jaquote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:56 schreef Catkiller het volgende:
Wat een sukkels hè ergens anders posten en dan ook nog goede muziek posten.
Hoi madelovequote:
Het goede nieuws is, discord is ook doodquote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:56 schreef Catkiller het volgende:
Goede muziek? Ja?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 01:56 schreef Catkiller het volgende:
Hallo 'vriendje'.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 07:59 schreef Mozy het volgende:
Wat is de user Le_Prof gemeen tegen TARDIS. en mij.
Je zou bijna denken dat we een bedreiging voor hem zijn.
Baconquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:08 schreef Rozevla het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)ijk-4000-zeugen-dood
Een beetje lachen om dode biggen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:08 schreef Rozevla het volgende:
http://m.telegraaf.nl/art(...)ijk-4000-zeugen-dood
De hindernisbaan van rozevla.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:05 schreef Rozevla het volgende:
2 slokjes koffie
Rennen
En de rest opdrinken tijdens het kakken
Ben je deze week überhaupt wel in de buurt gekomen van een normale werkdag?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stop er vandaag denk ik lekker mee om een uurtje of 14.00
Lekker.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stop er vandaag denk ik lekker mee om een uurtje of 14.00
iemand die continu post kan wellicht op iets van 'een werk' aanwezig zijn, maar werk zelf geenszinsquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ben je deze week überhaupt wel in de buurt gekomen van een normale werkdag?
bijna zaterdag. Tijd voor vakantiequote:
Hou je mond, vieze kinderaanrander.quote:
Dat is niet aardig van je, zeer. Mijn bezigheden hier worden altijd geprezenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:50 schreef zeer het volgende:
[..]
iemand die continu post kan wellicht op iets van 'een werk' aanwezig zijn, maar werk zelf geenszins
je ben je erg productief als je kei veel post? Ik iig nietquote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is niet aardig van je, zeer. Mijn bezigheden hier worden altijd geprezen
Vervelende opmerking ja, ik bedoel, ik prijs het slaafje die altijd koffie komt brengen ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 08:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dat is niet aardig van je, zeer. Mijn bezigheden hier worden altijd geprezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |