Ik zou me zo vervelen hurr durrrrrquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:43 schreef Kaas- het volgende:
Het is nog altijd een mysterie hoe Rez aan enkele duizenden uren Skyrim is gekomen zonder ooit vrij te zijn.
Ja, oprecht. Ik ken mezelf. Halverwege de zomervakantie vind ik het meestal al weer prima.quote:
Ik moest wel grinniken toen ik het postte hihiquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:45 schreef Rezania het volgende:
Middelbare school Kaas. Dat is ook waar ik de meeste posts heb gemaakt.
Zonder gekheid is een studie met weinig contacturen natuurlijk totaal iets anders dan een vakantie.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, oprecht. Ik ken mezelf. Halverwege de zomervakantie vind ik het meestal al weer prima.
Ga je niet misschien bij je huidige stage-adres aan de slag?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:47 schreef Tchock het volgende:
Ik heb wel echt zin in werken. Hoop dat er ook een werkgever zin heeft in mij
Ik ga volgend jaar proberen om een commissie te doen bij de twee studies. Tips?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit collegejaar werk ik vier dagen per week, heb ik mezelf leren drummen, heb ik veel te veel geblowd, ben ik veel bij mvr. Tchock geweest en meer van zulke zaken. Het is niet alsof je met 8 uur college in de week + zelfstudie ineens in een gapend zwart gat valt hoor.
Dit vind ik ook nog wel een interessant punt over de hyperloop, remlof. Ramen zijn belangrijk voor het reizigerscomfort. Daarom zijn er bijvoorbeeld ook geen raamloze vliegtuigen, terwijl dit vanuit constructief/kostenoogpunt veel handiger zou zijn natuurlijk.quote:Some critics of hyperloop focus on the experience - possibly unpleasant and frightening - of riding in a narrow, sealed, and windowless capsule inside a sealed steel tunnel [..]
Doe het niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:50 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar proberen om een commissie te doen bij de twee studies. Tips?
Ja, tuurlijk. Maar ik heb liever meer contacturen, voel ik me productiever of zo. Moest laatst voor het eerst een tentamen halen met enkel zelfstudie, was fucking moeilijk man.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder gekheid is een studie met weinig contacturen natuurlijk totaal iets anders dan een vakantie.
Oneens. Onderin een boot heb je ook geen ramen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dit vind ik ook nog wel een interessant punt over de hyperloop, remlof. Ramen zijn belangrijk voor het reizigerscomfort. Daarom zijn er bijvoorbeeld ook geen raamloze vliegtuigen, terwijl dit vanuit constructief/kostenoogpunt veel handiger zou zijn natuurlijk.
Ja, dan is rechten niets voor jou. Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar ik heb liever meer contacturen, voel ik me productiever of zo. Moest laatst voor het eerst een tentamen halen met enkel zelfstudie, was fucking moeilijk man.Liever gewoon contact, interactie, discussie. En veel ervan als het even kan.
Maar zou dat echt een onoverkomelijk probleem zijn? Talloze grote steden hebben een ondergronds metronetwerk waar je ook niet naar buiten kunt kijken (hoewel er wel ramen in zitten).quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dit vind ik ook nog wel een interessant punt over de hyperloop, remlof. Ramen zijn belangrijk voor het reizigerscomfort. Daarom zijn er bijvoorbeeld ook geen raamloze vliegtuigen, terwijl dit vanuit constructief/kostenoogpunt veel handiger zou zijn natuurlijk.
Ik vind plichten meer iets voor Rez.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dan is rechten niets voor jou. Ieder zijn ding.
Ik was eerder rond de 20-30 uur kwijt, behalve deze laatste periode en nu heb ik denk ik drie zevens gehaald.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe het niet.
Maar even serieus, als je nu al 40-50 uur kwijt bent om hoge cijfers te halen en je wil ook nog een extra studie er bij gaan doen vraag ik me af of je ook wel een commissie er bij moet nemen.
Daar was ik ook wel achter. Maar ik dacht eigenlijk dat tien a elf weken per periode wel normaal was, maar dat schijnt dus ook niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dan is rechten niets voor jou. Ieder zijn ding.
Dat is bij ons een semester.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar was ik ook wel achter. Maar ik dacht eigenlijk dat tien a elf weken per periode wel normaal was, maar dat schijnt dus ook niet.
Maar dan kan je nog wel even naar het dek wandelen enzo. Of zat je in een container?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oneens. Onderin een boot heb je ook geen ramen.
Dat verschilt dus enorm. Ik heb afgelopen semester een vak van 16 weken gehad zonder tussentoets, dat was wel behoorlijk kut. Maar ik heb ook vakjes van 3 weken gehad, en vakken van 3 weken met dubbele colleges etc. En dat is alleen op de UvAquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar was ik ook wel achter. Maar ik dacht eigenlijk dat tien a elf weken per periode wel normaal was, maar dat schijnt dus ook niet.
En je wil nog een beetje een sociaal leven hebbenquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe het niet.
Maar even serieus, als je nu al 40-50 uur kwijt bent om hoge cijfers te halen en je wil ook nog een extra studie er bij gaan doen vraag ik me af of je ook wel een commissie er bij moet nemen.
Geen idee of je dat veel of weinig vindt, maar ik ben nu wel nieuwsgierig waarom het aantal weken per periode zou boeien. Een studie kan uit twee semesters bestaan en het kan in twaalf periodes opgedeeld zijn. Ik denk niet dat het ene beter is dan het andere.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of een excuus om goed te praten voor jezelf dat je heus wel een goede reden hebt om niemand te meeten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En je wil nog een beetje een sociaal leven hebben
Boeiend. In 7 minuten van 010 naar 020, dat overleven mensen wel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar dan kan je nog wel even naar het dek wandelen enzo. Of zat je in een container?Bij de hyperloop zit je echt in een afgesloten buis. Ik ben zelf wel een beetje claustrofobisch, een plek zonder deuren en ramen zou ik echt niet fijn vinden. Ik denk dat er heel wat mensen zijn die er net zo over denken.
twitter:DeadlineDayLive twitterde op woensdag 07-06-2017 om 01:41:00Paris Saint-Germain are looking at the possibility of joining the ¤140m race for the young Monaco striker Kylian Mb… https://t.co/7XMjsxPlM9 reageer retweet
Wat moet ik mij daar bij voorstellen bij biotechnologie? Beerdiertjes vangen in een geiser in Yellowstone?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:54 schreef Rezania het volgende:
Ik ga trouwens volgend jaar de masterreiscommissie doen, omdat yolo.
was deze naar mij trouwensquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of een excuus om goed te praten voor jezelf dat je heus wel een goede reden hebt om niemand te meeten.
Oh, dat lijkt me helemaal vervelend. Dan moet je soms van toets naar toets werken of niet?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat verschilt dus enorm. Ik heb afgelopen semester een vak van 16 weken gehad zonder tussentoets, dat was wel behoorlijk kut. Maar ik heb ook vakjes van 3 weken gehad, en vakken van 3 weken met dubbele colleges etc. En dat is alleen op de UvA
Doe dan van 010 naar 050 ofzo.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Boeiend. In 7 minuten van 010 naar 020, dat overleven mensen wel.
Maar dan duurt het wel belachelijk kort om ergens te arriveren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar dan kan je nog wel even naar het dek wandelen enzo. Of zat je in een container?Bij de hyperloop zit je echt in een afgesloten buis. Ik ben zelf wel een beetje claustrofobisch, een plek zonder deuren en ramen zou ik echt niet fijn vinden. Ik denk dat er heel wat mensen zijn die er net zo over denken.
Dit jaar gaan we anderhalve week naar Boston en anderhalve week naar Toronto. Vooral universiteiten en bedrijven bezoeken, maar ook culturele dingen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen bij biotechnologie? Beerdiertjes vangen in een geiser in Yellowstone?
Echt ziek. Real ook al voor ¤135 miljoen zag ik. Als die geruchten kloppen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:57 schreef skysherrif het volgende:
twitter:DeadlineDayLive twitterde op woensdag 07-06-2017 om 01:41:00Paris Saint-Germain are looking at the possibility of joining the ¤140m race for the young Monaco striker Kylian Mb… https://t.co/7XMjsxPlM9 reageer retweet
Tuurlijk, studentenvereniging.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En je wil nog een beetje een sociaal leven hebben
Een periode is ook gewoon het timeframe waarin ik een vak heb bij mijn studie. Als je een 4 periodes hebt van 7 weken heb je vet veel vakantie en niks te doen tussendoor. Lijkt me niks.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee of je dat veel of weinig vindt, maar ik ben nu wel nieuwsgierig waarom het aantal weken per periode zou boeien. Een studie kan uit twee semesters bestaan en het kan in twaalf periodes opgedeeld zijn. Ik denk niet dat het ene beter is dan het andere.
Real kocht ook al een tiener uit Brazilië voor 45 miljoen euro die net zijn eerste profwedstrijd heeft gespeeld. Krankzinnig.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Echt ziek. Real ook al voor ¤135 miljoen zag ik. Als die geruchten kloppen.
Virgil van Dijk gaat straks nederlands duurste speler ooit worden ook, 60 miljoen ofzo. Sowieso wordt hij een van de duurste verdedigers ooitquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Echt ziek. Real ook al voor ¤135 miljoen zag ik. Als die geruchten kloppen.
Maar wij hebben zes periodes en geen vier. Dus dat ze dan korter zijn is niet heel boeiend.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een periode is ook gewoon het timeframe waarin ik een vak heb bij mijn studie. Als je een 4 periodes hebt van 7 weken heb je vet veel vakantie en niks te doen tussendoor. Lijkt me niks.
Ik geloof niet dat dat bestaat haha.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een periode is ook gewoon het timeframe waarin ik een vak heb bij mijn studie. Als je een 4 periodes hebt van 7 weken heb je vet veel vakantie en niks te doen tussendoor. Lijkt me niks.
Ahja, best logisch eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit jaar gaan we anderhalve week naar Boston en anderhalve week naar Toronto. Vooral universiteiten en bedrijven bezoeken, maar ook culturele dingen natuurlijk.
Ja dan zijn ze in Thailand toch goedkoper.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Real kocht ook al een tiener uit Brazilië voor 45 miljoen euro die net zijn eerste profwedstrijd heeft gespeeld. Krankzinnig.
Allemaal bang om de volgende Messi te missen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Real kocht ook al een tiener uit Brazilië voor 45 miljoen euro die net zijn eerste profwedstrijd heeft gespeeld. Krankzinnig.
Wat ik ervan snapte is dat rechten dus vier periodes heeft in Leiden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wij hebben zes periodes en geen vier. Dus dat ze dan korter zijn is niet heel boeiend.
Hij is ook wel chill. We hebben eigenlijk best wel goede verdedigers, alleen zijn ze zoveel geblesseerd dat het niet opvalt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Virgil van Dijk gaat straks nederlands duurste speler ooit worden ook, 60 miljoen ofzo. Sowieso wordt hij een van de duurste verdedigers ooit
Nee, alleen een hele lange zomervakantie en een weekje na je laatste tentamen.quote:
Maar je kunt toch beter 150 miljoen voor de volgende Messi betalen dan dit soort idiote gokjes wagen, zou je zeggen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Allemaal bang om de volgende Messi te missen.
Als ik commissie mag doen ga ik pleiten voor Zuid-Korea en Japan. Ze doen daar hele gave dingen met het klonen van dieren en crispr in mensen.quote:
Tetequote:Op woensdag 7 juni 2017 02:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij is ook wel chill. We hebben eigenlijk best wel goede verdedigers, alleen zijn ze zoveel geblesseerd dat het niet opvalt.
Maar even serieus: Blind - Virgil - De Vrij - Tete
Dat is toch heerlijk? Heb je nog prima spul achter de hand bovendien.
Jup (wel tete en blind omdraaien).quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij is ook wel chill. We hebben eigenlijk best wel goede verdedigers, alleen zijn ze zoveel geblesseerd dat het niet opvalt.
De inflatie is nu zo gigantisch dat een hoog transferbedrag ook niet eens zoveel meer zegt over de kwaliteit en potentie van een speler.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je kunt toch beter 150 miljoen voor de volgende Messi betalen dan dit soort idiote gokjes wagen, zou je zeggen?
Maar de volgende Messi zal dan rond de 500 miljoen kosten. 135 nu is dan een koopje.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar je kunt toch beter 150 miljoen voor de volgende Messi betalen dan dit soort idiote gokjes wagen, zou je zeggen?
Hebben we een keer goede verdedigers, is de aanval prut.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Karsdorp linksbackquote:Op woensdag 7 juni 2017 02:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jup (wel tete en blind omdraaien).
Karsdorp , de Ligt, Hoedt, Ake
Als wissels.
Nee, hij was ook gruwelijk aan het prutsen in het Nederlands elftal. Laat hem eerst maar eens een paar jaartjes meedraaien in het eerste van Ajax. 20 is ook nog heel jongquote:Op woensdag 7 juni 2017 02:06 schreef Tchock het volgende:
De LigtJongens. Prima talentje hoor maar die gast is totaal nog niet opgewassen tegen elke aanvaller die er iets meer van kan dan Fran Sol.
Had anders Tolisso en Rashford aardig onder controle. Is gewoon meer een aankomend talent, zou hem zeker nog niet in de basis zetten met de Vrij, Hoedt en van Dijk beschikbaar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:06 schreef Tchock het volgende:
De LigtJongens. Prima talentje hoor maar die gast is totaal nog niet opgewassen tegen elke aanvaller die er iets meer van kan dan Fran Sol.
Ik snap niet waarom Bas Dost niet wordt opgesteld. Die man heeft meer gescoord dan Ronaldo en nog krijgt Janssen de voorkeur. Echt onbegrijpelijk en vreselijk frustrerend moet dat voor hem zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:09 schreef Kaas- het volgende:
Aanstormend en huidig talent genoeg in de verdediging inderdaad. Keeper is alleen kut, middenveld matig en aanval dramatisch.
Snapte trouwens niet dat Blind niet zo'n Ryan Babel en Robin van Persie daar gewoon lekker voor selecteerde.
Dost kan niet voetballen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Bas Dost niet wordt opgesteld. Die man heeft meer gescoord dan Ronaldo en nog krijgt Janssen de voorkeur. Echt onbegrijpelijk en vreselijk frustrerend moet dat voor hem zijn.
Robben - Dost - Promes is een prima voorhoede op papier. Helaas speelt Promes ook alleen maar bij zijn club de sterren van de hemel. Die is nota bene uitgeroepen tot speler van het seizoen in Rusland!
Komt allemaal ook nog wel goed joh.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:09 schreef Kaas- het volgende:
Aanstormend en huidig talent genoeg in de verdediging inderdaad. Keeper is alleen kut, middenveld matig en aanval dramatisch.
Snapte trouwens niet dat Blind niet zo'n Ryan Babel en Robin van Persie daar gewoon lekker voor selecteerde.
Ook niet echt de namen van wie je afhankelijk wil zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:10 schreef skysherrif het volgende:
Ajax heeft gelukkig nog wat talentjes over voor het middenveld komende jaren.
Aanval moeten we eeeeecht hopen dat depay, promes en janssen stappen gaan maken.
Een spits hoeft ook niet te kunnen voetballen als hij om de paar wedstrijden een hattrick scoort.quote:
Dost is ook maar een beetje zo'n Luuk de Jong-achtig figuur. Bij een club die zo vaak op doel schiet prik je er in een gelukkig seizoen even redelijk wat van mee, maar volgens mij kan 'ie er niet zo vreselijk veel van.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom Bas Dost niet wordt opgesteld. Die man heeft meer gescoord dan Ronaldo en nog krijgt Janssen de voorkeur. Echt onbegrijpelijk en vreselijk frustrerend moet dat voor hem zijn.
Robben - Dost - Promes is een prima voorhoede op papier. Helaas speelt Promes ook alleen maar bij zijn club de sterren van de hemel. Die is nota bene uitgeroepen tot speler van het seizoen in Rusland!
Moet wel binnen je systeem passen natuurlijk. Dost is zo'n type Huntelaar: een killer in de 16 maar verder weinig aanspeelbaar. Moet je reguliere vleugelspitsen bij hebben, geen hangende (als Robben, Promes en Depay)quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Komt allemaal ook nog wel goed joh.
Tahith Chong, Rashaan Fernandes, Kaj Sierhuis, Sam Lammers, Lutsharel Geertruida, Kenneth Paal, Ferdi Kadioglu...
Dat lukt je tegen FC arouca bas dost zijnde, maar al niet meer tegen hongarije oid.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een spits hoeft ook niet te kunnen voetballen als hij om de paar wedstrijden een hattrick scoort.
Volgens mij heb jij een beetje een verkeerd beeld van Sporting Lissabon. Dat is echt geen dominerende topclub of zo hè. Dost maakte meer dan de helft van alle doelpunten daar (!)quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dost is ook maar een beetje zo'n Luuk de Jong-achtig figuur. Bij een club die zo vaak op doel schiet prik je er in een gelukkig seizoen even redelijk wat van mee, maar volgens mij kan 'ie er niet zo vreselijk veel van.
Dat is waar, maar nu speel je met een "beter" systeem met Janssen en hoewel ik hem echt sympathiek vindt krijgt hij de ballen er alleen in als ze stil op de 11 meter liggen en er geen verdedigers tussen staan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Moet wel binnen je systeem passen natuurlijk. Dost is zo'n type Huntelaar: een killer in de 16 maar verder weinig aanspeelbaar. Moet je reguliere vleugelspitsen bij hebben, geen hangende (als Robben, Promes en Depay)
BETONVOETBAL CRUIJFF RATTEN TIKKIE BREED 433 MOOI VOETBALquote:Op woensdag 7 juni 2017 02:15 schreef Kaas- het volgende:
Gewoon weer op z'n Van Gaals joh. Dat werkte prima.
Ging in mijn FM-save na één seizoen voor een paar miljoen naar Real Madrid.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:14 schreef skysherrif het volgende:
Ik hoopte zo dat lutsharel geertruida een grapje van pokkel was.
Ja, over een jaar of zes gaan we onder bondscoach Bosz na een schitterende groepsfase in de eerstvolgende wedstrijd op effectiviteit uit het toernooi.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
BETONVOETBAL CRUIJFF RATTEN TIKKIE BREED 433 MOOI VOETBAL
Gelukkig heb je mijn posts op het ajax netwerk over bergkamp etc nog niet gezienquote:
Deze hier al voorbij gekomen? De terroristen hebben gewonnen, heren.twitter:theresa_may twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 22:01:45I'm clear: if human rights laws get in the way of tackling extremism and terrorism, we will change those laws to ke… https://t.co/PtgRPkey4d reageer retweet
Bizar. Ze gebruikt de aanslag ook al om verregaande controle over het internetverkeer in te voeren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:24 schreef Pokkelmans het volgende:
Deze hier al voorbij gekomen? De terroristen hebben gewonnen, heren.twitter:theresa_may twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 22:01:45I'm clear: if human rights laws get in the way of tackling extremism and terrorism, we will change those laws to ke… https://t.co/PtgRPkey4d reageer retweet
quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:24 schreef Pokkelmans het volgende:
quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bizar. Ze gebruikt de aanslag ook al om verregaande controle over het internetverkeer in te voeren.
Ik weet dat dit BNW-y klinkt en ik heb er ook geen bewijs voor, maar: als ik als overheid de vrijheid van mijn burgers extreem zou willen inperken, is dit wel de manier waarop je het kunt doen. Stapje voor stapje bij elke aanslag een stukje verder. Bevoegdheden worden nooit meer ingetrokken en elke verdere inperking van de privacy brengt de volgende weer een stapje dichterbij.
Maakt dat iets uit dan (we) zijn toch alle zonder schuld?quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet dat dit BNW-y klinkt en ik heb er ook geen bewijs voor, maar: als ik als overheid de vrijheid van mijn burgers extreem zou willen inperken, is dit wel de manier waarop je het kunt doen. Stapje voor stapje bij elke aanslag een stukje verder. Bevoegdheden worden nooit meer ingetrokken en elke verdere inperking van de privacy brengt de volgende weer een stapje dichterbij.
http://i.4cdn.org/b/1496791072379.webmquote:Op woensdag 7 juni 2017 02:27 schreef Tchock het volgende:
Ja, dit soort shit ga ik dus echt niet kijken Sky.
Nee, ik klik niet op elk dom linkje dat je post. Zeker niet van 4chan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
http://i.4cdn.org/b/1496791072379.webm
Kijk dit
Yup. Steeds ook maar weer de "we hebben kennelijk nog niet genoeg bevoegdheden want er is toch weer X gebeurd"-argumenten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bizar. Ze gebruikt de aanslag ook al om verregaande controle over het internetverkeer in te voeren.
Bro.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk dit
pusssquote:Op woensdag 7 juni 2017 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik klik niet op elk dom linkje dat je post. Zeker niet van 4chan.
Toch weer een erectie hè.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kijk dit
De enige grote stap die nog moet plaatsvinden is een verplichte koppeling van internetgegevens aan een biometrische databank. Dat in combinatie met het steeds verder uitbreidende cameratoezicht maakt iedereen online en offline volgbaar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Yup. Steeds ook maar weer de "we hebben kennelijk nog niet genoeg bevoegdheden want er is toch weer X gebeurd"-argumenten.
En zelfstandig afstand doen van een controlebevoegdheid door de overheid gaan we vast niet meemaken.
Ja, dat je alleen nog maar zuiver herleidbaar gebruik kan maken van IT-voorzieningen. Maar het internet zoals we het nu kennen wordt natuurlijk al langere tijd langzaam de nek omgedraaid. Net-neutraliteit is in de VS al bijna gevallen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
De enige grote stap die nog moet plaatsvinden is een verplichte koppeling van internetgegevens aan een biometrische databank. Dat in combinatie met het steeds verder uitbreidende cameratoezicht maakt iedereen online en offline volgbaar.
Dat gaat nog tijdens ons leven gebeuren ook, trouwens. Huiveringwekkend.
ik ben allang blij als men hier niet teveel rondspeurt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
De enige grote stap die nog moet plaatsvinden is een verplichte koppeling van internetgegevens aan een biometrische databank. Dat in combinatie met het steeds verder uitbreidende cameratoezicht maakt iedereen online en offline volgbaar.
Dat gaat nog tijdens ons leven gebeuren ook, trouwens. Huiveringwekkend.
"Knettergek" is gewoon verkiezingspraat. Die Haagse wethouder wil zich profileren als een flink linkse kandidaat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)eb-Hij-is-knettergek
Lekker bezig weer. Abou is juist de enige hoop van de PvdA.
Ja verkiezingspraat, maar dat moet je richten op je tegenstanders, niet op eigen partij.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
"Knettergek" is gewoon verkiezingspraat. Die Haagse wethouder wil zich profileren als een flink linkse kandidaat.
Verder zal Aboutaleb wel meer commentaar hebben gekregen op zijn uitspraken. Het is nou niet bepaald het standaard PvdA-geluid waar veel leden zich fijn bij voelen. Ik vraag me trouwens af waarom hij het deed. Het is geen verkiezingstijd voor hem en het is nog te vroeg om zich te profileren voor de rol van lijsttrekker van de landelijke club. Asscher zit er waarschijnlijk nog wel even.
Misschien werd hij aangesproken op de uitspraken van Aboutaleb?quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja verkiezingspraat, maar dat moet je richten op je tegenstanders, niet op eigen partij.
Zou kunnen geen idee, maar dan hoef je niet als een Wilders te reageren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:35 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Misschien werd hij aangesproken op de uitspraken van Aboutaleb?
Ik heb inderdaad het gevoel dat Aboutaleb de oude linkse kiezer wil aanspreken. De mensen die nu naar de PVV zijn gelopen. Daar ligt ook een enorme electorale ruimte. Alleen moet je dan wel de laatste ideologische veertjes afschudden. Internationale solidariteit hoort toch wel een beetje bij het gedachtegoed van de socialisten en de sociaal-democraten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:34 schreef Mystikvm het volgende:
Ik snap de uitspraak van Aboutaleb wel. Er is ook weinig maatschappelijk draagvlak, door wat minder migranten toe te laten wordt er niet direct een waardeoordeel over migranten uitgesproken. We kunnen armoede en honger in de wereld immers ook oplossen door gewoon meer uit te geven, maar dat doen we ook niet en daar hoor je ook niemand over. Minder migranten toelaten is niet hetzelfde als migranten haten.
En de vraag is natuurlijk welke kiezer de PvdA nog aan wil spreken? Is het niet handig om naar nieuwe kiezers te zoeken door een nieuw geluid te laten horen? Het oude geluid is aan alle kanten voorbijgestreefd.
Weg met lastige mensen.twitter:volkskrant twitterde op woensdag 07-06-2017 om 08:52:12De Turkse autoriteiten hebben dinsdag de directeur van Amnesty International #Turkije opgepakt… https://t.co/9mSetmnxIx reageer retweet
Maar wat mij betreft is solidariteit niet alleen migranten opnemen. Het is ook anderen wijzen op die solidariteit en elders de voorwaarden voor opvang scheppen. Wat ik al zei: volgens die solidariteitsregels kunnen we ook armoede en honger de wereld uit helpen. Dat doen we ook niet monomaan zonder er bij na te denken. Dat betekent ook niet dat we hongernegers haten. Wat mij betreft doen we dat ook met migranten. Het is helemaal niet "knettergek" om dat ter discussie te stellen. Bij de PvdA wordt dat standpunt nogal snel in verband gebracht met standpunten van de PVV. Alsof het zo zwart-wit is. Dat, als je migratie kritisch bekijkt, je stiekem een fascist bent.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad het gevoel dat Aboutaleb de oude linkse kiezer wil aanspreken. De mensen die nu naar de PVV zijn gelopen. Daar ligt ook een enorme electorale ruimte. Alleen moet je dan wel de laatste ideologische veertjes afschudden. Internationale solidariteit hoort toch wel een beetje bij het gedachtegoed van de socialisten en de sociaal-democraten.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De Turkse overheid is ook weer bezig.Weg met lastige mensen.twitter:volkskrant twitterde op woensdag 07-06-2017 om 08:52:12De Turkse autoriteiten hebben dinsdag de directeur van Amnesty International #Turkije opgepakt… https://t.co/9mSetmnxIx reageer retweet
In theorie ben ik het wel met je eens. Alleen is de praktijk nog al vaak dat het alternatief niet erg concreet is. Aboutaleb had ook een vaag 'geld naar bepaalde landen toe' verhaal. Hoeveel geld en hoe men er voor gaat zorgen dat het terecht komt bij de mensen die het nodig hebben, wordt niet duidelijk. Als iemand met echt een goed uitgewerkt plan komt, dan verandert het verhaal. Je ziet hetzelfde bij de VVD en het CDA. Die miepen ook over opvang in de regio, maar willen ook bezuinigen op de pot die deze opvang zou moeten betalen. Intussen leven er al miljoenen mensen in de (vaak kleine en arme) buurlanden en worden er jonge meisjes uitgehuwelijkt omdat er geen geld is om voor ze te zorgen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar wat mij betreft is solidariteit niet alleen migranten opnemen. Het is ook anderen wijzen op die solidariteit en elders de voorwaarden voor opvang scheppen. Wat ik al zei: volgens die solidariteitsregels kunnen we ook armoede en honger de wereld uit helpen. Dat doen we ook niet monomaan zonder er bij na te denken. Dat betekent ook niet dat we hongernegers haten. Wat mij betreft doen we dat ook met migranten. Het is helemaal niet "knettergek" om dat ter discussie te stellen. Bij de PvdA wordt dat standpunt nogal snel in verband gebracht met standpunten van de PVV. Alsof het zo zwart-wit is. Dat, als je migratie kritisch bekijkt, je stiekem een fascist bent.
Mwah dat lijkt mij geen onoverkomelijk bezwaar. Je moet alleen inderdaad niet al te claustrofobisch zijn voor zo'n hyperloop.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
En metroquote:Op woensdag 7 juni 2017 09:07 schreef remlof het volgende:
Schietpartijen in Teheran, bij parlement en bij mausoleum van Khomeini.
Daar zal Saoedi-Arabië wel achter zitten.
Met solidariteit bedoel ik ook opvang in de EU. Het kan niet zijn dat wij een zwaarder deel dragen dan pakweg Litouwen, die zich achter hun christelijke identiteit verstoppen. Daarnaast is opvang in de regio natuurlijk altijd een kwestie van geld ter beschikking stellen. Maar als dat geld niet wordt vrijgemaakt is het alternatief natuurlijk niet om ze hier maar binnen te laten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
In theorie ben ik het wel met je eens. Alleen is de praktijk nog al vaak dat het alternatief niet erg concreet is. Aboutaleb had ook een vaag 'geld naar bepaalde landen toe' verhaal. Hoeveel geld en hoe men er voor gaat zorgen dat het terecht komt bij de mensen die het nodig hebben, wordt niet duidelijk. Als iemand met echt een goed uitgewerkt plan komt, dan verandert het verhaal. Je ziet hetzelfde bij de VVD en het CDA. Die miepen ook over opvang in de regio, maar willen ook bezuinigen op de pot die deze opvang zou moeten betalen. Intussen leven er al miljoenen mensen in de (vaak kleine en arme) buurlanden en worden er jonge meisjes uitgehuwelijkt omdat er geen geld is om voor ze te zorgen.
Volgens Iraans persbureau wilden de mensen in het parlement het vuur openen op de parlementsleden, maar raakten ze de weg kwijt in het gebouw en zodoende is het ze niet gelukt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:07 schreef remlof het volgende:
Daar zijn wij toch in beginsel helemaal niet verantwoordelijk voor?quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Intussen leven er al miljoenen mensen in de (vaak kleine en arme) buurlanden en worden er jonge meisjes uitgehuwelijkt omdat er geen geld is om voor ze te zorgen.
Dat zeg ik toch ook niet. Het gaat er om dat de opvang in de regio een stuk minder menselijk is dan de opvang hier. En dat het dus niet een fantastisch alternatief is voor de opvang in Europa. Wil je dat veranderen, dan moet je met echt heel veel geld en andere hulp over de brug komen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Daar zijn wij toch in beginsel helemaal niet verantwoordelijk voor?
Dan moeten we wel eerst landen zoals Hongarije weten te overtuigen dat ze vluchtelingen als mensen moeten behandelen. Misschien is het beter als dat soort landen hun verantwoordelijkheid afkopen omdat echt niemand gebaat is bij vluchtelingenopvang in dat land momenteel. Ik dacht dat de Baltische staten trouwens hun verantwoordelijkheid wel willen nemen, maar dat bijna niemand er heen wil. Dat moet ook veranderen.Maar wederom, los dat maar eens echt op met een concreet plan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met solidariteit bedoel ik ook opvang in de EU. Het kan niet zijn dat wij een zwaarder deel dragen dan pakweg Litouwen, die zich achter hun christelijke identiteit verstoppen. Daarnaast is opvang in de regio natuurlijk altijd een kwestie van geld ter beschikking stellen. Maar als dat geld niet wordt vrijgemaakt is het alternatief natuurlijk niet om ze hier maar binnen te laten.
Met onwillige honden kun je geen hazen vangen. Als iemand niet in Litouwen opgevangen wil worden maar per sé in Duitsland, dan mag je twijfelen aan de motieven van de migrant. Met opvang in het geval van vluchten voor oorlog is het wel een beetje graag of niet, zéker als het om opvang in een rijke regio als de EU gaat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dan moeten we wel eerst landen zoals Hongarije weten te overtuigen dat ze vluchtelingen als mensen moeten behandelen. Misschien is het beter als dat soort landen hun verantwoordelijkheid afkopen omdat echt niemand gebaat is bij vluchtelingenopvang in dat land momenteel. Ik dacht dat de Baltische staten trouwens hun verantwoordelijkheid wel willen nemen, maar dat bijna niemand er heen wil.Dat moet ook veranderen.Maar wederom, los dat maar eens echt op met een concreet plan.![]()
Opvang hier is niet het alternatief voor de opvang in de regio. Het gaat nu juist voor het tegenovergestelde. Wil je minder of geen mensen hier opvangen, dan zal je toch moeten zorgen voor een fatsoenlijk alternatief. Gooi je hier de deur dicht en help je niet echt serieus mee met een alternatieve opvang, dan vind ik het lastig om daar enige vorm van solidariteit of sociaal beleid in te zien.
Klopt, maar goed als ze eenmaal een paspoort hebben kunnen ze alsnog verhuizen naar een ander land. De kans is dus dat je over een paar jaar opeens een hele grote groep krijgt die je op geen enkele manier kan inburgeren. Net zoals die Somaliërs die hier in Nederland wachten op een paspoort zodat ze naar Engeland kunnen. (En nu moeten ze mogelijk weer terug.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met onwillige honden kun je geen hazen vangen. Als iemand niet in Litouwen opgevangen wil worden maar per sé in Duitsland, dan mag je twijfelen aan de motieven van de migrant. Met opvang in het geval van vluchten voor oorlog is het wel een beetje graag of niet, zéker als het om opvang in een rijke regio als de EU gaat.
Het grote verschil is natuurlijk wel dat we het hier hebben over mensen terugsturen naar hun eigen regio. Ze staan dus al bij ons op de stoep en worden daardoor een beetje onze verantwoordelijkheid. Stuur je deze mensen zo maar terug? Niet omdat ze geen echte vluchteling zijn, maar omdat wij ze gewoon niet meer willen? Ik zou me doodschamen voor ons land.quote:Dat opvang in de regio tekort schiet is iets waar hard voor gewerkt moet worden. Maar nogmaals, als daar geen politieke wil voor is, dan is daar geen politieke wil voor. Dan is het gewoon klaar. Dan moet je als partij blijven strijden voor meer financiële middelen, een ander alternatief is er wat mij betreft niet. De discussie over of dat geld wel op de goede plek komt is al zo oud als het begrip ontwikkelingshulp. En bij alle andere rampen en conflicten die in de wereld spelen wordt die vraag niet gesteld. De verontwaardiging is daarom wel enigszins selectief.
twitter:IJzendoornV twitterde op woensdag 07-06-2017 om 09:23:29Terwijl koning Karel motten aan het vangen was met zijn maitresse, zeilden de Hollandes de Medway op https://t.co/Gwd22rB9vV reageer retweet
Dan ben je wel stoer als je zo'n vernedering gaat vieren.quote:Op donderdag 8 juni, de dag waarop de Britten een nieuwe regering kiezen, komt wederom een Nederlandse vloot de Medway opgevaren, dit keer met zeilboten, motorboten en stoomschepen. 'Ze weten ervan, deze keer', verzekert mede-organisator Frits de Ruyter de Wildt, een twaalfde generatie nazaat van de zeeheld. 'Het is ongelooflijk hoeveel de Britten gaan organiseren. Er zijn parades, kinderen maken juwelen kettingen en roeiers varen door een ketting heen.' Zelf heeft De Ruyter de Wildt een Asterix & Obelix-achtig stripboek over de Tocht naar Chatham gepubliceerd. 'Voor het gemak hebben we ook een versie in het Engels gemaakt', lacht hij. Op de dokken van Chatham verheugt Barnard zich op de komst van de Hollandse flottielje. 'Hopelijk nemen ze dit keer niets mee terug.'
Dit was op het lokale lijsttrekkersdebat van de PvdA in Den Haag.... het ging daar dus sowieso alleen maar over de eigen partij, en dan zullen ze het wel nuttig hebben gevonden hun mening over een partijprominent te beoordelen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja verkiezingspraat, maar dat moet je richten op je tegenstanders, niet op eigen partij.
Goed bezig Erdolf... de directeur van Amnesty oppakken.... darn, dan weet je dat je de weldenkende delen van de wereld tegen je krijgt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 08:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De Turkse overheid is ook weer bezig.Weg met lastige mensen.twitter:volkskrant twitterde op woensdag 07-06-2017 om 08:52:12De Turkse autoriteiten hebben dinsdag de directeur van Amnesty International #Turkije opgepakt… https://t.co/9mSetmnxIx reageer retweet
Waarom zou je zulke Somaliers in Nederland opvangen? Ze willen het zelf niet, een deel van de Nederlanders wil het niet en voor Nederland in z'n totaliteit levert het ook meer nadeel dan voordeel op.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Klopt, maar goed als ze eenmaal een paspoort hebben kunnen ze alsnog verhuizen naar een ander land. De kans is dus dat je over een paar jaar opeens een hele grote groep krijgt die je op geen enkele manier kan inburgeren. Net zoals die Somaliërs die hier in Nederland wachten op een paspoort zodat ze naar Engeland kunnen. (En nu moeten ze mogelijk weer terug.) Intussen spreken ze slecht Nederlands en slecht Engels en horen ze nergens echt. Het is gewoon lastig.
Ik zou me niet schamen. Als je een collectant weigert, ben je dan ook een harteloze lul? De rest van het jaar doneer je geen geld, dus waarom wel als iemand op de drempel staat? Zo zie ik het ook met vluchtelingen. Dat probleem is er altijd. Alleen als ze zich aan de voordeur melden moeten we ons ineens verantwoordelijk voelen? Wat mij betreft hebben we die verantwoordelijkheid altijd, en is het niet ineens inhumaan om ze terug te sturen. De erbarmelijke omstandigheden in de regio, die zijn wel inhumaan. Daar moet wat mij betreft alle effort in gestoken worden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het grote verschil is natuurlijk wel dat we het hier hebben over mensen terugsturen naar hun eigen regio. Ze staan dus al bij ons op de stoep en worden daardoor een beetje onze verantwoordelijkheid. Stuur je deze mensen zo maar terug? Niet omdat ze geen echte vluchteling zijn, maar omdat wij ze gewoon niet meer willen? Ik zou me doodschamen voor ons land.
Kan net zo goed omgekeerd zijn. Het lijkt me niet heel raar als mensen nu een beetje "shy" zijn om openlijk te zeggen op Corbyn te gaan stemmen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:15 schreef skysherrif het volgende:
Het is trouwens altijd een dingetje dat Tories uiteindelijk veel beter presteren dan in de polls werden verwacht (shy tory factor)
Moeten we daar nog een beetje naar kijken?
Dat verwacht ik nu zelfs eerder. Als ik vrienden en familie zo hoor dan tenminste.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Kan net zo goed omgekeerd zijn. Het lijkt me niet heel raar als mensen nu een beetje "shy" zijn om openlijk te zeggen op Corbyn te gaan stemmen.
Je kan vooraf niet weten welke mensen hier heel hard hun best gaan doen en welke alleen maar een paspoort willen hebben.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Waarom zou je zulke Somaliers in Nederland opvangen? Ze willen het zelf niet, een deel van de Nederlanders wil het niet en voor Nederland in z'n totaliteit levert het ook meer nadeel dan voordeel op.
Een land is natuurlijk geen individu. Er gelden andere regels over verantwoordelijkheid. Daarbij is een collectant heel iets anders dan iemand wiens leven in gevaar is. Daarbij heeft Nederland zich gecommitteerd aan allerlei verdragen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou me niet schamen. Als je een collectant weigert, ben je dan ook een harteloze lul? De rest van het jaar doneer je geen geld, dus waarom wel als iemand op de drempel staat? Zo zie ik het ook met vluchtelingen. Dat probleem is er altijd. Alleen als ze zich aan de voordeur melden moeten we ons ineens verantwoordelijk voelen? Wat mij betreft hebben we die verantwoordelijkheid altijd, en is het niet ineens inhumaan om ze terug te sturen. De erbarmelijke omstandigheden in de regio, die zijn wel inhumaan. Daar moet wat mij betreft alle effort in gestoken worden.
Meh, Iran heeft echt heel veel interne stammen, 'rebellen' oftewel vrijheidsstrijders.quote:Op woensdag 7 juni 2017 09:07 schreef remlof het volgende:
De peilingen lopen zo ver uiteen dat we maar moeten afwachten wat het resultaat zal zijn. Al gok ik dat de Tories dit wel gaan winnen, May is er alleen niks mee opgeschoten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:15 schreef skysherrif het volgende:
Het is trouwens altijd een dingetje dat Tories uiteindelijk veel beter presteren dan in de polls werden verwacht (shy tory factor)
Moeten we daar nog een beetje naar kijken?
Teveel nuance. Zo kun je je moeilijk boos maken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Net zo heterogeen als Europa.
Dat levensgevaar houdt voorbij de grens van Syrië natuurlijk wel op. Er is een reden dat iemand specifiek hier aanbelt, en dat is niet omdat het leven tot aan de grens van Nederland in gevaar is geweest.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Een land is natuurlijk geen individu. Er gelden andere regels over verantwoordelijkheid. Daarbij is een collectant heel iets anders dan iemand wiens leven in gevaar is. Daarbij heeft Nederland zich gecommitteerd aan allerlei verdragen.
Iraanse regime is wel kut natuurlijk. Het land valt op zich wel mee.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Teveel nuance. Zo kun je je moeilijk boos maken.
Heb ooit bij de buren geleerd dat Iran, net als Afrika, gewoon homogeen is.
Deze kaart maakt generaliseren wat eenvoudiger:quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Net zo heterogeen als Europa.
Wat een verzameling kutlanden bij elkaar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deze kaart maakt generaliseren wat eenvoudiger:
[ afbeelding ]
Idd; daar kun je wel genuanceerd over doen, maar dan zie je al snel jouw punt over het hoofd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een verzameling kutlanden bij elkaar.
Eens. En voor de wereld is het beter als zij onderling blijven kibbelen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deze kaart maakt generaliseren wat eenvoudiger:
[ afbeelding ]
Je moet IS vernietigen; dat is onvermijdelijk, aangezien zij ook velen uit onze landen beïnvloeden en aansporen tot vreselijke daden. Maar voor de rest moet je helemaal niets te maken willen hebben met die teringlanden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd; daar kun je wel genuanceerd over doen, maar dan zie je al snel jouw punt over het hoofd.
Klopt. Je doet het helemaal verkeerd, dat probeert iedereen je uit te leggen. Verlichter die je bent.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:41 schreef LelijKnap het volgende:
Ja hallo en als ik het zeg dan ben ik een racistische xenofoob.
Mwah er zijn genoeg mensen niet veilig in de chaos van grote vluchtelingenkampen of in de onderklasse van een relatief arm land. Daarbij vind ik de situatie waar elk land zou kunnen zeggen dat ze geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen erg eng.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat levensgevaar houdt voorbij de grens van Syrië natuurlijk wel op. Er is een reden dat iemand specifiek hier aanbelt, en dat is niet omdat het leven tot aan de grens van Nederland in gevaar is geweest.
Verdragen kunnen best aangepast of vervangen worden. Maar het is wat mij betreft wel belangrijk dat de waarden behouden blijven en dat veel landen bijdragen. Anders komt alles op het bordje terecht van die paar welwillende buurlanden (of buurlanden die geen keus hebben omdat er al miljoenen in de hal staan).quote:Verdragen zijn belangrijk en daar moeten we ons zeker aan willen houden. Maar de vraag dringt zich natuurlijk wel op of die verdragen zijn gemaakt met dergelijke situaties in het achterhoofd. Een verdrag is een papieren exercitie zonder enige wortel in de realiteit van alledag.
Jij bent ook een mongool en een nazi en ik zou je waarschijnlijk al heel snel op je smoel slaan als ik je op een meet zou tegenkomen oid. Verwar dat nou maar niet met elkaar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:41 schreef LelijKnap het volgende:
Ja hallo en als ik het zeg dan ben ik een racistische xenofoob.
Wij motten helemaal niets met IS.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je moet IS vernietigen; dat is onvermijdelijk, aangezien zij ook velen uit onze landen beïnvloeden en aansporen tot vreselijke daden. Maar voor de rest moet je helemaal niets te maken willen hebben met die teringlanden.
Oh, dat had ik helemaal niet door. Hoe moet ik het dan doen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Klopt. Je doet het helemaal verkeerd, dat probeert iedereen je uit te leggen. Verlichter die je bent.
D66 stemmen. Vervolgens mag je af en toe op een tongue-in-cheek-achtige-manier wat nare maar semi-grappige dingen roepen over buitenlanders.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh, dat had ik helemaal niet door. Hoe moet ik het dan doen?
Watch and learn, zoals ene inlichtingenbaas zei.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh, dat had ik helemaal niet door. Hoe moet ik het dan doen?
Dit ja. Net doen alsof je progressief bent maar eigenlijk gewoon de hele tijd op andersdenkenden en buitenlanders schelden wordt wel geaccepteerd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
D66 stemmen. Vervolgens mag je af en toe op een tongue-in-cheek-achtige-manier wat nare maar semi-grappige dingen roepen over buitenlanders.
Jij bent inhoudelijk vaak al niet veel beter dan die LelijkNap.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
D66 stemmen. Vervolgens mag je af en toe op een tongue-in-cheek-achtige-manier wat nare maar semi-grappige dingen roepen over buitenlanders.
Dit advies neem ik mee, alhoewel ik nooit meer op D66 zal stemmen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nais!quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Dit is mijn kaartenbron overigens, voor alle andere kaartengeilers: http://gulf2000.columbia.edu/maps.shtml
Er ontgaat jou niks.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent inhoudelijk vaak al niet veel beter dan die LelijkNap.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent ook een mongool en een nazi en ik zou je waarschijnlijk al heel snel op je smoel slaan als ik je op een meet zou tegenkomen oid. Verwar dat nou maar niet met elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff in spoiler want niemand wordt vrolijk van die homokop.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2017 11:00:24 ]
quote:Die asielaanvraag is er juist nog even doorgejast terwijl het onderzoek 'liep'
• 2013: Monster Mohammed komt naar Nederland.
• 2014: lekker gezellig op de foto met de burgemeester van Opmeer!
• 15 oktober 2016: Meisje 'Esmée' wordt bruut verkracht door Monster Mohammed uit Somalië. Klappen, hand op de keel, hersenschudding, klodders sperma in het haar, dat werk.
• Esmée wil direct aangifte doen, maar dat kan pas twee weken later. Bedenktijd.
• Telefoon ook gejat door Monster. Volgens politie niet te traceren, terwijl Esmée dat gewoon kan zien via een app.
• 9 december 2016: Monster Mohammed krijgt verblijfsvergunning.
• Later in december: dappere Esmée verzamelt bewijs via datingsite, spreekt af en weet waar Monster Mohammeds hut woont. Busted!
• Monster Mohammed vindt IS leuk, zo blijkt uit zijn Facebook.
• 27 februari 2017: politie (waren ff druk) arresteert Monster Mohammed.
Volgens die redenering is iemand die arm is in Cambodja ook in levensgevaar. Als ze vervolgens hier aankomen zouden wij ze moeten opvangen? Armoede of leven in een onderklasse is geen criterium, wat mij betreft.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mwah er zijn genoeg mensen niet veilig in de chaos van grote vluchtelingenkampen of in de onderklasse van een relatief arm land. Daarbij vind ik de situatie waar elk land zou kunnen zeggen dat ze geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen erg eng.
Hier ben ik het mee eens. Ik zou het vooral zoeken in gelijke verantwoordelijkheden.quote:Verdragen kunnen best aangepast of vervangen worden. Maar het is wat mij betreft wel belangrijk dat de waarden behouden blijven en dat veel landen bijdragen. Anders komt alles op het bordje terecht van die paar welwillende buurlanden (of buurlanden die geen keus hebben omdat er al miljoenen in de hal staan).
Gelukszoeker he. Geluk heeft 'ie gevonden.quote:
Waarom lukt mij dat dan niet. Er komen alleen maar agressieve relnichten op mijn pad.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:57 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Gelukszoeker he. Geluk heeft 'ie gevonden.
En het dan vreemd vinden dat het vertrouwen in politie en justitie tot het nulpunt daalt.quote:
Dit is trouwens bullshit. Er is geen bedenktijd die je verhindert aangifte te doen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:56 schreef LelijKnap het volgende:
• Esmée wil direct aangifte doen, maar dat kan pas twee weken later. Bedenktijd.
Geen idee. Is jouw lot kennelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waarom lukt mij dat dan niet. Er komen alleen maar agressieve relnichten op mijn pad.
Je begint je af te vragen waarom je ze nog serieus zou nemen inderdaad. Ze creëer je toch geen draagvlak om gehoorzaamheid af te kunnen dwingen? Zou jij als Esmée of als vader of vriend van haar nog een verkeersboete betalen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat het vertrouwen in politie en justitie tot het nulpunt daalt.
Klinkt als werk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Geen idee. Is jouw lot kennelijk.
Ik zit nu met vijf vrouwen die over baby's praten in één ruimte. Kan ik ook helemaal niets aan doen.
Tenzij de (onwillige) politie je dat vertelt natuurlijk. Ik denk dat je het zo moet lezen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is trouwens bullshit. Er is geen bedenktijd die je verhindert aangifte te doen.
Ik tel mijn zegeningen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik zit nu met vijf vrouwen die over baby's praten in één ruimte. Kan ik ook helemaal niets aan doen.
Maakt niet uit. De marginalen zijn al overtuigd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is trouwens bullshit. Er is geen bedenktijd die je verhindert aangifte te doen.
'Misschien vond ik het wel lekker'?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Bedenktijd is wel goed bij sommige dingen.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je werkt in een abortuskliniek?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Bedenktijd is wel goed bij sommige dingen.
Gefeliciteerd, jij hebt echt een gave om elk onderwerp naar een discussie over huidskleur te draaien.quote:
Erg multiculti oogt het niet, toch?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, jij hebt echt een gave om elk onderwerp naar een discussie over huidskleur te draaien.
Die mensen hebben echter wel een overheid die verantwoordelijk voor ze is en waar ze op zouden moeten kunnen vertrouwen (ja, ik weet ook wel dat dit niet altijd even goed werkt). Het is dus ook '' simpeler' om die overheden te helpen met het zorgen voor hun mensen. Dit in tegenstelling met de mensen die vluchten voor een oorlog, regime of dictator. Het is dus wel weer net iets anders.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens die redenering is iemand die arm is in Cambodja ook in levensgevaar. Als ze vervolgens hier aankomen zouden wij ze moeten opvangen? Armoede of leven in een onderklasse is geen criterium, wat mij betreft.
Maar er zijn zoveel verantwoordelijkheden die wij volgens die redenatie niet nemen. Hongersnood in de Hoorn van Afrika is ook levensbedreigend. Echter nemen wij die mensen niet op, vooral omdat ze niet de kracht hebben om te vluchten. Daar stuurt men geld en eten heen (waarvan het laatste ook maar de vraag is of dat niet de markt ontwricht) en daarmee is de verantwoordelijkheid gedekt. Wordt die verantwoordelijkheid ineens anders als de hongerigen en armen wel in staat zouden zijn om naar hier te vluchten?
Ik redeneer slechts vanuit de geest van de multiculturalist.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, jij hebt echt een gave om elk onderwerp naar een discussie over huidskleur te draaien.
Nee, maar dat vinden figuren als jij en LelijKnap alleen maar mooi natuurlijk. En het is ook wel logisch gezien het feit dat het overgrote deel van Europa wit is.quote:
Dat is dan ook grappig. Beetje meelachen Tchock.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar bovenal is het totaal niet relevant. Als ik een plaatje post van een boterham zouden jullie nog over blank en zwart brood beginnen.
Ik vind het niet echt komisch om steeds in huidskleur te denken en nergens meer normaal over te kunnen praten in dit topic maar dat is misschien een verschil van smaak.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat is dan ook grappig. Beetje meelachen Tchock.
Zo vaak gebeurt het nou ook weer niet, ouwe hipster.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt komisch om steeds in huidskleur te denken en nergens meer normaal over te kunnen praten in dit topic maar dat is misschien een verschil van smaak.
Alleen maar altijd als LelijKnap wakker is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:21 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zo vaak gebeurt het nou ook weer niet, ouwe hipster.
Normaal te kunnen praten over dat kaartje wat je deelde bedoel je? Wat wil je er precies over kwijt? I'm dr. Frasier and I'm listening.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt komisch om steeds in huidskleur te denken en nergens meer normaal over te kunnen praten in dit topic maar dat is misschien een verschil van smaak.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alleen maar altijd als LelijKnap wakker is.
Verder wel klaar met die kerel. Tijd voor muziek.
Als je de verdragen erbij pakt:quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mwah er zijn genoeg mensen niet veilig in de chaos van grote vluchtelingenkampen of in de onderklasse van een relatief arm land. Daarbij vind ik de situatie waar elk land zou kunnen zeggen dat ze geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen erg eng.
[..]
Verdragen kunnen best aangepast of vervangen worden. Maar het is wat mij betreft wel belangrijk dat de waarden behouden blijven en dat veel landen bijdragen. Anders komt alles op het bordje terecht van die paar welwillende buurlanden (of buurlanden die geen keus hebben omdat er al miljoenen in de hal staan).
quote:Een vluchteling is volgens de Kwalificatierichtlijn iemand die ‘wegens een gegronde vrees voor vervolging om redenen van ras, godsdienst, nationaliteit, politieke overtuiging of het behoren tot een bepaalde sociale groep’ gevlucht is uit het eigen land. De vluchteling wordt dus beschermd omdat hij individueel of als lid van een groep het doelwit is van vervolging om één van genoemde specifieke redenen (vervolgingsgronden).
De richtlijn biedt ook subsidiare bescherming: dat betekent dat een verzoeker geen vluchtelingenstatus verkrijgt maar wel mag blijven in de EU lidstaat vanwege een reëel risico van “ernstige schade” bij terugkeer naar het land van herkomst. Deze schade kan bestaan uit “doodstraf of executie”, “folteringen, onmenselijke of vernederende behandelingen of bestraffingen”. Daarnaast kan deze bestaan uit “ernstige en individuele bedreiging van het leven of de persoon van een burger”, als dit gebeurt “als gevolg van willekeurig geweld in het kader van een internationaal of binnenlands gewapend conflict.”
(beide van http://www.minbuza.nl/ece(...)appelijk-asielbeleid)quote:Het asielbeleid en de vraag welke lidstaat verantwoordelijk is voor een asielaanvraag is geregeld in de Dublin Verordening. Op dit moment is de Dublin Verordening III van kracht. De Europese Commissie zal in het voorjaar van 2016 (vermoedelijk) een voorstel doen voor een nieuwe Verordening.
De Verordening regelt welke lidstaat verantwoordelijk is voor asielaanvragen. De Verordening hanteert een aantal criteria om aan te wijzen wie de verantwoordelijke lidstaat is. De lidstaat van binnenkomst is verantwoordelijk (artikel 13), tenzij er andere aanknopingspunten zijn met een andere lidstaat. Eén van die aanknopingspunten is dat er al een familielid asiel heeft gekregen in een lidstaat. Wanneer er al een familielid internationale bescherming geniet in een lidstaat, is dat een aanwijzing dat deze lidstaat ook verantwoordelijk is voor de asielaanvraag van andere familieleden (op grond van artikel 9 van de Dublin Verordening).
De criteria om te beoordelen of een lidstaat verantwoordelijk is voor de asielaanvraag in volgorde van hiërarchie:
- Lidstaat waar een gezinslid of familielid van een niet-begeleide minderjarige aanwezig is.
- Lidstaat waar een gezinslid internationale bescherming geniet (de definitie van gezinslid is beperkt en is uitgewerkt in art. 2).
- Lidstaat van de asielaanvraag van een gezinslid.
- Lidstaat van afgifte van verblijfstitel of visa.
- Lidstaat van illegale overschrijding van de grens.
- Lidstaat waar geen visumplicht geldt.
- Lidstaat van de asielaanvraag in de internationale transitzone van een luchthaven.
- Lidstaat waar een verzoek om internationale bescherming het eerst ingediend werd.
Als mensen bereid zijn een kind te doden, dan zijn er ook mensen te vinden die bereid zijn om een paar centen over het verdriet daarvan te verdienen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:14 schreef Leandra het volgende:
Hoe laag bij de grond moet je zijn om dit te doen...
http://m.rtvu.nl/nieuws/1628779/
Hm?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:22 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Normaal te kunnen praten over dat kaartje wat je deelde bedoel je? Wat wil je er precies over kwijt? I'm dr. Frasier and I'm listening.
Ja, maar toch.... als je dit doet dan heb je toch geen greintje fatsoen in je lijf?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als mensen bereid zijn een kind te doden, dan zijn er ook mensen te vinden die bereid zijn om een paar centen over het verdriet daarvan te verdienen.
Inderdaad. Ik dacht al.. Er klopt iets niet aan die zin.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:34 schreef Euribob het volgende:
En alsof Frasier in een dergelijke zin z'n achternaam niet zou noemen. Wat matig geparafraseerd weer LK.
Compleet onbeschoft, maar mensen doen haast alles om geld te verdienen. Een valse collectie voor KiKa of dit ligt niet veel uit elkaar natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar toch.... als je dit doet dan heb je toch geen greintje fatsoen in je lijf?
Daarbij mag ik hopen dat mensen die dit soort dingen doen niet ook in staat zijn een kind te doden.
Nee, maar om een dergelijke zwendel op te zetten moet je aanzienlijk minder ver heen zijn dan dat je een kind wilt vermoorden. En het gegeven dat er mensen zijn die wel zo ver heen zijn, doet vermoeden dat er ook zat zwendelaars te vinden zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar toch.... als je dit doet dan heb je toch geen greintje fatsoen in je lijf?
Daarbij mag ik hopen dat mensen die dit soort dingen doen niet ook in staat zijn een kind te doden.
Illegaal. Betaal eens de mensen die hard hebben gewerkt aan die serie.quote:
Seinfeld fan gespot.quote:
Wat een rare site is dat, met artikelen als "Meisje keek porno ‘om er achter te komen wat haar vader ‘s nachts met haar deed’"quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.welingelichtek(...)attenmoordenaar.html
Oei du_ke is in Frankrijk.
"Met dit ene woord los je snel een ruzie op met je partner" Het antwoord is 'auw'.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een rare site is dat, met artikelen als "Meisje keek porno ‘om er achter te komen wat haar vader ‘s nachts met haar deed’"
Kan best een soort Speld zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een rare site is dat, met artikelen als "Meisje keek porno ‘om er achter te komen wat haar vader ‘s nachts met haar deed’"
Sorry.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:34 schreef Euribob het volgende:
En alsof Frasier in een dergelijke zin z'n achternaam niet zou noemen. Wat matig geparafraseerd weer LK.
En open deuren als "Theo Hiddema: “Baudet kan pedant en wijsneuzerig zijn”"quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Met dit ene woord los je snel een ruzie op met je partner" Het antwoord is 'auw'.
Dan ga je uit van een bewuste moord, in beide gevallen kan het ook nog een uit de hand gelopen situatie zijn (klap, bewusteloos in het water, of verkeerd terechtgekomen), dus ik ga zelfs in die twee gevallen van die meisjes nog niet uit van een bewuste moord, maar zoiets bewust opzetten is echt heel erg ziek.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, maar om een dergelijke zwendel op te zetten moet je aanzienlijk minder ver heen zijn dan dat je een kind wilt vermoorden. En het gegeven dat er mensen zijn die wel zo ver heen zijn, doet vermoeden dat er ook zat zwendelaars te vinden zijn.
Seinfeld.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:39 schreef remlof het volgende:
Frasier en Seinfeld. Allebei nooit gezien.
Clickbait-nieuws.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Zelfs als dit een ongelukje was - en dat kan natuurlijk best -, zit de wereld nog steeds vol met kindermoordenaars. En voor elke kindermoordenaar zullen er nog heel veel meer zwendelaars te vinden zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ga je uit van een bewuste moord, in beide gevallen kan het ook nog een uit de hand gelopen situatie zijn (klap, bewusteloos in het water, of verkeerd terechtgekomen), dus ik ga zelfs in die twee gevallen van die meisjes nog niet uit van een bewuste moord, maar zoiets bewust opzetten is echt heel erg ziek.
En nee, dit is op geen enkele manier een "verdediging" van de daders, maar ik verwacht in beide gevallen niet dat de daders er op uit zijn geweest de meisjes te vermoorden, waar mensen die dit doen dat wel bewust en met voorbedachte rade doen.
Welingelichte kringen niet kunnen waarderenquote:Op woensdag 7 juni 2017 11:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Beetje voor dezelfde doelgroep als waar Hart van Nederland op mikt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Welingelichte kringen niet kunnen waarderen!!!!!
Wat voor dingen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:54 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hoeveel HomePods hebben jullie al besteld?
Een speaker in de vorm van een rol toiletpapier.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-drie-jaar~a4499179/
Maar wel twee keer zo duur als de concurrent, dus je weet zeker dat dit de beste is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een speaker in de vorm van een rol toiletpapier.
[ afbeelding ]
Mij te ingewikkeld.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)-drie-jaar~a4499179/
Die werkt niet met Spotify, dus ik ga voor de Google Home die de helft kost.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:54 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Hoeveel HomePods hebben jullie al besteld?
Geen idee waarom ik dit zou moeten hebben eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een speaker in de vorm van een rol toiletpapier.
[ afbeelding ]
Tegen die speaker kan je zeggen "Speel eens wat takkeherrie van die blonde chick van GroenLinks" en dan snapt ie het.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik dit zou moeten hebben eigenlijk.
Ik zat net ook al de features door te lezen, maar kon nog geen reden ontdekken..quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Matige consument ben je op dit gebied. Je moet dingen kopen om het kopen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:59 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Truequote:Op woensdag 7 juni 2017 11:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zelfs als dit een ongelukje was - en dat kan natuurlijk best -, zit de wereld nog steeds vol met kindermoordenaars. En voor elke kindermoordenaar zullen er nog heel veel meer zwendelaars te vinden zijn.
De Amazon Echo ook nog niet, zie ik op Pricewatch.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Dat google kreng is zeker nog niet verkrijgbaar in ons gidsland.
Maar wat doet dat ding? Behalve de door jou gekozen (mag ik hopen) herrie uitkramen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Die werkt niet met Spotify, dus ik ga voor de Google Home die de helft kost.
Een systeem wat echt handig en makkelijk werkt met streamingdiensten is wel welkom hoor. Daar liggen echt nog kansen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik zat net ook al de features door te lezen, maar kon nog geen reden ontdekken..
quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat was tien jaar terug toch al achterhaald en niet al te leuk meer?
Met die reisjes van hem heeft hij een carbonfootprint waar de gemiddelde Primark-shopper nog een puntje aan kan zuigen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Matige consument ben je op dit gebied. Je moet dingen kopen om het kopen.
Maar je reizen maken veel goed.
Je kan 'm ook gewoon dingen vragen en dan geeft ie antwoord. Net als je iPhone nu al doet met Siri.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wat doet dat ding? Behalve de door jou gekozen (mag ik hopen) herrie uitkramen?
quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wat doet dat ding? Behalve de door jou gekozen (mag ik hopen) herrie uitkramen?
Oké dus je moet een villa hebben en keuken met eiland. Tevens kinderen en een vrouw die een rolkoffer gebruikt.quote:
Tijdloos geniequote:
Je kunt er tegen praten en dan voert het commando's voor je uit. Nieuws oplezen, muziek afspelen etc.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
-> BNWquote:Op woensdag 7 juni 2017 12:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt er tegen praten en dan voert het commando's voor je uit. Nieuws oplezen, muziek afspelen etc.
Super handig, want de microfoon staat dus altijd aan en het apparaat neemt 24/7 op wat je zegt. Dat is een schat aan informatie die weer enorme waarde heeft voor de Googles en Apples van deze wereld.
Nog een aanslag of vijf en die info kan door de politie opgevraagd worden, dan wordt het helemaal leuk.
End joe probablie hef toe spiek aksentles inglisj bekos otterwaais it kennot understent joe.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Oké dus je moet een villa hebben en keuken met eiland. Tevens kinderen en een vrouw die een rolkoffer gebruikt.
https://www.vn.nl/de-zondige-zomervakantie/quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met die reisjes van hem heeft hij een carbonfootprint waar de gemiddelde Primark-shopper nog een puntje aan kan zuigen.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
End joe probablie hef toe spiek aksentles inglisj bekos otterwaais it kennot understent joe.
Als ie seks-geluiden hoort, zet het apparaat automatisch wat muziek van Barry White aan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt er tegen praten en dan voert het commando's voor je uit. Nieuws oplezen, muziek afspelen etc.
Super handig, want de microfoon staat dus altijd aan en het apparaat neemt 24/7 op wat je zegt. Dat is een schat aan informatie die weer enorme waarde heeft voor de Googles en Apples van deze wereld.
Nog een aanslag of vijf en die info kan door de politie opgevraagd worden, dan wordt het helemaal leuk.
Wat is er BNW aan? Dat er informatie wordt opgenomen door dergelijke apparaten is geen nieuws. Dat informatie waardevol is ook niet. Dat inlichtingendiensten momenteel al toegang proberen te verkrijgen tot zulke apparaten is ook reeds bekend.quote:
Hopelijk niet. Dan moet ik toch minder enthousiast meezingen met bepaalde oud-Duitse liederen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat inlichtingendiensten meeluisteren via microfoons in huishoudelektronica is een feit.
Dat heet een spiegel voorhouden, beste Tchock.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is er BNW aan? Dat er informatie wordt opgenomen door dergelijke apparaten is geen nieuws. Dat informatie waardevol is ook niet. Dat inlichtingendiensten momenteel al toegang proberen te verkrijgen tot zulke apparaten is ook reeds bekend.
Maar misschien dat de politie denkt "Telefoonverkeer soit, maar hier beginnen we niet aan!"
Denken dat ik een 'ecolodge' zou slapenquote:Op woensdag 7 juni 2017 12:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
https://www.vn.nl/de-zondige-zomervakantie/
Voortaan gewoon Ode an die Freude zingen. Doe ik ook.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Dan moet ik toch minder enthousiast meezingen met bepaalde oud-Duitse liederen.
In de VS zitten er zelfs microfoons in Magnetrons.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is er BNW aan? Dat er informatie wordt opgenomen door dergelijke apparaten is geen nieuws. Dat informatie waardevol is ook niet. Dat inlichtingendiensten momenteel al toegang proberen te verkrijgen tot zulke apparaten is ook reeds bekend.
Maar misschien dat de politie denkt "Telefoonverkeer soit, maar hier beginnen we niet aan!"
Ik zie meer in commando's als "Badkamer schoonmaken, vaatwasser uitruimen, auto wassen".quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Irrelevant, jij wil de natuur slopen met je verre afstanden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Denken dat ik een 'ecolodge' zou slapen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moet je dan wel doen jegens de persoon die je iets probeert te zeggen, waht.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat heet een spiegel voorhouden, beste Tchock.
Watquote:Op woensdag 7 juni 2017 12:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
In de VS zitten er zelfs microfoons in Magnetrons.
Whehehe.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ie seks-geluiden hoort, zet het apparaat automatisch wat muziek van Barry White aan.
Daar heb je vrouwen voor.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:16 schreef Leandra het volgende:
Ik zie meer in commando's als "Badkamer schoonmaken, vaatwasser uitruimen, auto wassen".
Deed ik al.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voortaan gewoon Ode an die Freude zingen. Doe ik ook.
Ik zou dan toch voor deze gaan:quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ie seks-geluiden hoort, zet het apparaat automatisch wat muziek van Barry White aan.
Jij lijkt me wel zo'n type die dit vijf jaar geleden als BNW had gestempeld.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat moet je dan wel doen jegens de persoon die je iets probeert te zeggen, waht.
Informatie wordt gewoon via de radiogolven verzonden bij het opwarmen van je eten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
WatMaar die hebben dan in elk geval geen internettoegang neem ik aan?
Tsja, dat jij geen personen kunt inschatten kan ik ook niet verhelpen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:19 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel zo'n type die dit vijf jaar geleden als BNW had gestempeld.
Kellyanne Conway on surveillance: We have 'microwaves that turn into cameras'quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
WatMaar die hebben dan in elk geval geen internettoegang neem ik aan?
Nodeloos kwetsend.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tsja, dat jij geen personen kunt inschatten kan ik ook niet verhelpen.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kellyanne Conway on surveillance: We have 'microwaves that turn into cameras'
Oké, maar dat is Conway. Als zij iets zegt is het in elk geval niet waar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kellyanne Conway on surveillance: We have 'microwaves that turn into cameras'
Lichtfrequenties zijn inderdaad informatie.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Informatie wordt gewoon via de radiogolven verzonden bij het opwarmen van je eten.
[ afbeelding ]
Een magnetron zendt geen licht uit. Behalve dat lampje als je de deur opendoet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Lichtfrequenties zijn inderdaad informatie.
Ik kan ook elektromagnetische straling zeggen, maar dan gaan alle BNW-belletjes af.quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een magnetron zendt geen licht uit. Behalve dat lampje als je de deur opendoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |