abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171516198
quote:
10s.gif Op woensdag 7 juni 2017 02:02 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Allemaal bang om de volgende Messi te missen.
Maar je kunt toch beter 150 miljoen voor de volgende Messi betalen dan dit soort idiote gokjes wagen, zou je zeggen?
pi_171516200
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 02:01 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ahja, best logisch eigenlijk. :+
Als ik commissie mag doen ga ik pleiten voor Zuid-Korea en Japan. Ze doen daar hele gave dingen met het klonen van dieren en crispr in mensen. :9
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_171516201
Ok slapen grgr dag.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_171516203
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 02:03 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hij is ook wel chill. We hebben eigenlijk best wel goede verdedigers, alleen zijn ze zoveel geblesseerd dat het niet opvalt.

Maar even serieus: Blind - Virgil - De Vrij - Tete

Dat is toch heerlijk? Heb je nog prima spul achter de hand bovendien.
Tete :')

Karsdorp zul je bedoelen.
pi_171516205
quote:

[..]

Hij is ook wel chill. We hebben eigenlijk best wel goede verdedigers, alleen zijn ze zoveel geblesseerd dat het niet opvalt.

Jup (wel tete en blind omdraaien).

Karsdorp , de Ligt, Hoedt, Ake

Als wissels.
pi_171516207
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 02:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar je kunt toch beter 150 miljoen voor de volgende Messi betalen dan dit soort idiote gokjes wagen, zou je zeggen?
De inflatie is nu zo gigantisch dat een hoog transferbedrag ook niet eens zoveel meer zegt over de kwaliteit en potentie van een speler.
pi_171516208
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 02:05 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Tete :')

Karsdorp zul je bedoelen.
Zodra hij dat gedrocht van een kapsel afscheert en een beetje haar op zijn borst krijgt.
pi_171516210
De Ligt :') Jongens. Prima talentje hoor maar die gast is totaal nog niet opgewassen tegen elke aanvaller die er iets meer van kan dan Fran Sol.
pi_171516211
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 02:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar de volgende Messi zal dan rond de 500 miljoen kosten. 135 nu is dan een koopje.

Áls het de volgende Messi wordt.
pi_171516213
quote:

[..]

Hebben we een keer goede verdedigers, is de aanval prut.
pi_171516214
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juni 2017 02:05 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Jup (wel tete en blind omdraaien).

Karsdorp , de Ligt, Hoedt, Ake

Als wissels.
Karsdorp linksback :?
pi_171516216
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 02:06 schreef Tchock het volgende:
De Ligt :') Jongens. Prima talentje hoor maar die gast is totaal nog niet opgewassen tegen elke aanvaller die er iets meer van kan dan Fran Sol.
Nee, hij was ook gruwelijk aan het prutsen in het Nederlands elftal. Laat hem eerst maar eens een paar jaartjes meedraaien in het eerste van Ajax. 20 is ook nog heel jong :P
pi_171516218
Ik snap hem btw hoor, je kijkt gewoon andersom.
pi_171516219
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 02:06 schreef Tchock het volgende:
Had anders Tolisso en Rashford aardig onder controle. Is gewoon meer een aankomend talent, zou hem zeker nog niet in de basis zetten met de Vrij, Hoedt en van Dijk beschikbaar.
pi_171516221
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 02:06 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Karsdorp linksback :?
oh, ja ik snap de verwarring, ik zie de opstelling van boven naar beneden zegmaar.
pi_171516223
Aanstormend en huidig talent genoeg in de verdediging inderdaad. Keeper is alleen kut, middenveld matig en aanval dramatisch.

Snapte trouwens niet dat Blind niet zo'n Ryan Babel en Robin van Persie daar gewoon lekker voor selecteerde.
pi_171516227
Ajax heeft gelukkig nog wat talentjes over voor het middenveld komende jaren.

Aanval moeten we eeeeecht hopen dat depay, promes en janssen stappen gaan maken.
pi_171516229
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 02:09 schreef Kaas- het volgende:
Aanstormend en huidig talent genoeg in de verdediging inderdaad. Keeper is alleen kut, middenveld matig en aanval dramatisch.

Snapte trouwens niet dat Blind niet zo'n Ryan Babel en Robin van Persie daar gewoon lekker voor selecteerde.
Ik snap niet waarom Bas Dost niet wordt opgesteld. Die man heeft meer gescoord dan Ronaldo en nog krijgt Janssen de voorkeur. Echt onbegrijpelijk en vreselijk frustrerend moet dat voor hem zijn.

Robben - Dost - Promes is een prima voorhoede op papier. Helaas speelt Promes ook alleen maar bij zijn club de sterren van de hemel. Die is nota bene uitgeroepen tot speler van het seizoen in Rusland!
pi_171516232
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 02:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom Bas Dost niet wordt opgesteld. Die man heeft meer gescoord dan Ronaldo en nog krijgt Janssen de voorkeur. Echt onbegrijpelijk en vreselijk frustrerend moet dat voor hem zijn.

Robben - Dost - Promes is een prima voorhoede op papier. Helaas speelt Promes ook alleen maar bij zijn club de sterren van de hemel. Die is nota bene uitgeroepen tot speler van het seizoen in Rusland!
Dost kan niet voetballen.
pi_171516234
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 02:09 schreef Kaas- het volgende:

Komt allemaal ook nog wel goed joh.

Tahith Chong, Rashaan Fernandes, Kaj Sierhuis, Sam Lammers, Lutsharel Geertruida, Kenneth Paal, Ferdi Kadioglu...
pi_171516235
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juni 2017 02:10 schreef skysherrif het volgende:
Ajax heeft gelukkig nog wat talentjes over voor het middenveld komende jaren.

Aanval moeten we eeeeecht hopen dat depay, promes en janssen stappen gaan maken.
Ook niet echt de namen van wie je afhankelijk wil zijn.
pi_171516236
quote:
7s.gif Op woensdag 7 juni 2017 02:11 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dost kan niet voetballen.
Een spits hoeft ook niet te kunnen voetballen als hij om de paar wedstrijden een hattrick scoort.
pi_171516238
quote:

[..]

Dost is ook maar een beetje zo'n Luuk de Jong-achtig figuur. Bij een club die zo vaak op doel schiet prik je er in een gelukkig seizoen even redelijk wat van mee, maar volgens mij kan 'ie er niet zo vreselijk veel van.
pi_171516239
Nu weet ik hoe Kaas zich voelt als er weer eens een IT-discussie loopt in het POL-Café.
pi_171516240
quote:

[..]

Moet wel binnen je systeem passen natuurlijk. Dost is zo'n type Huntelaar: een killer in de 16 maar verder weinig aanspeelbaar. Moet je reguliere vleugelspitsen bij hebben, geen hangende (als Robben, Promes en Depay)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')