaanrander.quote:
Dat is niet aardig van je, zeer. Mijn bezigheden hier worden altijd geprezenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:50 schreef zeer het volgende:
[..]
iemand die continu post kan wellicht op iets van 'een werk' aanwezig zijn, maar werk zelf geenszins
je ben je erg productief als je kei veel post? Ik iig nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is niet aardig van je, zeer. Mijn bezigheden hier worden altijd geprezen
Vervelende opmerking ja, ik bedoel, ik prijs het slaafje die altijd koffie komt brengen ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is niet aardig van je, zeer. Mijn bezigheden hier worden altijd geprezen
Dat heb ik nergens gezegd natuurlijkquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:52 schreef zeer het volgende:
[..]
je ben je erg productief als je kei veel post? Ik iig niet
rtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:52 schreef wise het volgende:
[..]
Vervelende opmerking ja, ik bedoel, ik prijs het slaafje die altijd koffie komt brengen ook.
dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:53 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezegd natuurlijk
Ik weet het zeer, maar als de vestiging goed draait dan maak ik er iedereen rijker mee behalve ikzelf. Dus er is niet echt een reden voor mij om te werkenquote:
sws vind je je werk kut en zou je veel meer kunnenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:55 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik weet het zeer, maar als de vestiging goed draait dan maak ik er iedereen rijker mee behalve ikzelf. Dus er is niet echt een reden voor mij om te werken
geen mannen met nagellak meerquote:
Week-end kafjesquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:56 schreef zeer het volgende:
Ben ook benieuwd wat ik vandaaag weer allemaal niet ga doen.
oh jij bent ook depressief?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:56 schreef zeer het volgende:
Ben ook benieuwd wat ik vandaaag weer allemaal niet ga doen.
Dat is niets nieuwsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ga je heen ??quote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:58 schreef zeer het volgende:
[..]
wil wel m'n tanden zetten in het kippetje van p&o
Duitsland nach den Eifelquote:
Al het werk vind ik kutquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:56 schreef zeer het volgende:
[..]
sws vind je je werk kut en zou je veel meer kunnen
Schnitzel eten en bier drinkenquote:
Paradijsvogels zijn toch heel kut in het wild? Hebben gruwelijk grote bek en zijn daarna vrij matig.quote:
hehequote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Paradijsvogels zijn toch heel kut in het wild? Hebben gruwelijk grote bek en zijn daarna vrij matig.
Daarom begeleid wonenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Paradijsvogels zijn toch heel kut in het wild? Hebben gruwelijk grote bek en zijn daarna vrij matig.
als ik niet doodgereden word...quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schnitzel eten en bier drinken
Kom je nog wel terug op fok?
Duitse meiden lusten er wel worst van jahquote:
quote:
Je hebt toch geld nodig om te overleven broer. Ik heb helaas geen chick waarvan ik kan parasiterenquote:
Ho ho hoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:02 schreef wise het volgende:
[..]
Duitse meiden lusten er wel worst van jah
quote:
na jarenlang mydiryhobby.de krijg kan ik als ik Hitler hoor ragen over de endlössung alleen nog maar denken aan m'n eigen lozing ehehehquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:02 schreef wise het volgende:
[..]
Duitse meiden lusten er wel worst van jah
owh, dacht dat ik daar met mn racefiets wel op mochtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]je moet ook niet op de snelweg gaan spelen
zorg dan dat je geen geld nodig hebtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Je hebt toch geld nodig om te overleven broer. Ik heb helaas geen chick waarvan ik kan parasiteren
Toeristen in Nederland gaan gewoo de A7 op .. geen probleem johquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:05 schreef wise het volgende:
[..]
owh, dacht dat ik daar met mn racefiets wel op mocht
dit is wel echt exact hoe al die racefiets faggots denken 'huh maar ik ga toch gwn 80?'quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:05 schreef wise het volgende:
[..]
owh, dacht dat ik daar met mn racefiets wel op mocht
Dit is al de derde plek dat je dit zegt vond je het zo prachtig krijg je zo weinig complimentjes godteringquote:
Sowquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is al de derde plek dat je dit zegt vond je het zo prachtig krijg je zo weinig complimentjes godtering
gwn alle sht die je niet nodig hebt weg doen en van werk naar werk gaan reizenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Heb je tips?![]()
Alles op 32 rood? Staatslot? Bank overvallen?
Damnquote:
Maar dan werk ik alsnogquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:07 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn alle sht die je niet nodig hebt weg doen en van werk naar werk gaan reizen
ooit een keer een tent gedeeld met een duitsequote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ho ho ho
Ga je met je semi-vriendin?
quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toeristen in Nederland gaan gewoo de A7 op .. geen probleem joh
ben benieuwd in welke situatie je meer netto overhoudt thoquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar dan werk ik alsnog![]()
Plus hier kan ik gewoon chillen. Broek op de enkels, beetje fokken, spelletjes spelen, youtube etc. Dat is beter dan ergens in Portugal aardappels plukken voor 5 euro in het uur
Ik wist niet dat je op gezet vielquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:09 schreef wise het volgende:
[..]
ooit een keer een tent gedeeld met een duitse![]()
Was iets wat gezet meide met flinke jetsers. Tijdens het opruimen 's nachts met de tafels en stoelen vroeg ze of ik wilde helpen haar tafel binnen te zetten...
Ik denk het rondtrekken als je het zonder auto zou doen en huur zo laag mogelijk kan houdenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:10 schreef zeer het volgende:
[..]
ben benieuwd in welke situatie je meer netto overhoudt tho
Ik weet niet wat ze in het land van herkomst doen, maar het lijkt mij ietwat gevaarlijk.quote:
quote:
wtfquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:11 schreef wise het volgende:
[..]
filmpje van Tardis. van 2 jaar geleden
[ afbeelding ]
dat is toch waanzin vriend? Alle luxe die we hebben door ons mediocre inkomen houden ons alleen maar gevangenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:11 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik denk het rondtrekken als je het zonder auto zou doen en huur zo laag mogelijk kan houden
iets wat gezet. Maar had mooie kop en memmenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je op gezet viel![]()
Jaquote:
Mijn bus is niet geel, sorry.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:11 schreef wise het volgende:
[..]
filmpje van Tardis. van 2 jaar geleden
[ afbeelding ]
the things you own end up owning you.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:13 schreef zeer het volgende:
[..]
dat is toch waanzin vriend? Alle luxe die we hebben door ons mediocre inkomen houden ons alleen maar gevangen
Hoop dat die ooit terug gaat naar Australië en jij mee gaat.quote:
relaxed, komen de tijdzones ook niet overeenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoop dat die ooit terug gaat naar Australië en jij mee gaat.
watżquote:
his name was robert paulsonquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:16 schreef zeer het volgende:
[..]
sws bezit die film meer wijsheid dan de bijbel
owhquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
de fokkers die ze date die vluchten dus daar moet ze achteraan
alleen als men écht op ons rekend want die druk trek ik echt nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zullen we last-minute afzeggen en dan allebei vanuit huis de hele avond met elkaar bellen
ze zei dat ze het ons niet zou vergeven als we niet kwamenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:19 schreef zeer het volgende:
[..]
alleen als men écht op ons rekend want die druk trek ik echt niet
Jij met je aardappeltjes uit de ovenquote:
ff janken brbquote:Op vrijdag 7 juli 2017 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ze zei dat ze het ons niet zou vergeven als we niet kwamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |