Die track zit vol met bass maar mijn mix is nog harder. het einde met alleen beats is breacoreachtig.quote:
Ik denk altijd als het regent en ik buiten ben: Yeah regen, lekker verkoelend met dit warme weer. en ga dansend de regen door als enige blije motherucker. it's all in the mind. sowieso op een buitenfissa gewoon blijven dansen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel weer genoeg regen gehad deze maand
weljaquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik denk altijd als het regent en ik buiten ben: Yeah regen, lekker verkoelend met dit warme weer. en ga dansend de regen door als enige blije motherucker. it's all in the mind. sowieso op een buitenfissa gewoon blijven dansen.
Gelukkig denkt de rest heel anders dan jij.quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik denk altijd als het regent en ik buiten ben: Yeah regen, lekker verkoelend met dit warme weer. en ga dansend de regen door als enige blije motherucker. it's all in the mind. sowieso op een buitenfissa gewoon blijven dansen.
Normale mensen hebben een 9-5 baan en werken niet 's nachts achter het CSquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kan gewoon vanaf nu tot 3 uur vannacht
Braddie zat aan haar clitje dus ze trok aan de handrem om hem goed te laten schrikken.quote:
deze post had ik niet van jou verwachtquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie zat aan haar clitje dus ze trok aan de handrem om hem goed te laten schrikken.
Vies mannetjequote:Op donderdag 6 juli 2017 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie zat aan haar clitje dus ze trok aan de handrem om hem goed te laten schrikken.
ja val jij onder normale mensenquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Normale mensen hebben een 9-5 baan en werken niet 's nachts achter het CS
Hoezo heb mijn hart op mijn tongquote:
mortaxx cruised er altijd bij die indiase mannenquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja
Jij valt onder de mensen die 's nachts achter het station werken?
Op het internet wel ja.quote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gaat altijd beter als ik MAHLs zwakzinnige posts zie
oh hoezo?quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:17 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gaat altijd beter als ik MAHLs zwakzinnige posts zie
Dit heb ik ook altijd jaquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben jij nooit dankbaar voor je eigen leven als je een downie ziet
denk dat ik een stuk gelukkiger zou zijn als ik downie wasquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:19 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ben jij nooit dankbaar voor je eigen leven als je een downie ziet
Ik niet altijd... Downies zijn vaak wel de meest gelukkige mensen op aarde. Juist omdat ze nergens besef van hebben.quote:
orly?quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik niet altijd... Downies zijn vaak wel de meest gelukkige mensen op aarde. Juist omdat ze nergens besef van hebben.
ze ogen vrolijk, maar zijn ze dat? wat nou als je het besef hebt dat je eigenlijk een mongool bent?quote:
Dat is het punt nou juist. Dat beseffen ze helemaal niet. Ze nemen alles voor face value, zien nergens kwaad in.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ze ogen vrolijk, maar zijn ze dat? wat nou als je het besef hebt dat je eigenlijk een mongool bent?
niet zo snel oordelen hoor
hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat is het punt nou juist. Dat beseffen ze helemaal niet. Ze nemen alles voor face value, zien nergens kwaad in.
heb idd geen problemen met homo's maar wel met 'faggots' of 'flikkers' (dit is het woord dat ik geef aan homo's die niet precies aan mijn heteronormatieve normen voldoen)quote:
Jaquote:
Dat merk je toch als je er eentje ziet? Ze kijken gewoon tevreden, gelukkig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |