ze ogen vrolijk, maar zijn ze dat? wat nou als je het besef hebt dat je eigenlijk een mongool bent?quote:
Dat is het punt nou juist. Dat beseffen ze helemaal niet. Ze nemen alles voor face value, zien nergens kwaad in.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ze ogen vrolijk, maar zijn ze dat? wat nou als je het besef hebt dat je eigenlijk een mongool bent?
niet zo snel oordelen hoor
hoe weet jij dat nouquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat is het punt nou juist. Dat beseffen ze helemaal niet. Ze nemen alles voor face value, zien nergens kwaad in.
heb idd geen problemen met homo's maar wel met 'faggots' of 'flikkers' (dit is het woord dat ik geef aan homo's die niet precies aan mijn heteronormatieve normen voldoen)quote:
Jaquote:
Dat merk je toch als je er eentje ziet? Ze kijken gewoon tevreden, gelukkig.quote:
Niet verwacht!quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
eigenlijk wel, zit echt wel een schatje verstopt onder die harde felle tante
sorry maar tegen zoveel oppervlakkigheid is geen kruid gewassenquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat merk je toch als je er eentje ziet? Ze kijken gewoon tevreden, gelukkig.
En waarom zouden ze dat niet zijn? De wereld heeft immers geen verwachtingen van ze. Geen gestress, gedoe. Niets. Ze zijn tenslotte maar een mongool.
Mahl pls, ga niet doen alsof alle downies van die lachende kwijlbekken zijn die je op tv ziet bij Johnny de molquote:
hehe ik zou zo graag gay willen zijn en luisteren naar dit soort shit in bed na seks met jouquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb idd geen problemen met homo's maar wel met 'faggots' of 'flikkers' (dit is het woord dat ik geef aan homo's die niet precies aan mijn heteronormatieve normen voldoen)
quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
eigenlijk wel, zit echt wel een schatje verstopt onder die harde felle tante
Hey zeer hoest in Hamburg, al klapjes gekregen van de ME?quote:
haha jaquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey zeer hoest in Hamburg, al klapjes gekregen van de ME?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pencildick is zo'n MAHL pikkie die er redelijk lang uitziet maar dat niet is, het lijkt maar zo omdat 'ie zo dun is als een pencil.quote:
lolquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:38 schreef zeer het volgende:
[..]
pencildick is zo'n MAHL pikkie die er redelijk lang uitziet maar dat niet is, het lijkt maar zo omdat 'ie zo dun is als een pencil.
Zullen wij ook een keer kraakbeengedoe delenquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
maar cardio kracht nice mcgrath, ben je helemaal hersteld van dat kraakbeengedoe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |