Wat een verzameling kutlanden bij elkaar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deze kaart maakt generaliseren wat eenvoudiger:
[ afbeelding ]
Idd; daar kun je wel genuanceerd over doen, maar dan zie je al snel jouw punt over het hoofd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat een verzameling kutlanden bij elkaar.
Eens. En voor de wereld is het beter als zij onderling blijven kibbelen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Deze kaart maakt generaliseren wat eenvoudiger:
[ afbeelding ]
Je moet IS vernietigen; dat is onvermijdelijk, aangezien zij ook velen uit onze landen beïnvloeden en aansporen tot vreselijke daden. Maar voor de rest moet je helemaal niets te maken willen hebben met die teringlanden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd; daar kun je wel genuanceerd over doen, maar dan zie je al snel jouw punt over het hoofd.
Klopt. Je doet het helemaal verkeerd, dat probeert iedereen je uit te leggen. Verlichter die je bent.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:41 schreef LelijKnap het volgende:
Ja hallo en als ik het zeg dan ben ik een racistische xenofoob.
Mwah er zijn genoeg mensen niet veilig in de chaos van grote vluchtelingenkampen of in de onderklasse van een relatief arm land. Daarbij vind ik de situatie waar elk land zou kunnen zeggen dat ze geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen erg eng.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat levensgevaar houdt voorbij de grens van Syrië natuurlijk wel op. Er is een reden dat iemand specifiek hier aanbelt, en dat is niet omdat het leven tot aan de grens van Nederland in gevaar is geweest.
Verdragen kunnen best aangepast of vervangen worden. Maar het is wat mij betreft wel belangrijk dat de waarden behouden blijven en dat veel landen bijdragen. Anders komt alles op het bordje terecht van die paar welwillende buurlanden (of buurlanden die geen keus hebben omdat er al miljoenen in de hal staan).quote:Verdragen zijn belangrijk en daar moeten we ons zeker aan willen houden. Maar de vraag dringt zich natuurlijk wel op of die verdragen zijn gemaakt met dergelijke situaties in het achterhoofd. Een verdrag is een papieren exercitie zonder enige wortel in de realiteit van alledag.
Jij bent ook een mongool en een nazi en ik zou je waarschijnlijk al heel snel op je smoel slaan als ik je op een meet zou tegenkomen oid. Verwar dat nou maar niet met elkaar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:41 schreef LelijKnap het volgende:
Ja hallo en als ik het zeg dan ben ik een racistische xenofoob.
Wij motten helemaal niets met IS.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je moet IS vernietigen; dat is onvermijdelijk, aangezien zij ook velen uit onze landen beïnvloeden en aansporen tot vreselijke daden. Maar voor de rest moet je helemaal niets te maken willen hebben met die teringlanden.
Oh, dat had ik helemaal niet door. Hoe moet ik het dan doen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Klopt. Je doet het helemaal verkeerd, dat probeert iedereen je uit te leggen. Verlichter die je bent.
D66 stemmen. Vervolgens mag je af en toe op een tongue-in-cheek-achtige-manier wat nare maar semi-grappige dingen roepen over buitenlanders.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh, dat had ik helemaal niet door. Hoe moet ik het dan doen?
Watch and learn, zoals ene inlichtingenbaas zei.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:45 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh, dat had ik helemaal niet door. Hoe moet ik het dan doen?
Dit ja. Net doen alsof je progressief bent maar eigenlijk gewoon de hele tijd op andersdenkenden en buitenlanders schelden wordt wel geaccepteerd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
D66 stemmen. Vervolgens mag je af en toe op een tongue-in-cheek-achtige-manier wat nare maar semi-grappige dingen roepen over buitenlanders.
Jij bent inhoudelijk vaak al niet veel beter dan die LelijkNap.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
D66 stemmen. Vervolgens mag je af en toe op een tongue-in-cheek-achtige-manier wat nare maar semi-grappige dingen roepen over buitenlanders.
Dit advies neem ik mee, alhoewel ik nooit meer op D66 zal stemmen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nais!quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Dit is mijn kaartenbron overigens, voor alle andere kaartengeilers: http://gulf2000.columbia.edu/maps.shtml
Er ontgaat jou niks.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent inhoudelijk vaak al niet veel beter dan die LelijkNap.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent ook een mongool en een nazi en ik zou je waarschijnlijk al heel snel op je smoel slaan als ik je op een meet zou tegenkomen oid. Verwar dat nou maar niet met elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ff in spoiler want niemand wordt vrolijk van die homokop.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2017 11:00:24 ]
quote:Die asielaanvraag is er juist nog even doorgejast terwijl het onderzoek 'liep'
• 2013: Monster Mohammed komt naar Nederland.
• 2014: lekker gezellig op de foto met de burgemeester van Opmeer!
• 15 oktober 2016: Meisje 'Esmée' wordt bruut verkracht door Monster Mohammed uit Somalië. Klappen, hand op de keel, hersenschudding, klodders sperma in het haar, dat werk.
• Esmée wil direct aangifte doen, maar dat kan pas twee weken later. Bedenktijd.
• Telefoon ook gejat door Monster. Volgens politie niet te traceren, terwijl Esmée dat gewoon kan zien via een app.
• 9 december 2016: Monster Mohammed krijgt verblijfsvergunning.
• Later in december: dappere Esmée verzamelt bewijs via datingsite, spreekt af en weet waar Monster Mohammeds hut woont. Busted!
• Monster Mohammed vindt IS leuk, zo blijkt uit zijn Facebook.
• 27 februari 2017: politie (waren ff druk) arresteert Monster Mohammed.
Volgens die redenering is iemand die arm is in Cambodja ook in levensgevaar. Als ze vervolgens hier aankomen zouden wij ze moeten opvangen? Armoede of leven in een onderklasse is geen criterium, wat mij betreft.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mwah er zijn genoeg mensen niet veilig in de chaos van grote vluchtelingenkampen of in de onderklasse van een relatief arm land. Daarbij vind ik de situatie waar elk land zou kunnen zeggen dat ze geen verantwoordelijkheid hoeven te nemen erg eng.
Hier ben ik het mee eens. Ik zou het vooral zoeken in gelijke verantwoordelijkheden.quote:Verdragen kunnen best aangepast of vervangen worden. Maar het is wat mij betreft wel belangrijk dat de waarden behouden blijven en dat veel landen bijdragen. Anders komt alles op het bordje terecht van die paar welwillende buurlanden (of buurlanden die geen keus hebben omdat er al miljoenen in de hal staan).
Gelukszoeker he. Geluk heeft 'ie gevonden.quote:
Waarom lukt mij dat dan niet. Er komen alleen maar agressieve relnichten op mijn pad.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:57 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Gelukszoeker he. Geluk heeft 'ie gevonden.
En het dan vreemd vinden dat het vertrouwen in politie en justitie tot het nulpunt daalt.quote:
Dit is trouwens bullshit. Er is geen bedenktijd die je verhindert aangifte te doen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:56 schreef LelijKnap het volgende:
• Esmée wil direct aangifte doen, maar dat kan pas twee weken later. Bedenktijd.
Geen idee. Is jouw lot kennelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waarom lukt mij dat dan niet. Er komen alleen maar agressieve relnichten op mijn pad.
Je begint je af te vragen waarom je ze nog serieus zou nemen inderdaad. Ze creëer je toch geen draagvlak om gehoorzaamheid af te kunnen dwingen? Zou jij als Esmée of als vader of vriend van haar nog een verkeersboete betalen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat het vertrouwen in politie en justitie tot het nulpunt daalt.
Klinkt als werk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Geen idee. Is jouw lot kennelijk.
Ik zit nu met vijf vrouwen die over baby's praten in één ruimte. Kan ik ook helemaal niets aan doen.
Tenzij de (onwillige) politie je dat vertelt natuurlijk. Ik denk dat je het zo moet lezen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is trouwens bullshit. Er is geen bedenktijd die je verhindert aangifte te doen.
Ik tel mijn zegeningen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik zit nu met vijf vrouwen die over baby's praten in één ruimte. Kan ik ook helemaal niets aan doen.
Maakt niet uit. De marginalen zijn al overtuigd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is trouwens bullshit. Er is geen bedenktijd die je verhindert aangifte te doen.
'Misschien vond ik het wel lekker'?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Bedenktijd is wel goed bij sommige dingen.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je werkt in een abortuskliniek?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Bedenktijd is wel goed bij sommige dingen.
Gefeliciteerd, jij hebt echt een gave om elk onderwerp naar een discussie over huidskleur te draaien.quote:
Erg multiculti oogt het niet, toch?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, jij hebt echt een gave om elk onderwerp naar een discussie over huidskleur te draaien.
Die mensen hebben echter wel een overheid die verantwoordelijk voor ze is en waar ze op zouden moeten kunnen vertrouwen (ja, ik weet ook wel dat dit niet altijd even goed werkt). Het is dus ook '' simpeler' om die overheden te helpen met het zorgen voor hun mensen. Dit in tegenstelling met de mensen die vluchten voor een oorlog, regime of dictator. Het is dus wel weer net iets anders.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens die redenering is iemand die arm is in Cambodja ook in levensgevaar. Als ze vervolgens hier aankomen zouden wij ze moeten opvangen? Armoede of leven in een onderklasse is geen criterium, wat mij betreft.
Maar er zijn zoveel verantwoordelijkheden die wij volgens die redenatie niet nemen. Hongersnood in de Hoorn van Afrika is ook levensbedreigend. Echter nemen wij die mensen niet op, vooral omdat ze niet de kracht hebben om te vluchten. Daar stuurt men geld en eten heen (waarvan het laatste ook maar de vraag is of dat niet de markt ontwricht) en daarmee is de verantwoordelijkheid gedekt. Wordt die verantwoordelijkheid ineens anders als de hongerigen en armen wel in staat zouden zijn om naar hier te vluchten?
Ik redeneer slechts vanuit de geest van de multiculturalist.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, jij hebt echt een gave om elk onderwerp naar een discussie over huidskleur te draaien.
Nee, maar dat vinden figuren als jij en LelijKnap alleen maar mooi natuurlijk. En het is ook wel logisch gezien het feit dat het overgrote deel van Europa wit is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |