Dit is trouwens bullshit. Er is geen bedenktijd die je verhindert aangifte te doen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:56 schreef LelijKnap het volgende:
• Esmée wil direct aangifte doen, maar dat kan pas twee weken later. Bedenktijd.
Geen idee. Is jouw lot kennelijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:58 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waarom lukt mij dat dan niet. Er komen alleen maar agressieve relnichten op mijn pad.
Je begint je af te vragen waarom je ze nog serieus zou nemen inderdaad. Ze creëer je toch geen draagvlak om gehoorzaamheid af te kunnen dwingen? Zou jij als Esmée of als vader of vriend van haar nog een verkeersboete betalen?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat het vertrouwen in politie en justitie tot het nulpunt daalt.
Klinkt als werk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Geen idee. Is jouw lot kennelijk.
Ik zit nu met vijf vrouwen die over baby's praten in één ruimte. Kan ik ook helemaal niets aan doen.
Tenzij de (onwillige) politie je dat vertelt natuurlijk. Ik denk dat je het zo moet lezen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is trouwens bullshit. Er is geen bedenktijd die je verhindert aangifte te doen.
Ik tel mijn zegeningen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ik zit nu met vijf vrouwen die over baby's praten in één ruimte. Kan ik ook helemaal niets aan doen.
Maakt niet uit. De marginalen zijn al overtuigd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit is trouwens bullshit. Er is geen bedenktijd die je verhindert aangifte te doen.
'Misschien vond ik het wel lekker'?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Bedenktijd is wel goed bij sommige dingen.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je werkt in een abortuskliniek?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Bedenktijd is wel goed bij sommige dingen.
Gefeliciteerd, jij hebt echt een gave om elk onderwerp naar een discussie over huidskleur te draaien.quote:
Erg multiculti oogt het niet, toch?quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, jij hebt echt een gave om elk onderwerp naar een discussie over huidskleur te draaien.
Die mensen hebben echter wel een overheid die verantwoordelijk voor ze is en waar ze op zouden moeten kunnen vertrouwen (ja, ik weet ook wel dat dit niet altijd even goed werkt). Het is dus ook '' simpeler' om die overheden te helpen met het zorgen voor hun mensen. Dit in tegenstelling met de mensen die vluchten voor een oorlog, regime of dictator. Het is dus wel weer net iets anders.quote:Op woensdag 7 juni 2017 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Volgens die redenering is iemand die arm is in Cambodja ook in levensgevaar. Als ze vervolgens hier aankomen zouden wij ze moeten opvangen? Armoede of leven in een onderklasse is geen criterium, wat mij betreft.
Maar er zijn zoveel verantwoordelijkheden die wij volgens die redenatie niet nemen. Hongersnood in de Hoorn van Afrika is ook levensbedreigend. Echter nemen wij die mensen niet op, vooral omdat ze niet de kracht hebben om te vluchten. Daar stuurt men geld en eten heen (waarvan het laatste ook maar de vraag is of dat niet de markt ontwricht) en daarmee is de verantwoordelijkheid gedekt. Wordt die verantwoordelijkheid ineens anders als de hongerigen en armen wel in staat zouden zijn om naar hier te vluchten?
Ik redeneer slechts vanuit de geest van de multiculturalist.quote:Op woensdag 7 juni 2017 11:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, jij hebt echt een gave om elk onderwerp naar een discussie over huidskleur te draaien.
Nee, maar dat vinden figuren als jij en LelijKnap alleen maar mooi natuurlijk. En het is ook wel logisch gezien het feit dat het overgrote deel van Europa wit is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |