quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:46 schreef zeer het volgende:
[..]
geloofde hem direct heb na die film m'n wereld beeld aangepast
Doe ik ook niet. Maar heb srs nog nooit een sad downie gezien.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mahl pls, ga niet doen alsof alle downies van die lachende kwijlbekken zijn die je op tv ziet bij Johnny de mol
Klopt, alleen This is England heb ik echt kapot gekeken, de serie ook.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:49 schreef zeer het volgende:
[..]
echt wel strakke nederlandse film voor de verandering
heb de serie niet gezienquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Klopt, alleen This is England heb ik echt kapot gekeken, de serie ook.
Is niet bepaald skinhead, alleen ze gaan dan elk seizoen 2 jaar verder, dus de subcultuur verandert meequote:
oh interessantquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is niet bepaald skinhead, alleen ze gaan dan elk seizoen 2 jaar verder, dus de subcultuur verandert mee
Zou eerder vijgen in der muil stoppenquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:56 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Zin om Oberkullie een oorvijg te geven.
Mag ook!quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zou eerder vijgen in der muil stoppen
dit is nieuwquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:56 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Is goedquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:56 schreef bakfietsmoeder het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |