Niet verwacht!quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
eigenlijk wel, zit echt wel een schatje verstopt onder die harde felle tante
sorry maar tegen zoveel oppervlakkigheid is geen kruid gewassenquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat merk je toch als je er eentje ziet? Ze kijken gewoon tevreden, gelukkig.
En waarom zouden ze dat niet zijn? De wereld heeft immers geen verwachtingen van ze. Geen gestress, gedoe. Niets. Ze zijn tenslotte maar een mongool.
Mahl pls, ga niet doen alsof alle downies van die lachende kwijlbekken zijn die je op tv ziet bij Johnny de molquote:
hehe ik zou zo graag gay willen zijn en luisteren naar dit soort shit in bed na seks met jouquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb idd geen problemen met homo's maar wel met 'faggots' of 'flikkers' (dit is het woord dat ik geef aan homo's die niet precies aan mijn heteronormatieve normen voldoen)
quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
eigenlijk wel, zit echt wel een schatje verstopt onder die harde felle tante
Hey zeer hoest in Hamburg, al klapjes gekregen van de ME?quote:
haha jaquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey zeer hoest in Hamburg, al klapjes gekregen van de ME?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pencildick is zo'n MAHL pikkie die er redelijk lang uitziet maar dat niet is, het lijkt maar zo omdat 'ie zo dun is als een pencil.quote:
lolquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:38 schreef zeer het volgende:
[..]
pencildick is zo'n MAHL pikkie die er redelijk lang uitziet maar dat niet is, het lijkt maar zo omdat 'ie zo dun is als een pencil.
Zullen wij ook een keer kraakbeengedoe delenquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
maar cardio kracht nice mcgrath, ben je helemaal hersteld van dat kraakbeengedoe?
Nee, dat gaat nog wel ff door, ik merk wel dat er vooruitgang in zit, maar ik merk het heel erg met squatten.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
maar cardio kracht nice mcgrath, ben je helemaal hersteld van dat kraakbeengedoe?
quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:42 schreef zeer het volgende:
[..]
ben echt sucker voor skinhead neo nazi retoriek
This is england al gezien? Film vooralquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:42 schreef zeer het volgende:
[..]
ben echt sucker voor skinhead neo nazi retoriek
jaquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
This is england al gezien? Film vooral
quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:46 schreef zeer het volgende:
[..]
geloofde hem direct heb na die film m'n wereld beeld aangepast
Doe ik ook niet. Maar heb srs nog nooit een sad downie gezien.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mahl pls, ga niet doen alsof alle downies van die lachende kwijlbekken zijn die je op tv ziet bij Johnny de mol
Klopt, alleen This is England heb ik echt kapot gekeken, de serie ook.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:49 schreef zeer het volgende:
[..]
echt wel strakke nederlandse film voor de verandering
heb de serie niet gezienquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klopt, alleen This is England heb ik echt kapot gekeken, de serie ook.
Is niet bepaald skinhead, alleen ze gaan dan elk seizoen 2 jaar verder, dus de subcultuur verandert meequote:
oh interessantquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is niet bepaald skinhead, alleen ze gaan dan elk seizoen 2 jaar verder, dus de subcultuur verandert mee
Zou eerder vijgen in der muil stoppenquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:56 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Zin om Oberkullie een oorvijg te geven.
Mag ook!quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zou eerder vijgen in der muil stoppen
dit is nieuwquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:56 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Is goedquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:56 schreef bakfietsmoeder het volgende:
kreeg gelijk je 'vriendjes' erbijquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:07 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Even testen of je me nog geblokkeerd had
Zitten daar nog chicks tussen?quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee walgelijk, neem ze maar over
Dan pas ikquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
twee flikkers en een paradijsvogel
Vriendjes is een groot woordquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
kreeg gelijk je 'vriendjes' erbij
aberkollie heeft mij al geblokkeerdquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
volgens mij is dit het beste advies, heb jij ook al eens in deze situatie gezeten?
Ga je antwoord geven of kan ik gaan slapenquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
twee flikkers en een paradijsvogel
ga maar lekker slapenquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:15 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga je antwoord geven of kan ik gaan slapen
Klopt! Lekker man, de competitie begint als ik terug ben van vakantie, ook mooiquote:Op donderdag 6 juli 2017 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap ik
pre season begint al gewoon over een week he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |