quote:
quote:
Wellicht.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:25 schreef Tem het volgende:
Ben je weer recalcitrant vanavond, Pokkelfrans.
Mooie sport om te zien wel, turnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:25 schreef skysherrif het volgende:
Volgens mij het vloeronderdeel van turnen, daar zijn vrouwen beter in
Die strijkt niet, dus doe geen moeite.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zal eens iets met je vrouw forceren.
Behalve Kanaalzwemmen toch?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk het niet. Sporten is historisch toch echt een mannenaangelegenheid, sinds de oudheid al. Alle fysieke sporten zijn mannen sowieso beter in en een gebrek aan emancipatie doet de rest wel.
Zelfs sporten waar het een voordeel om klein en licht te zijn (jockeyen bijvoorbeeld) worden vooral door mannen gedaan.
Vermoed ook op de balk, ik zou er niet op willen vallen met mijn kruis.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:25 schreef skysherrif het volgende:
Alsof je bij een slagerij komt waar ze net iets teveel rosbief in zo'n pakje proppen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Mooie sport om te zien wel, turnen.
Nouwja ik heb het niet zo zeer over de figuren maar meer over de kapriolen die ze uithalen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:26 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Alsof je bij een slagerij komt waar ze net iets teveel rosbief in zo'n pakje proppen.
En ik wilde het nog wel met je hebben over kanaalzwemmen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:27 schreef Tchock het volgende:
Ook dit topic bewijst maar weer dat je geen tien woorden over vrouwensport kunt wisselen zonder dat mannen in platvloers seksisme vervallen.
Heb hem nog nooit gezien wil hem ook niet zien slaap eindelijk zonder nachtmerries dus ik bedank hartelijk.quote:
Daar heb je direct een van de nadelen van het mannenbrein te pakken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:27 schreef Tchock het volgende:
Ook dit topic bewijst maar weer dat je geen tien woorden over vrouwensport kunt wisselen zonder dat mannen in platvloers seksisme vervallen.
Schietsporten nog misschien?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Free diving zie ik dat op een bepaald onderdeel een vrouw het wereldrecord heeft, beter dan een man en een wk ultra marathon 101km was gewonnen door een vrouw voor een man.
Vond dat zo'n gejank toen een paar van die zure wijven vielen over de nationale trots die er bij wielerfans heerste toen Dumoulin eens een of andere kutprijs won, die kennelijk daarvoor al eens in de wijvenvariant was gewonnen door een wijf.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:27 schreef Tchock het volgende:
Tofquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Free diving zie ik dat op een bepaald onderdeel een vrouw het wereldrecord heeft, beter dan een man en een wk ultra marathon 101km was gewonnen door een vrouw voor een man.
Maar mannen zijn er niet slechter in, het ziet er alleen misschien iets minder mooi uit. Ritmische gymnastiek is volgens mij wel een sport waar vrouwen echt beter in zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:25 schreef skysherrif het volgende:
Mooie voorspelbare discussie was dat weer ja.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vond dat zo'n gejank toen een paar van die zure wijven vielen over de nationale trots die er bij wielerfans heerste toen Dumoulin eens een of andere kutprijs won, die kennelijk daarvoor al eens in de wijvenvariant was gewonnen door een wijf.
Als je jezelf zo stoer vindt moet je gewoon met de mannen meefietsen. Dit is een beetje als janken omdat iedereen Usain Bolt de snelste noemt, terwijl er ook paralympiërs zijn die eens de 100m wonnen op hun handicapolympics.
Met of zonder slagroom?quote:
Bizarre sport trouwens, 24 uur hardlopen, wat een hel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:28 schreef skysherrif het volgende:
Hahaquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rampage_killers
Vrijwel uitsluitend mannen.
Bij een vrouw spelen de hormonen niet mee, boeit hun niet wie de langste heeft, als ze de gordijnen maar wit hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rampage_killers
Vrijwel uitsluitend mannen.
Hehequote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:27 schreef Tchock het volgende:
Vrouwen zijn dus eigenlijk gehandicapt. Dat zeg je daarmee toch? voor de duidelijkheid hoor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vond dat zo'n gejank toen een paar van die zure wijven vielen over de nationale trots die er bij wielerfans heerste toen Dumoulin eens een of andere kutprijs won, die kennelijk daarvoor al eens in de wijvenvariant was gewonnen door een wijf.
Als je jezelf zo stoer vindt moet je gewoon met de mannen meefietsen. Dit is een beetje als janken omdat iedereen Usain Bolt de snelste noemt, terwijl er ook paralympiërs zijn die eens de 100m wonnen op hun handicapolympics.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
TofDie ultramarathons lijken me echt hel op aarde. Wie wil er nou zulke afstanden lopen mijn hemel.
kan me voorstellen dat een deel van je training ook een soort meditatie is, dat je pijn etc kan uitschakelen en op een soort automatische piloot kan doorgaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bizarre sport trouwens, 24 uur hardlopen, wat een hel.
Met z'n Ewide Jude op m'n Facebookpagina.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:31 schreef Tchock het volgende:
Sommige users zorgen voor de vrolijke noot, en Pokkel zorgt er voor dat je geliefde nooit mag weten dat je in dit topic post.
Zo hebben we allemaal baat bij een goede geheimhouding.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:31 schreef Tchock het volgende:
Sommige users zorgen voor de vrolijke noot, en Pokkel zorgt er voor dat je geliefde nooit mag weten dat je in dit topic post.
Erg groot mentaal aspect inderdaad, Maarten(aardige baas) zei onlangs na zijn record trouwens wel dat het na 10 uur zwemmen niet veel kutter is dan na 5 uur zwemmen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
kan me voorstellen dat een deel van je training ook een soort meditatie is, dat je pijn etc kan uitschakelen en op een soort automatische piloot kan doorgaan.
Gewoon vanuit zijn eigen FB account met zijn normale naam?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Met z'n Ewide Jude op m'n Facebookpagina.
Lijkt me evident. Chromosomaal defect dat leidt tot emotionele overgevoeligheid, fysieke zwakte en bloedende genitaliën? Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dus eigenlijk gehandicapt. Dat zeg je daarmee toch? voor de duidelijkheid hoor.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:34 schreef Tchock het volgende:
Over schaaksters gesproken...
Hou Yifan schaken?
Tuurlijk niet. Daar ben ik niet dapper genoeg voor.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon vanuit zijn eigen FB account met zijn normale naam?
Wat een gek haha
Dat brengt ons tot het volgende punt: het maakt niet uit waar je goed in denkt te zijn, noch hoe goed je daarin denkt te zijn, er is altijd een youtubevideo van een of andere Aziaat die er beter in is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:34 schreef Tchock het volgende:
Hou Yifan schaken?
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:32 schreef LelijKnap het volgende:
Sportieve vrouwen zijn gewoon ook niet aantrekkelijk.
Vrouwen hebben ook zelden hobby's. Het zijn eigenlijk heel saaie wezens.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:35 schreef john2406 het volgende:
Als ik een vrouw was ging ik nooit meer werken verdiende wel op een andere manier mijn geld, maakte van mijn hobby iets.
Een twee drie vier Hou Yifan papier.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:34 schreef Tchock het volgende:
Hou Yifan schaken?
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een twee drie vier Hou Yifan papier.![]()
Tijd om naar bed te gaan.
Beetje Tsjernobyl hoofd, inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gezichtsvet zit buitenproportioneel veel rond de jukbeenderen, 2/10.
Wat voor geestdodend kutbaantje heb je nou door de divisie dwangarbeid toegewezen gekregen?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:38 schreef LelijKnap het volgende:
Ziekmelden of om over 5 uur op, dat is de vraag.
Als ik haar zo zie had het ook prima zo'n paardenmeisje kunnen zijn. Heeft ze de kop wel voor.quote:
Nog steeds dezelfde (helpdesk). Het is vooral de reistijd die het ondraaglijk maakt. Ik ben vanaf het moment dat ik op sta gewoon 12 uur bezig voordat ik op de bank kan zitten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat voor geestdodend kutbaantje heb je nou door de divisie dwangarbeid toegewezen gekregen?
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als ik haar zo zie had het ook prima zo'n paardenmeisje kunnen zijn. Heeft ze de kop wel voor.
Vast overgeschakeld op fietsen na een pony of vier aan gort te hebben getrapt.
quote:In the meeting at the White House today with Republican Congressional leaders, President Trump spent some time talking up his latest idea for the border wall. According to 3 people with direct knowledge of the meeting, Trump floated the idea that the wall could be covered in solar panels and the electricity generated used to pay for the cost.
Trump said his vision was a wall 40 feet to 50 feet high and covered with solar panels so they'd be "beautiful structures," the people said. The President said that most walls you hear about are 14 feet or 15 feet tall but this would be nothing like those walls. Trump told the lawmakers they could talk about the solar-paneled wall as long as they said it was his idea. One person cautioned that the President wasn't presenting the solar-paneled wall as the definite solution.
Wie?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:39 schreef Kaas- het volgende:
Die man nu bij Paul de Leeuw is een beetje Euribobberig.
Klinkt als een prima compromis tussen milieuhippielinks en rabiaatxenofoobrechts.quote:
Helpdesk voor existentiële crises? Of draai je nu enkel op dat weekendcursusje troubleshooting van Ziggo-routers ipv die universitaire master?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:41 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde (helpdesk). Het is vooral de reistijd die het ondraaglijk maakt. Ik ben vanaf het moment dat ik op sta gewoon 12 uur bezig voordat ik op de bank kan zitten.
Eindelijk is het groennationalisme geboren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Klinkt als een prima compromis tussen milieuhippielinks en rabiaatxenofoobrechts.
Klaverquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Eindelijk is het groennationalisme geboren.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Helpdesk voor existentiële crises? Of draai je nu enkel op dat weekendcursusje troubleshooting van Ziggo-routers ipv die universitaire master?
Ja, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nee, Klaver is gewoon een klassieke groene gutmensch.
Klaver wil miljoenen potentiële vervuilers binnenhalen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 23:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nee, Klaver is gewoon een klassieke groene gutmensch.
Klaarblijkelijk nog nooit een vrouwtje aan het zweten kunnen brengen. Anders had je wel geweten van de onwelriekende combinatie van zweet en kutvocht.quote:
Kon het programma niet lang genoeg aanzien om Ties te vinden helaas.quote:
Dit wordt echt hilarisch. Heb een tentamen op dat tijdstip, zonde zonde.twitter:costareports twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 18:38:15I'm told by two WH sources that Pres. Trump does not plan to put down Twitter on Thursday. May live tweet if he feels the need to respond. reageer retweet
Trump gaat live commentaar geven op de Comey hearing via Twitter?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:09 schreef Tchock het volgende:
Dit wordt echt hilarisch. Heb een tentamen op dat tijdstip, zonde zonde.twitter:costareports twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 18:38:15I'm told by two WH sources that Pres. Trump does not plan to put down Twitter on Thursday. May live tweet if he feels the need to respond. reageer retweet
Jaquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Trump gaat live commentaar geven op de Comey hearing via Twitter?
Hoe laat NL'se tijd?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:09 schreef Tchock het volgende:
remlof, dit hebben we letterlijk 3 uur geleden ofzo al besproken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Trump gaat live commentaar geven op de Comey hearing via Twitter?
Toen gingen we ook uitrekenen dat het hier om 4 uur smiddags zou zijn, dat stukje kan ik niet meer terugvinden, hmmmquote:Op dinsdag 6 juni 2017 18:48 schreef skysherrif het volgende:
Dit verzin je niet. Volgens de laatste berichten uit het Witte Huis, wil Donald Trump gaan live tweeten tijdens de Comey hearing. Geen grap
[..]
-Robert Costa, WaPo
Daar zat ik ook al over na te denken, dan moeten de Mexicanen het maar oversauzen of zo.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij weet toch wel dat de zonnepanelen dan aan de Mexicaanse kant moeten kunnen, hoop ik?
Dat lijkt mij evident, ja. Die gaan daar veel lol mee hebben.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al over na te denken, dan moeten de Mexicanen het maar oversauzen of zo.
4 uur 's middags.quote:
Blijkbaar zou Rusland weer eens gehacked hebben, om een scheur te maken in de alliantie tussen de golfstaten en Amerikaquote:US investigators believe Russian hackers breached Qatar's state news agency and planted a fake news report that contributed to a crisis among the US' closest Gulf allies, according to US officials briefed on the investigation.
The FBI recently sent a team of investigators to Doha to help the Qatari government investigate the alleged hacking incident, Qatari and US government officials say.
Intelligence gathered by the US security agencies indicates that Russian hackers were behind the intrusion first reported by the Qatari government two weeks ago, US officials say. Qatar hosts one of the largest US military bases in the region.
The alleged involvement of Russian hackers intensifies concerns by US intelligence and law enforcement agencies that Russia continues to try some of the same cyber-hacking measures on US allies that intelligence agencies believe it used to meddle in the 2016 elections.
US officials say the Russian goal appears to be to cause rifts among the US and its allies. In recent months, suspected Russian cyber activities, including the use of fake news stories, have turned up amid elections in France, Germany and other countries.
It's not yet clear whether the US has tracked the hackers in the Qatar incident to Russian criminal organizations or to the Russian security services blamed for the US election hacks. One official noted that based on past intelligence, "not much happens in that country without the blessing of the government."
The FBI and CIA declined to comment. A spokeswoman for the Qatari embassy in Washington said the investigation is ongoing and its results would be released publicly soon.
The Qatari government has said a May 23 news report on its Qatar News Agency attributed false remarks to the nation's ruler that appeared friendly to Iran and Israel and questioned whether President Donald Trump would last in office.
Hilarisch toch dat je als Amerikaans agent in Qatar onderzoek doet en dat je president dan een beetje tegen dat land zit te stoken op twitter.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijkbaar zou Rusland weer eens gehacked hebben, om een scheur te maken in de alliantie tussen de golfstaten en Amerika
Succesvol dus. Bonus verdiendquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijkbaar zou Rusland weer eens gehacked hebben, om een scheur te maken in de alliantie tussen de golfstaten en Amerika
tl;drquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:28 schreef Rezania het volgende:
GC / Idee om immigratiestroom te stoppen
Sommige mensen joh.
Ziet er vrij normaal uit voor FOK, toch?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:28 schreef Rezania het volgende:
Sommige mensen joh.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:28 schreef Rezania het volgende:
Sommige mensen joh.
Dit is echt hilarisch verschrikkelijk.quote:De eerste periode (5 jaar) dat je die vergunning hebt, mag je op geen enkele manier in opspraak raken (geen verkeersovertreding, ...
Dat is misschien nog wel het ergste.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ziet er vrij normaal uit voor FOK, toch?
Prima maar dan op iedereen toepassen. Lijkt mij wel zo eerlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:30 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
[..]
Dit is echt hilarisch verschrikkelijk.
Ongeveer 0% van dit plan is juridisch onhaalbaar.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Prima maar dan op iedereen toepassen. Lijkt mij wel zo eerlijk.
Oja, die regel. Toen elke avond gekankerd werd op NWSquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je mag hem niet demoniseren, he, dat weet je.
Geen probleem dan.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ongeveer 0% van dit plan is juridisch onhaalbaar.
Haalbaar bedoel je vermoedelijkquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wehe.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat is mooiquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:32 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja inderdaadquote:
Precies, hij gaat nooit genoeg mensen vinden die zowel Republikein zijn en Trump supporten. Daarnaast moet hij zelf die mensen ook nog supporten :pquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:35 schreef skysherrif het volgende:
Oh en nog een breeking nieuwtje.
Zelfs jeff sessions zou uit Trumps kabinet willen.
Hoe trump ooit alle posities gaat vullen lijkt me een raadsel. Misschien dat ik maar eens ga polsen, toch snel geld verdienen
Dat soort hyprociete pauperredneckfiguren moet gewoon opbokken met hun inhumane dromen gevoed door onderbuikgevoelens en wss een kutjeugd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je mag hem niet demoniseren, he, dat weet je.
Nee, het probleem is dat hij niet door heeft dat HIJ de verantwoordelijke man is, maar goed, het is een type van naar beneden trappen en naar boven likken, natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:37 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Precies, hij gaat nooit genoeg mensen vinden die zowel Republikein zijn en Trump supporten. Daarnaast moet hij zelf die mensen ook nog supporten :p
Ik denk dat TS vooral 14 jaar is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat soort hyprociete pauperredneckfiguren moet gewoon opbollen met hun inhumane dromen gevoed door onderbuikgevoelens en wss een kutjeugd.
Oh, zo'n puberaal kutventje zonder vrienden die denkt dat ie stoer is door een pro-PVV trolletje te zijn. Nog beter, echt.quote:
Je ziet mensen van 41 dit evengoed op Fok posten. Dat is het erge.quote:
Ik heb ook echt wonderlijk naar Macron zitten kijken tijdens de ontmoetingen met Trump.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, het probleem is dat hij niet door heeft dat HIJ de verantwoordelijke man is, maar goed, het is een type van naar beneden trappen en naar boven likken, natuurlijk.
Pubers moeten sowieso dit café uit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, zo'n puberaal kutventje zonder vrienden die denkt dat ie stoer is door een pro-PVV trolletje te zijn. Nog beter, echt.
Behalve dat dit niet in ONZ staat maar in GC en écht tegen gewoon minimaal een dozijn mensenrechten ingaat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:43 schreef skysherrif het volgende:
ONZ / Plaats hier plaatjes van bananen
ONZ / Nukes lanceren
ONZ / Stel, je bent tandarts
Andere topics van hem
Ik heb echt hardop moeten lachenquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:43 schreef skysherrif het volgende:
ONZ / Plaats hier plaatjes van bananen
ONZ / Nukes lanceren
ONZ / Stel, je bent tandarts
Andere topics van hem
Mag hoor, niemand die je mist.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Pubers moeten sowieso dit café uit.
Nou, doei dan maar hè.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dit is pure SM hahaquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ligt eraan, meestal vindt dat rond de 16 plaats maar bij sommige mensen gaat het door tot na hun 70equote:Op woensdag 7 juni 2017 00:46 schreef KetchupFTW het volgende:
Vanaf welke leeftijdscategorie verlies je het stigma ''puber''?
Wat zijn de vereisten?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ligt eraan, meestal vindt dat rond de 16 plaats maar bij sommige mensen gaat het door tot na hun 70e
Als je voorbij het niveau "bèta'squote:Op woensdag 7 juni 2017 00:46 schreef KetchupFTW het volgende:
Oeiiiiii nog steeds boos.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je voorbij het niveau "bèta's" bent ongeveer. Jij niet dus.
Dat is eerder een interactie-effect tussen de inhoud van posts en de leeftijd, dan enkel puur een effect van leeftijd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:46 schreef KetchupFTW het volgende:
Aha, dus om geen puber te worden moet je eerst geen puber zijn.quote:
Ik legde vandaag een leerling het verschil tussen alpha- en bètastraling uit en toen zei ze "bèta, dat is toch ook van die vakken of zo?"quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je voorbij het niveau "bèta's" bent ongeveer. Jij niet dus.
Het is puberaal en voegt niks toe. Maar vooral je kop in het zand steken jongen, schattig hoor.quote:
Ah, een VMBO leerling in spe?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik legde vandaag een leerling het verschil tussen alpha- en bètastraling uit en toen zei ze "bèta, dat is toch ook van die vakken of zo?"
Wacht maar tot je bij gammastraling komt. "Gamma, dat is toch een bouwmarkt?"quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik legde vandaag een leerling het verschil tussen alpha- en bètastraling uit en toen zei ze "bèta, dat is toch ook van die vakken of zo?"
Het was een sneer, een kutgrapje, verder bedoelde ik er niets persoonlijks mee.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is puberaal en voegt niks toe. Maar vooral je kop in het zand steken jongen, schattig hoor.
Chill.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat verandert het bovenstaande niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:50 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Het was een sneer, een kutgrapje, verder bedoelde ik er niets persoonlijks mee.
Als je maar weet dat het niet persoonlijk bedoeld is.quote:
Nee want ik heb haar geïnstrueerd dat je gamma moet zeggen met een harde g en niet zo'n rochelende.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij gammastraling komt. "Gamma, dat is toch een bouwmarkt?"
Ik leef nog in onzekerheid.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb jij die baan trouwens gekregen, Kaas-?
Nummer toevallig nog?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:51 schreef Kaas- het volgende:
Ik was eens op vakantie met een meisje uit havo-4 (voor de goede orde, dat was geen one on one) en ik heb haar wijs gemaakt dat water water heet, omdat water in de 18e eeuw is ontdekt door de Britse ontdekkingsreiziger Mr. Water, waarna het naar hem is vernoemd.
Deze zelfde leerling verzuchtte luid waarom waterstof en water zo veel op elkaar lijken qua naam als het hele andere dingen zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:51 schreef Kaas- het volgende:
Ik was eens op vakantie met een meisje uit havo-4 (voor de goede orde, dat was geen one on one) en ik heb haar wijs gemaakt dat water water heet, omdat water in de 18e eeuw is ontdekt door de Britse ontdekkingsreiziger Mr. Water, waarna het naar hem is vernoemd.
Chill.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze zelfde leerling verzuchtte luid waarom waterstof en water zo veel op elkaar lijken qua naam als het hele andere dingen zijn.
Jij bent nog een gelover in het goede van de mens, he?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze zelfde leerling verzuchtte luid waarom waterstof en water zo veel op elkaar lijken qua naam als het hele andere dingen zijn.
Zeker, maar hoezo?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij bent nog een gelover in het goede van de mens, he?
Men schijnt mensen te zoeken die in de kassen in het Westland willen werken zag ik in het voorbijgaan vandaag.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:54 schreef KetchupFTW het volgende:
Iemand nog een goede suggestie voor een baantje in de zomer?
Gewoon restaurantquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:54 schreef KetchupFTW het volgende:
Wel een rapport ontvangen naar aanleiding van het laatste rondegesprek met feedback en beoordelingen en dat kon niet beter. Dus ik heb wel redelijk goede hoop.quote:
Wiet kweken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:54 schreef KetchupFTW het volgende:
Da's in ieder geval niet verkeerd, is ook een goede tip overigens, vraag altijd om feedback na een sollicitatie als je de baan niet krijgt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel een rapport ontvangen naar aanleiding van het laatste rondegesprek met feedback en beoordelingen en dat kon niet beter. Dus ik heb wel redelijk goede hoop.
Te ver van Amsterdam.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Men schijnt mensen te zoeken die in de kassen in het Westland willen werken zag ik in het voorbijgaan vandaag.
Ik mis je punt volgens mijquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waterstof lijkt mij wat hoog ingezet in dit geval
Euri heeft zojuist een autocensuur ingebouwd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oeh een trump supporter in de sc, dit wordt knokken.
Manpower zoekt mensen voor Schiphol maar daar schijn je een andere taal voor te moeten spreken.quote:
Ik ben niet zo van de taalblunders. Mijn domme momentjes zijn altijd praktisch van aard. Zo heb ik mezelf een keer opgesloten op mijn eigen balkon.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:57 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, we hebben allemaal onze domme momentjes gehad. Diverse SC'ers nog in praktisch elke post. Mijn chillste fout was dat ik tot op zeer late leeftijd dacht dat men sprak van "uitgeproduceerde" asielzoekers.
Andere taal als in alles wat niet-Engels is?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Manpower zoekt mensen voor Schiphol maar daar schijn je een andere taal voor te moeten spreken.
Zeker.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's in ieder geval niet verkeerd, is ook een goede tip overigens, vraag altijd om feedback na een sollicitatie als je de baan niet krijgt.
En ze betalen in doekoe, niet in Euro's als ik de advertentie goed begreepquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:58 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Andere taal als in alles wat niet-Engels is?
Hihi.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de taalblunders. Mijn domme momentjes zijn altijd praktisch van aard. Zo heb ik mezelf een keer opgesloten op mijn eigen balkon.
Mag ik vragen waarom je het daar niet werd?quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeker.Doe ik ook. Bij een sollicitatie werd ik het niet, maar die hebben me toen wel aanbevolen bij een andere, waardoor ik daar op gesprek nu alsnog een goede kans maak. Dat is ook nog best chill.
Ik ben op dezelfde dag mijn OV-chipkaart, pinpas en bril kwijtgeraakt, alle in verschillende zakken en het voorvakje van mijn tas.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de taalblunders. Mijn domme momentjes zijn altijd praktisch van aard. Zo heb ik mezelf een keer opgesloten op mijn eigen balkon.
O op die fiets.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En ze betalen in doekoe, niet in Euro's als ik de advertentie goed begreep
Och, deed ik vanavond nog bij de hypotheek adviseur, moest er achteraf zelf om lachen. Ik vragen aan het eind van het gesprek "en wanneer weten we of de hypotheek krijgen" terwijl dat na 5 minuten al rond was.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:59 schreef Kaas- het volgende:
Als ik in de praktijk iets teringdoms doe moet ik altijd wel even lachen en applaudisseren eigenlijk.
Ze zeiden dat alle sollicitatierondes goed gingen en best met me doorwilden, maar dat er domweg eentje bij zat die nog iets beter was. Niet echt een verbeterpunt ontvangen. Zat bij de laatste 4 uit 600 dus was uiteindelijk alsnog wel soort van trots.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je het daar niet werd?
Oh...ik heb een betere, wat dacht je van overgooien maar dan niet met een bal maar met dartpijlen. Twee keer raden waar de dartpijl zat?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:00 schreef Tchock het volgende:
En toen ik klein was heb ik een keer een gat in mijn eigen schedel geramd met een steen uit een "dievenval" die ik met een vriendje had gemaakt.
Hehe dat heeft mijn tante ook gedaan maar toen had ze haar rijbewijs al en ging ze de eerste keer rijden.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:01 schreef skysherrif het volgende:
Ik wou van de pure zenuwen, tijdens mijn allereerste rijles waar het enorm druk was in de spits, waar ik puur alles letterlijk opvolgde wat leraar zei, links sturen op de rotonde. Leraar zei immers, je gaat hier links over de rotonde. Dusja, ik stuurde ook meteen naar links.
Haha. Nice.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:01 schreef skysherrif het volgende:
Ik wou van de pure zenuwen, tijdens mijn allereerste rijles waar het enorm druk was in de spits, waar ik puur alles letterlijk opvolgde wat leraar zei, links sturen op de rotonde. Leraar zei immers, je gaat hier links over de rotonde. Dusja, ik stuurde ook meteen naar links.
Ik spreek het altijd uit zoals de bouwmarkt. Wist niet eens dat er verschil in zit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee want ik heb haar geïnstrueerd dat je gamma moet zeggen met een harde g en niet zo'n rochelende.
Ja, ja, dat soort voorbeelden doen het altijd goedquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:03 schreef skysherrif het volgende:
Wel leuk dat die lul van een leraar dat verhaal gewoon vertelde aan iemand anders in mijn klas die daar ook zat.
Dat zeg ik. Gammastraling.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik spreek het altijd uit zoals de bouwmarkt. Wist niet eens dat er verschil in zit.
Het voegde niks toe aan het topic in kwestie, dat was mijn punt. Perfecte illustratie van puberaal gedrag.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:51 schreef skysherrif het volgende:
Overigens is het ook een beetje gek om je al te veel aan te trekken van een alfa/beta grapje. Dat is toch vrij onschuldig ?
Oh ja, ken de context van de opmerking inderdaad niet.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het voegde niks toe aan het topic in kwestie, dat was mijn punt. Perfecte illustratie van puberaal gedrag.
Zuurstof is niet zuur, mind = blown.quote:Op woensdag 7 juni 2017 00:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Strontium doet het zeker ook goed bij je?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:06 schreef Kaas- het volgende:
Mijn scheikundeniveau is meer een beetje van de orde "er staat arseen op die kaart hihihihi".
Eindelijk zegt het iets verstandigs. Doeiquote:Op woensdag 7 juni 2017 00:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jaaquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Strontium doet het zeker ook goed bij je?
Ja, jij bent dan ook econoomquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:06 schreef Kaas- het volgende:
Mijn scheikundeniveau is meer een beetje van de orde "er staat arseen op die kaart hihihihi".
Was ook mijn slechtste vak, gelukkig zat ik helemaal achteraan in het lokaal en omdat je allemaal van die grote bakken had met wasbakken etc. tussen de tafels door kon je vrij gemakkelijk alles bij je buurman afkijken.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:06 schreef Kaas- het volgende:
De nazi's refereerden naar de Joden als het.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Eindelijk zegt het iets verstandigs. Doei
quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:08 schreef Rezania het volgende:
A neutron walks into a bar and asks how much for a beer. Batman: 'For you? No charge!’
Badum tssss.
Ik zat naast een meisje die altijd zat te lullen maar ik probeerde toch een beetje mee te doen tussendoor. Dacht altijd dat de leraar een hekel aan me had maar ze had gewoon een hekel aan dat meisje. Toen is die relatie tussen de docent en mij ook een stuk beter gewordenquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was ook mijn slechtste vak, gelukkig zat ik helemaal achteraan in het lokaal en omdat je allemaal van die grote bakken had met wasbakken etc. tussen de tafels door kon je vrij gemakkelijk alles bij je buurman afkijken.
In het 4e jaar snel laten vallen natuurlijk
*groan*quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:08 schreef Rezania het volgende:
A neutron walks into a bar and asks how much for a beer. Batman: 'For you? No charge!’
Badum tssss.
Meest significante dat ik herinner van scheikunde was dat die jongen naast mij me altijd op z'n stijve pener wees die hij op en neer bewoog in z'n trainingsbroek.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was ook mijn slechtste vak, gelukkig zat ik helemaal achteraan in het lokaal en omdat je allemaal van die grote bakken had met wasbakken etc. tussen de tafels door kon je vrij gemakkelijk alles bij je buurman afkijken.
In het 4e jaar snel laten vallen natuurlijk
En nu ga je samenwonen met hem, schattig tochquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meest significante dat ik herinner van scheikunde was dat die jongen naast mij me altijd op z'n stijve pener wees die hij op en neer bewoog in z'n trainingsbroek.
Haha nee, die gozer heeft een vriendin tegenwoordig denk ik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En nu ga je samenwonen met hem, schattig toch
Oei, dit brengt een pijnlijke herinnering bij me op van de basisschool.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meest significante dat ik herinner van scheikunde was dat die jongen naast mij me altijd op z'n stijve pener wees die hij op en neer bewoog in z'n trainingsbroek.
Dat is vast tijdelijk omdat hij nog niet uit de kast wil komenquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha nee, die gozer heeft een vriendin tegenwoordig denk ik.
Zeggen of niet over beginnen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oei, dit brengt een pijnlijke herinnering bij me op van de basisschool.
Auw.
Pijnlijk.
Je moet ook in het vakgebied zitten om het te waarderen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wetenschaps humor is dat onevenredig vaak eigenlijk
IT nerd humor ook, trouwens
Veel wiskundegrapjes zijn wel echt leuk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hulde!quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:15 schreef Tchock het volgende:
Ik heb mijn scriptie af. Het is echt bagger geworden maar 't moet maar.
Ik kan om goede science-humor wel lachen maar dit is gewoon niet grappigquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nice! Ik vond formeel fiscaal recht nog best wel interessant eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:15 schreef Tchock het volgende:
Formeel recht is echt mijn ding. Bij straf ook.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:17 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik vond formeel fiscaal recht nog best wel interessant eigenlijk.
En wat vindt je vriendin daarvan?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Formeel recht is echt mijn ding. Bij straf ook.
Ik vind formeel over het algemeen zo saai op dit moment. Materieel strafrecht vond ik bijvoorbeeld echt veel spannender.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Formeel recht is echt mijn ding. Bij straf ook.
Die staat een beetje tegenover rechten zoals de vrouwen van mannen die gigantische modelspoorbanen op zolder hebben liggen. Een mix van "wat is daar in godsnaam leuk aan" en "het zal wel".quote:
anarcho kapitalisme?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:17 schreef Kaas- het volgende:
Onze grote vriend robin007bond had er een handje in om hier ellendig lange strips te posten die hij echt hilarisch vond, over anarchoblablaisme of zo, terwijl er niet 1 medestander te vinden viel. Wat op zich alsnog wel grappig was.
Goede kerel wel.
Het is af! Party hard! *g*quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:15 schreef Tchock het volgende:
Zo denkt dat mokkeltje van me over Fok.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die staat een beetje tegenover rechten zoals de vrouwen van mannen die gigantische modelspoorbanen op zolder hebben liggen. Een mix van "wat is daar in godsnaam leuk aan" en "het zal wel".
Ze deed iets in de mode toch?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die staat een beetje tegenover rechten zoals de vrouwen van mannen die gigantische modelspoorbanen op zolder hebben liggen. Een mix van "wat is daar in godsnaam leuk aan" en "het zal wel".
Kaas-...jongemannen zijn geen mokkeltjes.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo denkt dat mokkeltje van me over Fok.
Robin kennende niet.quote:
Heb jij ook pas over een maand vakantie? Op de UvA bij Economie & Bedrijfskunde wel.quote:
Ik noemde m'n schoonmoeder dit weekend een mokkel en ze zei dat woord een beetje negatief te vinden. Onterecht.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kaas-...jongemannen zijn geen mokkeltjes.
Tis wat lower class, he? Dat land niet lekker bij sommigen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik noemde m'n schoonmoeder dit weekend een mokkel en ze zei dat woord een beetje negatief te vinden. Onterecht.
Als ik mijn tentamen haal dan heb ik daarna alleen nog maar scriptieverdediging. Als er nog kuilen in de weg komen kan het zijn dat ik pas eind augustus klaar ben.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Heb jij ook pas over een maand vakantie? Op de UvA bij Economie & Bedrijfskunde wel.
Landt.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tis wat lower class, he? Dat land niet lekker bij sommigen.
Je moet zijn comedians in cars kijken, lachen man, hij had zelfs Obama in de autoquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:23 schreef Tchock het volgende:
https://streamable.com/8o5ad
Hahaha wat is Jerry Seinfeld toch een chille gast.
Wat is spullen aanschaffen toch een rotwerk jemig hey zwaar levenquote:Op woensdag 7 juni 2017 01:24 schreef Tijger_m het volgende:
Ok, bed tijd...morgen een heerlijke tijd doorbrengen met keukenboeren bellen...oh joy..en dan de hele zaterdag om de tafel zitten met onderhavige keukenboeren. More joy.
En daarna?quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik mijn tentamen haal dan heb ik daarna alleen nog maar scriptieverdediging. Als er nog kuilen in de weg komen kan het zijn dat ik pas eind augustus klaar ben.
Ik ben sceptisch. Net als bij de maglev is er volgens mij sprake van vrije dure infrastructuur omdat het moeilijk schijnt te zijn de buis over langere afstand goed onder een vacuum te houden. Kijk je naar die andere vorm van lange afstandsvervoer, het vliegtuig, dan zie je dat daar enkel terminalinfrastructuur voor nodig is. Maglev en hyperloop hebben dus al een achterstand op een concurrent waar al pakweg 100 jaar ervaring mee bestaat en ze missen ook nog eens een uniek verkooppunt, want het vliegtuig is ook snel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:13 schreef remlof het volgende:
Minister Schultz wil onderzoek testlocatie hyperloop snel afronden
Wow. Zou dit echt wat kunnen worden, zo'n pan-Europees hyperloopsysteem?
Ik ben benieuwd wat Kowloon's gedachten hierover zijn.
Ik heb nu tot september vakantie omdat ik geen herkansingen heb.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:25 schreef Rezania het volgende:
Trouwens? "Pas" over een maand vakantie? Dat is toch normaal?
Hoe kan dat nou? Wtf man.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik heb nu tot september vakantie omdat ik geen herkansingen heb.
quote:
quote:Op zondag 21 mei 2017 12:14 schreef Tchock het volgende:
Ik stel voor: De Wet van Trump. Voor alles wat in het Witte Huis gebeurt is een afkeurende tweet van Donald Trump te vinden.
Als je het leuk vindt zou ik promoveren.quote:
Rechtenopleiding in Leiden heeft 3 tentamens per periode, waarvan je er vier hebt. Volgens mij doen ze het op de UvA met 2 tentamens per periode, waarvan je er dan zes hebt.quote:
Wij hebben het 884-systeem. Twee lange blokken en een korte.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Rechtenopleiding in Leiden heeft 3 tentamens per periode, waarvan je er vier hebt. Volgens mij doen ze het op de UvA met 2 tentamens per periode, waarvan je er dan zes hebt.
Maar dan heb je echt gewoon een periode van 7 weken of zo.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Rechtenopleiding in Leiden heeft 3 tentamens per periode, waarvan je er vier hebt. Volgens mij doen ze het op de UvA met 2 tentamens per periode, waarvan je er dan zes hebt.
Als je rechten studeert heb je 52 weken per jaar vakantie dus welk stickertje je er op plakt is niet bijster belangrijk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan heb je echt gewoon een periode van 7 weken of zo.
Bij E&B hebben ze nog een onderzoeksproject die pas begin julie afgerond is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wij hebben het 884-systeem. Twee lange blokken en een korte.
Als je geen herkansingen hebt (en geen scriptie hoeft te schrijven) ben je op de UvA in de bachelor ook na deze week klaar geloof ik.
Klopt! Zes weken (werk)colleges en één week responsie. Behalve Burgelijk Recht, dat is een tienpuntsvak van 12 weken met een midterm.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan heb je echt gewoon een periode van 7 weken of zo.
Ik vond Economie al een pretstudie met 3 tot 4 tentamens per blok, waarbij er 5 blokken waren.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dat is een tikfoutje in mijn enthousiasme.quote:
Het aantal tentamens en blokken is natuurlijk geenszins maatstaf voor de zwaarte van een studie of de tentamens.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vond Economie al een pretstudie met 3 tot 4 tentamens per blok, waarbij er 5 blokken waren.
Haha, dat is wel waar geloof ik. Pax chillt ook vaker in bed dan dat hij in college zit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je rechten studeert heb je 52 weken per jaar vakantie dus welk stickertje je er op plakt is niet bijster belangrijk.
Periodes van zes weken, mi gado. Ik had practica die langer waren dan dat.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:33 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Klopt! Zes weken (werk)colleges en één week responsie. Behalve Burgelijk Recht, dat is een tienpuntsvak van 12 weken met een midterm.
Discussiëren over onderlinge zwaarte van studies is sowieso tijdsverspilling maar op basis van de lengte van een periode kun je natuurlijk helemaal geen reet concluderen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Periodes van zes weken, mi gado. Ik had practica die langer waren dan dat.
Bij technische studies ben je anders wel 40 tot 50 uur per week kwijt als je 60 punten wil halen. Des te technischer een studie is, des te meer uren moet je maken per studiepunt, des te moeilijker.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het aantal tentamens en blokken is natuurlijk geenszins maatstaf voor de zwaarte van een studie of de tentamens.
Het viel me gewoon op dat ik een maand eerder vrij ben dan vrienden op de UvA.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Discussiëren over onderlinge zwaarte van studies is sowieso tijdsverspilling maar op basis van de lengte van een periode kun je natuurlijk helemaal geen reet concluderen.
Bij rechten ben je zo lang in je eerste jaar bezig als je een 8 of een 9 wilt halen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bij technische studies ben je anders wel 40 tot 50 uur per week kwijt als je 60 punten wil halen. Des te technischer een studie is, des te meer uren moet je maken per studiepunt, des te moeilijker.
Klopt, maar dan heb je het over het aantal studieuren per week, en niet over het aantal blokken of periodes. Dat is iets totaal anders natuurlijk (als je bij rechten ook 40-50 uur per week kwijt was, dan was het met meer blokken net zo zwaar).quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bij technische studies ben je anders wel 40 tot 50 uur per week kwijt als je 60 punten wil halen. Des te technischer een studie is, des te meer uren moet je maken per studiepunt, des te moeilijker.
Ik snap het gewoon niet. Wat doe je met zoveel vrije tijd? Ik zou me doodvervelen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Discussiëren over onderlinge zwaarte van studies is sowieso tijdsverspilling maar op basis van de lengte van een periode kun je natuurlijk helemaal geen reet concluderen.
quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, dat is wel waar geloof ik. Pax chillt ook vaker in bed dan dat hij in college zit.
De rest van je leven, Rez. Lastig voor te stellen, dat snap ik.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Wat doe je met zoveel vrije tijd? Ik zou me doodvervelen.
Posten op FOK! enzo.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Wat doe je met zoveel vrije tijd? Ik zou me doodvervelen.
Al mijn vrienden moeten ook gewoon naar college en zo, dus tja.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
De rest van je leven, Rez. Lastig voor te stellen, dat snap ik.
Dit collegejaar werk ik vier dagen per week, heb ik mezelf leren drummen, heb ik veel te veel geblowd, ben ik veel bij mvr. Tchock geweest en meer van zulke zaken. Het is niet alsof je met 8 uur college in de week + zelfstudie ineens in een gapend zwart gat valt hoor.quote:Op woensdag 7 juni 2017 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Al mijn vrienden moeten ook gewoon naar college en zo, dus tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |