Die track zit vol met bass maar mijn mix is nog harder. het einde met alleen beats is breacoreachtig.quote:
Ik denk altijd als het regent en ik buiten ben: Yeah regen, lekker verkoelend met dit warme weer. en ga dansend de regen door als enige blije motherucker. it's all in the mind. sowieso op een buitenfissa gewoon blijven dansen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel weer genoeg regen gehad deze maand
weljaquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik denk altijd als het regent en ik buiten ben: Yeah regen, lekker verkoelend met dit warme weer. en ga dansend de regen door als enige blije motherucker. it's all in the mind. sowieso op een buitenfissa gewoon blijven dansen.
Gelukkig denkt de rest heel anders dan jij.quote:Op donderdag 6 juli 2017 21:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Ik denk altijd als het regent en ik buiten ben: Yeah regen, lekker verkoelend met dit warme weer. en ga dansend de regen door als enige blije motherucker. it's all in the mind. sowieso op een buitenfissa gewoon blijven dansen.
Normale mensen hebben een 9-5 baan en werken niet 's nachts achter het CSquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kan gewoon vanaf nu tot 3 uur vannacht
Braddie zat aan haar clitje dus ze trok aan de handrem om hem goed te laten schrikken.quote:
deze post had ik niet van jou verwachtquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie zat aan haar clitje dus ze trok aan de handrem om hem goed te laten schrikken.
Vies mannetjequote:Op donderdag 6 juli 2017 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Braddie zat aan haar clitje dus ze trok aan de handrem om hem goed te laten schrikken.
ja val jij onder normale mensenquote:Op donderdag 6 juli 2017 21:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Normale mensen hebben een 9-5 baan en werken niet 's nachts achter het CS
Hoezo heb mijn hart op mijn tongquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |