Ik zou me zo vervelen hurr durrrrrquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:43 schreef Kaas- het volgende:
Het is nog altijd een mysterie hoe Rez aan enkele duizenden uren Skyrim is gekomen zonder ooit vrij te zijn.
Ja, oprecht. Ik ken mezelf. Halverwege de zomervakantie vind ik het meestal al weer prima.quote:
Ik moest wel grinniken toen ik het postte hihiquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:45 schreef Rezania het volgende:
Middelbare school Kaas. Dat is ook waar ik de meeste posts heb gemaakt.
Zonder gekheid is een studie met weinig contacturen natuurlijk totaal iets anders dan een vakantie.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, oprecht. Ik ken mezelf. Halverwege de zomervakantie vind ik het meestal al weer prima.
Ga je niet misschien bij je huidige stage-adres aan de slag?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:47 schreef Tchock het volgende:
Ik heb wel echt zin in werken. Hoop dat er ook een werkgever zin heeft in mij
Ik ga volgend jaar proberen om een commissie te doen bij de twee studies. Tips?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit collegejaar werk ik vier dagen per week, heb ik mezelf leren drummen, heb ik veel te veel geblowd, ben ik veel bij mvr. Tchock geweest en meer van zulke zaken. Het is niet alsof je met 8 uur college in de week + zelfstudie ineens in een gapend zwart gat valt hoor.
Dit vind ik ook nog wel een interessant punt over de hyperloop, remlof. Ramen zijn belangrijk voor het reizigerscomfort. Daarom zijn er bijvoorbeeld ook geen raamloze vliegtuigen, terwijl dit vanuit constructief/kostenoogpunt veel handiger zou zijn natuurlijk.quote:Some critics of hyperloop focus on the experience - possibly unpleasant and frightening - of riding in a narrow, sealed, and windowless capsule inside a sealed steel tunnel [..]
Doe het niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:50 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar proberen om een commissie te doen bij de twee studies. Tips?
Ja, tuurlijk. Maar ik heb liever meer contacturen, voel ik me productiever of zo. Moest laatst voor het eerst een tentamen halen met enkel zelfstudie, was fucking moeilijk man.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder gekheid is een studie met weinig contacturen natuurlijk totaal iets anders dan een vakantie.
Oneens. Onderin een boot heb je ook geen ramen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dit vind ik ook nog wel een interessant punt over de hyperloop, remlof. Ramen zijn belangrijk voor het reizigerscomfort. Daarom zijn er bijvoorbeeld ook geen raamloze vliegtuigen, terwijl dit vanuit constructief/kostenoogpunt veel handiger zou zijn natuurlijk.
Ja, dan is rechten niets voor jou. Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar ik heb liever meer contacturen, voel ik me productiever of zo. Moest laatst voor het eerst een tentamen halen met enkel zelfstudie, was fucking moeilijk man.Liever gewoon contact, interactie, discussie. En veel ervan als het even kan.
Maar zou dat echt een onoverkomelijk probleem zijn? Talloze grote steden hebben een ondergronds metronetwerk waar je ook niet naar buiten kunt kijken (hoewel er wel ramen in zitten).quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dit vind ik ook nog wel een interessant punt over de hyperloop, remlof. Ramen zijn belangrijk voor het reizigerscomfort. Daarom zijn er bijvoorbeeld ook geen raamloze vliegtuigen, terwijl dit vanuit constructief/kostenoogpunt veel handiger zou zijn natuurlijk.
Ik vind plichten meer iets voor Rez.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dan is rechten niets voor jou. Ieder zijn ding.
Ik was eerder rond de 20-30 uur kwijt, behalve deze laatste periode en nu heb ik denk ik drie zevens gehaald.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe het niet.
Maar even serieus, als je nu al 40-50 uur kwijt bent om hoge cijfers te halen en je wil ook nog een extra studie er bij gaan doen vraag ik me af of je ook wel een commissie er bij moet nemen.
Daar was ik ook wel achter. Maar ik dacht eigenlijk dat tien a elf weken per periode wel normaal was, maar dat schijnt dus ook niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dan is rechten niets voor jou. Ieder zijn ding.
Dat is bij ons een semester.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar was ik ook wel achter. Maar ik dacht eigenlijk dat tien a elf weken per periode wel normaal was, maar dat schijnt dus ook niet.
Maar dan kan je nog wel even naar het dek wandelen enzo. Of zat je in een container?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oneens. Onderin een boot heb je ook geen ramen.
Dat verschilt dus enorm. Ik heb afgelopen semester een vak van 16 weken gehad zonder tussentoets, dat was wel behoorlijk kut. Maar ik heb ook vakjes van 3 weken gehad, en vakken van 3 weken met dubbele colleges etc. En dat is alleen op de UvAquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar was ik ook wel achter. Maar ik dacht eigenlijk dat tien a elf weken per periode wel normaal was, maar dat schijnt dus ook niet.
En je wil nog een beetje een sociaal leven hebbenquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doe het niet.
Maar even serieus, als je nu al 40-50 uur kwijt bent om hoge cijfers te halen en je wil ook nog een extra studie er bij gaan doen vraag ik me af of je ook wel een commissie er bij moet nemen.
Geen idee of je dat veel of weinig vindt, maar ik ben nu wel nieuwsgierig waarom het aantal weken per periode zou boeien. Een studie kan uit twee semesters bestaan en het kan in twaalf periodes opgedeeld zijn. Ik denk niet dat het ene beter is dan het andere.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of een excuus om goed te praten voor jezelf dat je heus wel een goede reden hebt om niemand te meeten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En je wil nog een beetje een sociaal leven hebben
Boeiend. In 7 minuten van 010 naar 020, dat overleven mensen wel.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar dan kan je nog wel even naar het dek wandelen enzo. Of zat je in een container?Bij de hyperloop zit je echt in een afgesloten buis. Ik ben zelf wel een beetje claustrofobisch, een plek zonder deuren en ramen zou ik echt niet fijn vinden. Ik denk dat er heel wat mensen zijn die er net zo over denken.
twitter:DeadlineDayLive twitterde op woensdag 07-06-2017 om 01:41:00Paris Saint-Germain are looking at the possibility of joining the ¤140m race for the young Monaco striker Kylian Mb… https://t.co/7XMjsxPlM9 reageer retweet
Wat moet ik mij daar bij voorstellen bij biotechnologie? Beerdiertjes vangen in een geiser in Yellowstone?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:54 schreef Rezania het volgende:
Ik ga trouwens volgend jaar de masterreiscommissie doen, omdat yolo.
was deze naar mij trouwensquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of een excuus om goed te praten voor jezelf dat je heus wel een goede reden hebt om niemand te meeten.
Oh, dat lijkt me helemaal vervelend. Dan moet je soms van toets naar toets werken of niet?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat verschilt dus enorm. Ik heb afgelopen semester een vak van 16 weken gehad zonder tussentoets, dat was wel behoorlijk kut. Maar ik heb ook vakjes van 3 weken gehad, en vakken van 3 weken met dubbele colleges etc. En dat is alleen op de UvA
Doe dan van 010 naar 050 ofzo.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Boeiend. In 7 minuten van 010 naar 020, dat overleven mensen wel.
Maar dan duurt het wel belachelijk kort om ergens te arriveren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar dan kan je nog wel even naar het dek wandelen enzo. Of zat je in een container?Bij de hyperloop zit je echt in een afgesloten buis. Ik ben zelf wel een beetje claustrofobisch, een plek zonder deuren en ramen zou ik echt niet fijn vinden. Ik denk dat er heel wat mensen zijn die er net zo over denken.
Dit jaar gaan we anderhalve week naar Boston en anderhalve week naar Toronto. Vooral universiteiten en bedrijven bezoeken, maar ook culturele dingen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen bij biotechnologie? Beerdiertjes vangen in een geiser in Yellowstone?
Echt ziek. Real ook al voor ¤135 miljoen zag ik. Als die geruchten kloppen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:57 schreef skysherrif het volgende:
twitter:DeadlineDayLive twitterde op woensdag 07-06-2017 om 01:41:00Paris Saint-Germain are looking at the possibility of joining the ¤140m race for the young Monaco striker Kylian Mb… https://t.co/7XMjsxPlM9 reageer retweet
Tuurlijk, studentenvereniging.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En je wil nog een beetje een sociaal leven hebben
Een periode is ook gewoon het timeframe waarin ik een vak heb bij mijn studie. Als je een 4 periodes hebt van 7 weken heb je vet veel vakantie en niks te doen tussendoor. Lijkt me niks.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen idee of je dat veel of weinig vindt, maar ik ben nu wel nieuwsgierig waarom het aantal weken per periode zou boeien. Een studie kan uit twee semesters bestaan en het kan in twaalf periodes opgedeeld zijn. Ik denk niet dat het ene beter is dan het andere.
Real kocht ook al een tiener uit Brazilië voor 45 miljoen euro die net zijn eerste profwedstrijd heeft gespeeld. Krankzinnig.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Echt ziek. Real ook al voor ¤135 miljoen zag ik. Als die geruchten kloppen.
Virgil van Dijk gaat straks nederlands duurste speler ooit worden ook, 60 miljoen ofzo. Sowieso wordt hij een van de duurste verdedigers ooitquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Echt ziek. Real ook al voor ¤135 miljoen zag ik. Als die geruchten kloppen.
Maar wij hebben zes periodes en geen vier. Dus dat ze dan korter zijn is niet heel boeiend.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een periode is ook gewoon het timeframe waarin ik een vak heb bij mijn studie. Als je een 4 periodes hebt van 7 weken heb je vet veel vakantie en niks te doen tussendoor. Lijkt me niks.
Ik geloof niet dat dat bestaat haha.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een periode is ook gewoon het timeframe waarin ik een vak heb bij mijn studie. Als je een 4 periodes hebt van 7 weken heb je vet veel vakantie en niks te doen tussendoor. Lijkt me niks.
Ahja, best logisch eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit jaar gaan we anderhalve week naar Boston en anderhalve week naar Toronto. Vooral universiteiten en bedrijven bezoeken, maar ook culturele dingen natuurlijk.
Ja dan zijn ze in Thailand toch goedkoper.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Real kocht ook al een tiener uit Brazilië voor 45 miljoen euro die net zijn eerste profwedstrijd heeft gespeeld. Krankzinnig.
Allemaal bang om de volgende Messi te missen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Real kocht ook al een tiener uit Brazilië voor 45 miljoen euro die net zijn eerste profwedstrijd heeft gespeeld. Krankzinnig.
Wat ik ervan snapte is dat rechten dus vier periodes heeft in Leiden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wij hebben zes periodes en geen vier. Dus dat ze dan korter zijn is niet heel boeiend.
Hij is ook wel chill. We hebben eigenlijk best wel goede verdedigers, alleen zijn ze zoveel geblesseerd dat het niet opvalt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 02:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Virgil van Dijk gaat straks nederlands duurste speler ooit worden ook, 60 miljoen ofzo. Sowieso wordt hij een van de duurste verdedigers ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |