twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 13:58:00The FAKE MSM is working so hard trying to get me not to use Social Media. They hate that I can get the honest and unfiltered message out. reageer retweet
Wat de fuck. Die man is echt gek geworden. Dit slaat helemaal nergens op.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 13:58:00The FAKE MSM is working so hard trying to get me not to use Social Media. They hate that I can get the honest and unfiltered message out. reageer retweet
En zijn staf zegt "Je moet zijn tweets niet serieus nemen"quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:02 schreef Tchock het volgende:
Wat de fuck. Die man is echt gek geworden. Dit slaat helemaal nergens op.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 13:58:00The FAKE MSM is working so hard trying to get me not to use Social Media. They hate that I can get the honest and unfiltered message out. reageer retweet
Ik kaap nooit. Sluit alleen soms per ongeluk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Net te laat om te kapen en er Fuck Trump van te maken
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 14:06:35During my recent trip to the Middle East I stated that there can no longer be funding of Radical Ideology. Leaders pointed to Qatar - look! reageer retweet
Goed kapsel ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:07 schreef Verfassungsschutz het volgende:
https://twitter.com/maturetrumptwts
Dit geeft hoop.
Zeker niet. Ben wel benieuwd naar het verhaal van Comey.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:08 schreef skysherrif het volgende:
Veel mensen denken dat hij vooral de laatste dagen zo absurd doet, om het nieuws weg te houden van de aanstaande comey hearing. Niet dat dat enig nut heeft natuurlijk
Daarom zegt hij ook "weer"quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is uit die tweet van Trump, zeikerd. Jij doet dingen als Fuck the USA en Fuck Russia.
quote:If Trump meant to damage Sadiq Khan, he's mistaken. Being marked as an enemy by the former "Apprentice" star is about the surest-fire way to cult popularity in Britain short of personally masterminding a One Direction reunion. By contrast, the people Trump will damage are his supposed conservative allies in Britain. Theresa May, the Prime Minister, is reported to be exasperated.
Begint dat donderdag?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:08 schreef skysherrif het volgende:
Veel mensen denken dat hij vooral de laatste dagen zo absurd doet, om het nieuws weg te houden van de aanstaande comey hearing. Niet dat dat enig nut heeft natuurlijk
Zou hij ook doorhebben dat zijn eigen regering niet erg blij is met de breuk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:09 schreef Tchock het volgende:
Zoals verwacht is Trump ook verantwoordelijk voor de plotselinge breuk in het Midden-Oosten.twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 14:06:35During my recent trip to the Middle East I stated that there can no longer be funding of Radical Ideology. Leaders pointed to Qatar - look! reageer retweet
Ja die kende ik al.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken je deze ook?
https://twitter.com/geertmilder
Als dat al zo is interesseert het hem waarschijnlijk geen zak. Las ook al een artikel over zijn speech voor de NAVO vorige maand, naar verluidt hebben zijn kabinetsleden (incluis bijvoorbeeld McMaster) hemel en aarde bewogen om Trump zo ver te krijgen dat hij artikel 5 van de NAVO zou bekrachtigen. Tot het allerlaatste moment stond het in de versies van zijn speech... en toen sloeg ie het over.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zou hij ook doorhebben dat zijn eigen regering niet erg blij is met de breuk?
Ik neem aan om een uur of 10 's ochtends in DC.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Donderdag ja, geen idee hoe laat. Eens opzoeken
Oh sochtends zou mooi zijn. Dan is het hier 3 uur smiddags of zit ik nu totaal verkeerdquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik neem aan om een uur of 10 's ochtends in DC.
En toch is May nog steeds bezig met het likken van de aars van Trump. Terwijl de "vriendschap" tussen haar en Trump haar volgens mij schade doet in de peilingen.quote:
Dat is toch 4 uur 's middags?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:12 schreef skysherrif het volgende:
http://thehill.com/homene(...)r-comey-hearing-live
Hier staat het, komt dus live op CBS en Fox 10.am
Is volgens mij 3 uur snachts hier.
Oke 10 am is dus 4 uur smiddags op donderdag bij ons.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh sochtends zou mooi zijn. Dan is het hier 3 uur smiddags of zit ik nu totaal verkeerd
Wat een tragisch figuur is het toch ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als dat al zo is interesseert het hem waarschijnlijk geen zak. Las ook al een artikel over zijn speech voor de NAVO vorige maand, naar verluidt hebben zijn kabinetsleden (incluis bijvoorbeeld McMaster) hemel en aarde bewogen om Trump zo ver te krijgen dat hij artikel 5 van de NAVO zou bekrachtigen. Tot het allerlaatste moment stond het in de versies van zijn speech... en toen sloeg ie het over.
Nee het is aan de oostkust 6 uur vroeger, is hier om 16:00 dus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:12 schreef skysherrif het volgende:
http://thehill.com/homene(...)r-comey-hearing-live
Hier staat het, komt dus live op CBS en Fox 10.am
Is volgens mij 3 uur snachts hier.
Hij aan de bak, wij lekker uitslapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:15 schreef KetchupFTW het volgende:
P is binnenMet wat voor gemiddelde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gefeliciteerrd natuurlijk
P is binnenIk ben pertinent tegen het vieren van een P als een prestatie dus ik feliciteer je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed gedaan.Op naar de volgende 120 punten.
7,5 als alles mee zit, 7,3 als alles tegen zit.quote:
Ze sponsoren gewoon net weer even de andere haatclubjes als SA.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Qatar is natuurlijk altijd een boevenstaat geweest, zoals alle staten aldaar. Maar goed ze hebben veel centjes en 'mooie' gebouwen dus kijkt iedereen graag naar dergelijke zaken en niet naar de terroristen en slaven die er verblijven.
Zo hard gestreden voor cum, maar het mocht niet baten.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben pertinent tegen het vieren van een P als een prestatie dus ik feliciteer je niet.
Maar goed gedaan.Op naar de volgende 120 punten.
P is binnenLekker, gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Cum laude voor je propedeuse boeit toch geen zak zo ver ik weet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zo hard gestreden voor cum, maar het mocht niet baten.
Dit kan zomaar een quote van Kaas zijn alleen op weg naar huisquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Zo hard gestreden voor cum, maar het mocht niet baten.
Had hij cum voor zijn bachelor?quote:
Nee, maar nu wordt het wel extreem moeilijk om de bachelor als geheel cum laude af te ronden. Als ik 7,7-7,8 had gestaan was de schade nog wel te overzien.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Cum laude voor je propedeuse boeit toch geen zak zo ver ik weet.
Dat is in Saoedie-Arabië en de andere golfstaten natuurlijk niet anders. Alleen steunen die andere bendes, als IS en Al Qaeda.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Qatar is natuurlijk altijd een boevenstaat geweest, zoals alle staten aldaar. Maar goed ze hebben veel centjes en 'mooie' gebouwen dus kijkt iedereen graag naar dergelijke zaken en niet naar de terroristen en slaven die er verblijven.
Nu mag ik niet bij mordenate college met professor Henk Snijders.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:21 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Niemand geeft een neuk om propcum. De officiële afkorting.
Ligt er aan hoeveel je er nu voor doet en hoeveel je er voor wil doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Nee, maar nu wordt het wel extreem moeilijk om de bachelor als geheel cum laude af te ronden. Als ik 7,7-7,8 had gestaan was de schade nog wel te overzien.
Niet dat de kans groot is dat ik het überhaupt zou halen dan, aangezien ik volgende jaar nog een bachelor ga doen.
Neuh. Bij open vragen kun je immers nog subtiele dreigementen plaatsen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:27 schreef KetchupFTW het volgende:
Worden/werden bij jullie over het algemeen MC-tentamens als fijner ervaren dan open vragen?
Ik vind open vragen véél fijner. Als je daar 9/10e van een goed antwoord opschrijft kun je prima cijfers halen. Bij een MC-tentamen is het vaak dan gewoon fout.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:27 schreef KetchupFTW het volgende:
Worden/werden bij jullie over het algemeen MC-tentamens als fijner ervaren dan open vragen?
Ik vind ze iig makkelijker.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:27 schreef KetchupFTW het volgende:
Dat klopt natuurlijk wel. Ik zit vaak echt te kutten bij open vragen, dan schiet me na de helft te hebben opgeschreven iets nieuws binnen en raak ik helemaal in paniekquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind ze iig makkelijker.
Met open vragen moet je de stof echt goed beheersen, met multiple choice kom je vaak ook een eind met wat rudimentaire kennis over het onderwerp zelf plus logisch redeneren.
MC bij minder goed leren anders open vragen, alleen krijgen wij bijna nooit MC tentamens.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:27 schreef KetchupFTW het volgende:
Dat was ook niet het punt. Het ging er om dat er (dodelijke)bijtincidenten plaats kunnen vinden zonder dat de bijtende hond en/of de eigenaar van de bijtende hond een groot verwijt valt te maken. In dit geval liepen de honden rustig aangelijnd met hun baas mee, en kwam er zo'n klein keffertje op ze af. Wanneer de keffer een van de grotere honden had aangevallen, en deze laatste van zich af zou bijten of het keffertje "op zou pakken" was dat een "pitbull-bijtincident" geweest, mogelijk met dodelijk afloop, terwijl je niet in redelijkheid kan stellen dat er een verwijt richting de hond, dan wel de eigenaar gemaakt kan worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is ook super irritant die kleine kutbeesten die maar doen, alleen doet dit niet af aan dat ik liever die kleine hond los zie lopen dan die grote honden. Verder heeft die man wel gelijk, als die kleine hond die grote hond aanvalt heeft hij gezeik.
Mijn hele propdeusejaar had de opzet 80% meerkeuze, 20% open vraag/vragen per tentamen op één midterm naquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
MC bij minder goed leren anders open vragen, alleen krijgen wij bijna nooit MC tentamens.
Ja met hond op hond incidenten ben ik het wel met je eens inderdaad, alleen blijft het daar helaas niet bij.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat was ook niet het punt. Het ging er om dat er (dodelijke)bijtincidenten plaats kunnen vinden zonder dat de bijtende hond en/of de eigenaar van de bijtende hond een groot verwijt valt te maken. In dit geval liepen de honden rustig aangelijnd met hun baas mee, en kwam er zo'n klein keffertje op ze af. Wanneer de keffer een van de grotere honden had aangevallen, en deze laatste van zich af zou bijten of het keffertje "op zou pakken" was dat een "pitbull-bijtincident" geweest, mogelijk met dodelijk afloop, terwijl je niet in redelijkheid kan stellen dat er een verwijt richting de hond, dan wel de eigenaar gemaakt kan worden.
Je vond het toch vreemd dat een hond nog "vrij" buiten kon lopen na twee keer een andere hond dood te hebben gebeten?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja met hond op hond incidenten ben ik het wel met je eens inderdaad, alleen blijft het daar helaas niet bij.
Ja dat klopt?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je vond het toch vreemd dat een hond nog "vrij" buiten kon lopen na twee keer een andere hond dood te hebben gebeten?
Nou, in de video zie je hoe zo'n bijtincident kan ontstaan zonder dat die hond/de eigenaar een ernstig verwijt te maken valt.quote:
je*quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Als een beroerde taalbeheersing hebt wel ja
Ja, maar jij was het toch die schreef over die honden van een maat van je? Je had me toen al overtuigd namelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nou, in de video zie je hoe zo'n bijtincident kan ontstaan zonder dat die hond/de eigenaar een ernstig verwijt te maken valt.
Wat is de grotere hond wel aan de lijn zit en dus gecontroleerd is (hah), het is mij namelijk gebeurd dat mijn grotere hond aan de lijn zittend aangevallen werd door een kleinere hond...zit ik dan fout?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, maar jij was het toch die schreef over die honden van een maat van je? Je had me toen al overtuigd namelijk.Maar het verschil blijft dat ik een grotere ongecontroleerde hond een groter risico acht dan een kleinere ongecontroleerde hond.
Jaquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja, maar jij was het toch die schreef over die honden van een maat van je? Je had me toen al overtuigd namelijk.Maar het verschil blijft dat ik een grotere ongecontroleerde hond een groter risico acht dan een kleinere ongecontroleerde hond.
Nee, maar wel gevaarlijker.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja.
En dat klopt ook, maar is ook mede een oorzaak van een vertekend beeld. Zo'n kutkeffertje kan zijn hele leven om zich heen bijten en mensen een paar gescheurde sokken en bebloede vingers opleveren."Goh, het is wel een felle knaap hè?" Een Mastiff bijt één keer van zich af en je hebt een onthoofde kleuter. Is de een dan meer kwaadaardig dan de ander?
Nee, dan zit jouw hond niet fout. Het gaat er om dan als een ongecontroleerde hond het voorzien heeft op iets als een kind dit veel grotere gevolgen heeft dan wanneer een kleine hond dit heeft.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat is de grotere hond wel aan de lijn zit en dus gecontroleerd is (hah), het is mij namelijk gebeurd dat mijn grotere hond aan de lijn zittend aangevallen werd door een kleinere hond...zit ik dan fout?
Ik heb met geen woord gerept over kwaadaardig hè, het gaat om de impact, dus ja een onthoofde kleuter wordt meestal als minder prettig ervaren dan een gescheurde sok.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:50 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja.
En dat klopt ook, maar is ook mede een oorzaak van een vertekend beeld. Zo'n kutkeffertje kan zijn hele leven om zich heen bijten en mensen een paar gescheurde sokken en bebloede vingers opleveren."Goh, het is wel een felle knaap hè?" Een Mastiff bijt één keer van zich af en je hebt een onthoofde kleuter. Is de een dan meer kwaadaardig dan de ander?
Daarom moet je ook meer voorzorgsmaatregelen nemen bij de een dan bij de ander.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:50 schreef Perrin het volgende:
De een is iig een stuk gevaarlijker voor kinderen en zelfs volwassenen dan de ander.
Dat is een beetje het punt idd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb met geen woord gerept over kwaadaardig hè, het gaat om de impact, dus ja een onthoofde kleuter wordt meestal als minder prettig ervaren dan een gescheurde sok.
Maar moet je dan, ervan uitgaande dat de eigenaar voldoende maatregelen heeft genomen (zoals de man in de Dumpertvideo; honden aangelijnd, zichtbaar onder appel), de hond/eigenaar harder "straffen", puur omdat de impact groter is?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb met geen woord gerept over kwaadaardig hè, het gaat om de impact, dus ja een onthoofde kleuter wordt meestal als minder prettig ervaren dan een gescheurde sok.
Nee, maar je kan wel stellen dat de vraag om een goede training bij de een groter is dan bij de ander.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar moet je dan, ervan uitgaande dat de eigenaar voldoende maatregelen heeft genomen (zoals de man in de Dumpertvideo; honden aangelijnd, zichtbaar onder appel), de hond/eigenaar harder "straffen", puur omdat de impact groter is?
Het probleem is dat veel tattoo-tokkies uit Vogelaarwijken vaak ook zo'n moordmachine aanschaffen maar niet de moeite nemen zo'n beest fatsoenlijk op te voeden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar moet je dan, ervan uitgaande dat de eigenaar voldoende maatregelen heeft genomen (zoals de man in de Dumpertvideo; honden aangelijnd, zichtbaar onder appel), de hond/eigenaar harder "straffen", puur omdat de impact groter is?
En een register maken met Ongeschikte Mensen die er geen mogen hebben.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:55 schreef skysherrif het volgende:
Wat mij betreft wordt er uberhaupt gestopt met het fokken van nodeloos sterke overbeschermende valse beesten
Ja, dat valt onder de vergrote zorgplicht. Maar het ging aanvankelijk vooral om de procedure na de feiten, en of de hond afgemaakt diende te worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel stellen dat de vraag om een goede training bij de een groter is dan bij de ander.
Dat zou ideaal zijn idd. Ook meteen voor mensenkinderen, graag.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En een register maken met Ongeschikte Mensen die er geen mogen hebben.
Daarom lijkt een gedragsonderzoek mij een prima manier om vast te stellen of een specifieke hond een onverantwoord risico vormt en derhalve afgemaakt dient te worden. Dien je toch per casus concreet te beoordelen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het probleem is dat veel tattoo-tokkies uit Vogelaarwijken vaak ook zo'n moordmachine aanschaffen maar niet de moeite nemen zo'n beest fatsoenlijk op te voeden.
Lijkt me sowieso prima om een register te maken van onrendabele.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
En een register maken met Ongeschikte Mensen die er geen mogen hebben.
n.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso prima om een register te maken van onrendabele.
Maar daarin heb ik ook nooit over een discrepantie tussen kleine en grote honden gesproken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, dat valt onder de vergrote zorgplicht. Maar het ging aanvankelijk vooral om de procedure na de feiten, en of de hond afgemaakt diende te worden.
Dus het keffertje met de kapotgebeten sok ook sofort kaltstellen?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar daarin heb ik ook nooit over een discrepantie tussen kleine en grote honden gesproken.
Als een Jack Russel een Mastino doodbijt dan verdient die dezelfde gevolgen als welke andere hond dan ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dus het keffertje met de kapotgebeten sok ook sofort kaltstellen?
Veredeld PVV'er-register.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso prima om een register te maken van onrendabele.
Welke criteria dacht je aan?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn idd. Ook meteen voor mensenkinderen, graag.
Geen strafblad en voldoende inkomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:01 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Welke criteria dacht je aan?
Maar we hadden het net toch weer over hond-mens bijtincidenten?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als een Jack Russel een Mastino doodbijt dan verdient die dezelfde gevolgen als welke andere hond dan ook.
Blank, blond haar en blauwe ogen?quote:
Legaal inkomen dan. Maar dat is wat karig qua criteria.quote:
Aldus de sociaal-liberaal.quote:
Jawohl.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Blank, blond haar en blauwe ogen?
Bij bijtincidenten met mensen ook.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar we hadden het net toch weer over hond-mens bijtincidenten?
Steriliseren schijnt dan niet eens meer te helpen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Bij bijtincidenten met mensen ook.
Laten we dan ook een kiesrecht-examen invoeren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:06 schreef Perrin het volgende:
Een gehaald theorie-examen pedagogische vaardigheden.
Ze verzinnen wel leuke namen.quote:Groups on the far right include Proud Boys, Oath Keepers, Three Percenters
Dat hebben arbeiders niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kinderen kosten veel geld, dat moet je wel hebben natuurlijk.
Daarom kinderbijslag afschaffen en bijstand verlagen. Kinderen krijgen moet een weloverwogen levenskeuze zijn. Bij twijfel is er de chemische abortus.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kinderen kosten veel geld, dat moet je wel hebben natuurlijk.
Koe klokken klanquote:
White Aryan Resistance, National Association for the Advancement of White Peoplequote:
Een vmbo-k'er die bij mij op de basisschool zat heeft nu, op haar 20ste, twee kinderen vanwege de kinderbijslag.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarom kinderbijslag afschaffen en bijstand verlagen. Kinderen krijgen moet een weloverwogen levenskeuze zijn. Bij twijfel is er de chemische abortus.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mis nog "Forum voor Democratie". Ook zo'n onzinnige naam voor een fascistische partij.
Was ik maar Thierry mr. Hiddema Remlof.quote:
Dan moeten ze eerst maar eens een begroting opstellen voor de eerste 20 levensjaren van hun gewenste kroost. Eens kijken of ze zich dan nog zo graag willen voortplanten.quote:
Dat meisje rechts kijkt alsof ze op de EO jongerendag is.quote:
He, die bril op 0:51 heb ik ook!quote:
Zo dom is ze niet dus aangezien ze zo snel doorheeft waar haar voornaamste inkomen-genererende talenten liggen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Een vmbo-k'er die bij mij op de basisschool zat heeft nu, op haar 20ste, twee kinderen vanwege de kinderbijslag.
Dat is ook zo'n eng iets. Of dat "verlichting" festival van afgelopen weekendquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat meisje rechts kijkt alsof ze op de EO jongerendag is.
Ik denk dat prostitutie voor haar profijtelijker zou zijn. Of is ze echt lelijk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Een vmbo-k'er die bij mij op de basisschool zat heeft nu, op haar 20ste, twee kinderen vanwege de kinderbijslag.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat meisje rechts kijkt alsof ze op de EO jongerendag is.
Dat heet policor-weg met ons-wegkijkerisme.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vind het altijd wel opmerkelijk dat het benadrukken van raciale kenmerken wel kan als je niet-blanken bedoelt.
White Entertainment Television, speciaal bedoeld voor blanke mensen. Met een eigen awardshow waar blanke entertainmentsterren worden gehuldigd, en een eigen walk of fame waar enkel blanke mensen worden onderscheiden. Dat kan toch niet?
En dat terwijl jij met je superieure zaad nog maar moet hopen de volgende generatie een plezier te kunnen doen met het doorgeven van jouw genenpakket.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Postmodernisme.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vind het altijd wel opmerkelijk dat het benadrukken van raciale kenmerken wel kan als je niet-blanken bedoelt.
White Entertainment Television, speciaal bedoeld voor blanke mensen. Met een eigen awardshow waar blanke entertainmentsterren worden gehuldigd, en een eigen walk of fame waar enkel blanke mensen worden onderscheiden. Dat kan toch niet?
Nee, want blanken krijgen al genoeg kansen in "normale" dingen. Tenminste in Murica.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar ik heb je helemaal niet gezegd wie de vader is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En dat terwijl jij met je superieure zaad nog maar moet hopen de volgende generatie een plezier te kunnen doen met het doorgeven van jouw genenpakket.
Ik vind dat je dan ook alle bejaarden zonder kinderen moet euthanasieren zodra ze zorgbehoevend worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moeten ze eerst maar eens een begroting opstellen voor de eerste 20 levensjaren van hun gewenste kroost. Eens kijken of ze zich dan nog zo graag willen voortplanten.
Ook wel lachen als je op twitter even zoekt op #white #hate #die ofzo.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Nouwja, zo rooskleurig is het ook niet voor alle blanken daar volgens mij.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want blanken krijgen al genoeg kansen in "normale" dingen. Tenminste in Murica.
Die met kinderen dan ook, tenzij de kinderen zich fulltime aan de zorg willen wijden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan ook alle bejaarden zonder kinderen moet euthanasieren zodra ze zorgbehoevend worden.
Dan moet je een politieke partij beginnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan ook alle bejaarden zonder kinderen moet euthanasieren zodra ze zorgbehoevend worden.
Vind het eerder hypocriet. Niemand wil toch worden beoordeeld op zijn huidskleur? Totdat er een prijsje op te halen valt, kennelijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dat heet policor-weg met ons-wegkijkerisme.
Maak dan speciale shows voor tokkies, of "white trash" zoals ze het daar noemen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouwja, zo rooskleurig is het ook niet voor alle blanken daar volgens mij.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Maak dan speciale shows voor tokkies, of "white trash" zoals ze het daar noemen.
Daar zou ik geen probleem mee hebben.
Denk dat die 2018 super majority voor de republikeinen nog niet zo zeker isquote:Democratic special-election candidates have improved their margins over Republicans by an average of 14.4 points.
Uiteraard is het hypocriet, maar niet relevant. De underdog krijgt altijd wat waardeloze voordeeltjes toebedeeld.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vind het eerder hypocriet. Niemand wil toch worden beoordeeld op zijn huidskleur? Totdat er een prijsje op te halen valt, kennelijk.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Maak dan speciale shows voor tokkies, of "white trash" zoals ze het daar noemen.
Daar zou ik geen probleem mee hebben.
Postmodernisme en neo-marxisme: the opressed vs the opressor, de ene groep tegen de ander.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vind het eerder hypocriet. Niemand wil toch worden beoordeeld op zijn huidskleur? Totdat er een prijsje op te halen valt, kennelijk.
Welke kansen krijgen de Amerikanen met een niet-westerse migratieachtergrond dan niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, want blanken krijgen al genoeg kansen in "normale" dingen. Tenminste in Murica.
Omdat wij blanken toch wel weten dat we superieur zijn, dat hoeven we de rest niet telkens in te wrijven.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Zo'n instelling leidt juist tot segregatie.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:15 schreef remlof het volgende:
[..]
twitter:VI_nl twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:14:45Ruud Gullit: 'Ik was alleen in de veronderstelling dat ik van alle advocaten af was. Nu krijg ik er toch een.' reageer retweet
Hoho, ook white trash heeft recht op extra kansen bepleit ik net.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:20 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo'n instelling leidt juist tot segregatie.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat. En ook die fijne wrestling shows zijn het domein van white trash.
Zijn overigens ook echt trump supporters, zelfs nog in oval office geweest bij hem op bezoek meen ikquote:
Hoezo? De situatie dat een problematische vergrijzing optreedt omdat aanzienlijke bevolkingsgroepen wordt verboden om kinderen te krijgen, is niet van toepassing.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Dan moet je een politieke partij beginnen.
Blijkbaar is dat ideaal ver weg.quote:I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin, but by the content of their character.
Maar waarom zou je die twee überhaupt op basis van huiskleur (onder)scheiden?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoho, ook white trash heeft recht op extra kansen bepleit ik net.
Ja begrijp je het niet? Wisten we al.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:24 schreef LelijKnap het volgende:
Dat soort dingen kan je alleen maar zeggen als je de mens niet begrijpt.
Omdat contact met mensen van een andere kleur eng is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar waarom zou je die twee überhaupt op basis van huiskleur (onder)scheiden?
Wat begrijp ik niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:25 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ja begrijp je het niet? Wisten we al.
Escapisme.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:29 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)sgebruik-europa.html
En maar klagen dat het allemaal zo slecht is. Vuige junks.
6,6% van de jongeren aan de ecstasy, had dat wel hoger verwacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:29 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)sgebruik-europa.html
En maar klagen dat het allemaal zo slecht is. Vuige junks.
XTC is natuurlijk voor interessant aan de verkeerde kant.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
6,6% van de jongeren aan de ecstasy, had dat wel hoger verwacht eigenlijk.
Joh, 6,6% van de jongeren tussen de 15 en 34 hè. Daar zitten een hoop mensen bij die gewoon een fatsoenlijke baan hebbenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
6,6% van de jongeren aan de ecstasy, had dat wel hoger verwacht eigenlijk.
Waarom?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:38 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
XTC is natuurlijk voor interessant aan de verkeerde kant.
Definieer fatsoenlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh, 6,6% van de jongeren tussen de 15 en 34 hè. Daar zitten een hoop mensen bij die gewoon een fatsoenlijke baan hebben
Met een fatsoenlijke baan kan je prima XTC gebruiken lijkt mij.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh, 6,6% van de jongeren tussen de 15 en 34 hè. Daar zitten een hoop mensen bij die gewoon een fatsoenlijke baan hebben
Geen idee, ik ken enkel Kaas- dus al mijn meningen over de verkeerde kant zijn op hem gebaseerd.quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:39 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken enkel Kaas- dus al mijn meningen over de verkeerde kant zijn op hem gebaseerd.
Vind dit ook wel prima. Er moeten meer consequenties komen voor het plaatsen van bagger op internet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:41 schreef remlof het volgende:
Harvard weert studenten om foute Facebook-posts
De Amerikaanse universiteit Harvard heeft de toelating van zeker tien studenten teruggedraaid vanwege seksueel getinte en racistische posts op Facebook. Ze deden de uitlatingen in een besloten groep.
Hulde voor Harvard
En wat moeten we dan doen met onze tijd?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:43 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Vind dit ook wel prima. Er moeten meer consequenties komen voor het plaatsen van bagger op internet.
Dan ben ik zelfs bereid te stoppen met trollen.
Staat gelukkig alleen maar een enorme Amerikaanse legerbasis in Qatartwitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 14:06:35During my recent trip to the Middle East I stated that there can no longer be funding of Radical Ideology. Leaders pointed to Qatar - look! reageer retweet
Hij blijft ook maar doorgaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:45 schreef skysherrif het volgende:
Staat gelukkig alleen maar een enorme Amerikaanse legerbasis in Qatartwitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 14:06:35During my recent trip to the Middle East I stated that there can no longer be funding of Radical Ideology. Leaders pointed to Qatar - look! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:36:50So good to see the Saudi Arabia visit with the King and 50 countries already paying off. They said they would take a hard line on funding... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:44:55...extremism, and all reference was pointing to Qatar. Perhaps this will be the beginning of the end to the horror of terrorism! reageer retweet
Zal die dit zelf nou wel geloven of is het gewoon de beste troll ooit?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij blijft ook maar doorgaan.
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:36:50So good to see the Saudi Arabia visit with the King and 50 countries already paying off. They said they would take a hard line on funding... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:44:55...extremism, and all reference was pointing to Qatar. Perhaps this will be the beginning of the end to the horror of terrorism! reageer retweet
Excelsheets vullen. Zoals Jezus ook deed.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En wat moeten we dan doen met onze tijd?
Wat is er zo ongeloofwaardig? Amerikaanse president praat met Saudi's over Iran. Lijkt me behoorlijk voorspelbaar.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal die dit zelf nou wel geloven of is het gewoon de beste troll ooit?
Maar wel even voor $100.000.000.000 wapens verkocht aan de Islamitische Staat Saoedi-Arabiëquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:45 schreef skysherrif het volgende:
Bystander effect waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:49 schreef skysherrif het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)een_transgender.html
gewoon even op klaarlichte dag transgenders slaan en niemand die ingrijpt
quote:Harvard-memes voor geile burgerlijke tieners
Paar weken terug was alles ook nog heel gezellig met de meneer uit Qatar.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wel even voor $100.000.000.000 wapens verkocht aan de Islamitische Staat Saoedi-Arabië
twitter:mattbpete twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:46:04@realDonaldTrump Trump and the emir of Qatar, three weeks ago. https://t.co/l6Upo3cLRF reageer retweet
Je denkt dat de Saudi's F35s en tanks aan terroristengroepen gaan leveren?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wel even voor $100.000.000.000 wapens verkocht aan de Islamitische Staat Saoedi-Arabië
Nee, daar moorden ze gewoon massaal Jemenieten mee uit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Je denkt dat de Saudi's F35s en tanks aan terroristengroepen gaan leveren?
Beetje nadenken allemaal.
Wel van die TOW-raketjes.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Goeie muziek welquote:
Bovendien is dat 100 miljard dollar die S-A niet kan uitgeven aan het subsidieren van salafistische moskeeen en bijlesinstituten etc. in Europa.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:52 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Flikker eens op naar een één of ander puberforum.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:07 schreef KetchupFTW het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=8Tz4bbxxx
Lekker tribaal. Heb meteen zin om hoofden af te hakken.
Beetje respect voor andere culturen zou wel op zijn plaats zijn, racist.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker eens op naar een één of ander puberforum.
Dit is het terrein van Remlof!!!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker eens op naar een één of ander puberforum.
quote:Na 39 jaar en een ontelbare hoeveelheid smaken staat Ben & Jerry's in de ijswereld bijna even bekend om hun uitgesproken activisme, als om hun halve literbakken Chunky Monkey en Half Baked. Deze week voegt het in Vermont gevestigde bedrijf daar een volgend hoofdstuk aan toe: Ben & Jerry's spreekt zich uit tegen Australië's onwil om het homohuwelijk te legaliseren door – let op – het in al hun filialen te verbieden dat mensen twee bolletjes ijs van dezelfde smaak kunnen combineren.
Neuh, maar ik kom hier niet om overspoeld te worden met domme joetjoepfilmpjes en bagger van Dumpert.quote:
Was ook al zoiets van de week met een court van Rolland Garros die vernoemd was naar een tennisser die homofobe uitspraken tot een geheel niveau tilde.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
https://munchies.vice.com(...)range-ice-cream-rule
[..]
[ Bericht 100% gewijzigd door LelijKnap op 06-06-2017 16:18 ]quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)Palestine-rally.html
Uit 2014 en was een pro palestina protest.
Juist, http://www.dailymail.co.u(...)Palestine-rally.htmlquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zag wel een paar zwarte vlaggen met witte arabische letters eropquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:19 schreef KetchupFTW het volgende:
Waar is de Isisvlag? Zie alleen een Palestina-vlag.
Eerst onderzoek doen en dan posten ;dquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[ Bericht 100% gewijzigd door LelijKnap op 06-06-2017 16:18 ]
Technisch mischien wel maar gezien we niet eens overal in Europa HSL's hebben en we net een paar miljard hebben gespendeerd aan een HSL zonder treinen...quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:13 schreef remlof het volgende:
Minister Schultz wil onderzoek testlocatie hyperloop snel afronden
Wow. Zou dit echt wat kunnen worden, zo'n pan-Europees hyperloopsysteem?
Ik ben benieuwd wat Kowloon's gedachten hierover zijn.
Ik ook, ik vermoedde eerst ISIS, maar zou net zo goed GAZA oid kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zag wel een paar zwarte vlaggen met witte arabische letters erop
De neiging om remlof te irriteren was iets te sterk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerst onderzoek doen en dan posten ;d
Ach ja, sympathisanten van terroristen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij hem per ongeluk verwijdert.twitter:MrDarren007 twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:45:03@Michael_Heaver ISIS flag and 1000s in #Europe #UK - morning in the Blackwall Tunnel #London https://t.co/E1buGDGfDZ reageer retweet
HSL's rijden inderdaad prima in heel Europa, alleen tussen Amsterdam en Brussel schijnt het maar niet te lukken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Technisch mischien wel maar gezien we niet eens overal in Europa HSL's hebben en we net een paar miljard hebben gespendeerd aan een HSL zonder treinen...
Je verwacht toch niet dat ik het hele filmpje ga kijkenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zag wel een paar zwarte vlaggen met witte arabische letters erop
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:21 schreef KetchupFTW het volgende:
Volgens mij heeft hij hem per ongeluk verwijdert.
En kost veel meer, het is een probleem dat een oplossing zoekt, in de VS zijn er nauwelijks behoorlijke treinen laat staan HSL's, daar is het mischien een idee om HSL over te slaan, hier in Europa? Nauwelijks relevant.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
HSL's rijden inderdaad prima in heel Europa, alleen tussen Amsterdam en Brussel schijnt het maar niet te lukken.
Maar een hyperloop is veel en veel sneller dan een HSL.
Het is al een monsterlijke klus om normale treinen door heel Europa gelijk te trekken qua standaarden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:23 schreef skysherrif het volgende:
Sowieso is innovatie op dat gebied mooi, weer een stap verder in de technologie.
Als de EU op dat soort gebieden eens meer inzet vind ik het prima.
Verwijderd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:21 schreef KetchupFTW het volgende:
LelijkKnap poste deze tweet:Volgens mij heeft hij hem per ongeluk verwijdert.twitter:MrDarren007 twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:45:03@Michael_Heaver ISIS flag and 1000s in #Europe #UK - morning in the Blackwall Tunnel #London https://t.co/E1buGDGfDZ reageer retweet
quote:
Ik reis toch nooit met de trein, kan mij dat schelen, maar zo'n hyperloop klinkt mooi.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Het is al een monsterlijke klus om normale treinen door heel Europa gelijk te trekken qua standaarden.
Zo'n HSL is een veelvoud daarvan. Maar uiteraard wel mogelijk met voldoende middelen en een leuk project voor de bühne.
Wat lul je nou, man, we hebben al een EU green card systeem en ik hoor weinig geklaag over innovatie in Europa, bovendien heeft de EU helemaal geen honderden miljarden om te investeren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:24 schreef LelijKnap het volgende:
Europa had honderden miljarden kunnen investeren in dergelijke innovatie. En met een degelijk greencard systeem en hoge lonen hadden we de beste en slimste (bruine, voor remlof) mensen kunnen aantrekken om daar bij te helpen.
Waar zijn al die hooggeleide Indiërs dan? En natuurlijk hebben we dat wel. Hoe kom je er bij dat we dat niet hebben?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat lul je nou, man, we hebben al een EU green card systeem en ik hoor weinig geklaag over innovatie in Europa, bovendien heeft de EU helemaal geen honderden miljarden om te investeren.
Eh, wel eens een universiteit van binnen gezien? En een echte dan, niet zo'n alfa-kneuzenkermis.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waar zijn al die hooggeleide Indiërs dan? En natuurlijk hebben we dat wel. Hoe kom je er bij dat we dat niet hebben?
Moet je eens bij ASML of NXP gaan kijken, mongool.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waar zijn al die hooggeleide Indiërs dan? En natuurlijk hebben we dat wel. Hoe kom je er bij dat we dat niet hebben?
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:29 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Eh, wel eens een universiteit van binnen gezien? En een echte dan, niet zo'n alfa-kneuzenkermis.
Gamma ftw.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:29 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Eh, wel eens een universiteit van binnen gezien? En een echte dan, niet zo'n alfa-kneuzenkermis.
Hardlopen.quote:
Even wachten? Gaat zo weer weg zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:33 schreef remlof het volgende:
Godverdomme, enorme hoosbui hier net als ik effe naar de AH wil.
https://www.ah.nl/quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:33 schreef remlof het volgende:
Waaien de bomen bij jou ook om?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:33 schreef remlof het volgende:
quote:
Pagina gesloten.quote:Groenten van de BBQ
quote:En wat Baudet schrijft over vrouwen, die overrompeld en overmeesterd willen worden; wat zegt u daarvan?
‘Dat is toch enig. Dan moet ik u vertellen over mijn eigen aanblik van hem: de dames met wie ik hem in gezelschap aantref, hebben het dik naar hun zin. Het zou zijn eer te na zijn een vrouw met geweld aan zich te binden.’
Vrouwen zouden volgens hem ook minder excelleren en minder ambitieus zijn?
‘Misschien is dat ook wel zo. Vrouwen die ertoe doen hebben zich nooit tot het feminisme willen bekeren. Feministen zijn allemaal slonsjes, die een verklaring zoeken voor hun eigen armzaligheid. In de Kamer heb ik het debat over GeenStijl meegemaakt. Wat een humorloze bedoening. Weet u wat ik ga doen? In Dit helse moeras van Gerrit Komrij staat een prachtige serie verhalen over feministen: ‘De onwelriekende gleuvenbrigade’. Dat ga ik 150 keer kopiëren en uitdelen. Dan vraag ik de voorzitter of ze een uurtje leestijd kan inroosteren. Wie het daarna niet snapt, kan niet relativeren en is ongeschikt voor de democratie.’
Hihiquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Wat een kansloze parlementariërs hebben we toch in dit land.
-sky(news)quote:Police in Paris say they are attending an incident at Notre Dame Cathedral and warn public to stay away
quote:'Gunshots' at Paris's Notre Dame
Police respond to alert at Paris's Notre Dame cathedral amid reports of gunshots and panic
This breaking news story is being updated and more details will be published shortly. Please refresh the page for the fullest version.
If you want to receive Breaking News alerts via email, or on a smartphone or tablet via the BBC News App then details on how to do so are available on this help page. You can also follow @BBCBreaking on Twitter to get the latest alerts.
http://www.bbc.com/news/w(...)inkname=news_central
Ohjee, de volgende aanslag?quote:
Zou natuurlijk gewoon om een overval/gang violence kunnen gaan, maar bij een plek als de notre dame lijkt het mij eerder een aanslag.quote:
quote:
Lijkt wel mee te vallen en dader al doodquote:UPDATE: French media reports a police officer shot a man who tried to attack him front of Notre Dame
Kan ook gewoon een dronken zwerver zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:46 schreef LelijKnap het volgende:
Ah nee, een hamer deze keer.
#BREAKING: Police officer shoots at attacker near Notre Dame in #Paris; Suspect tried to attack police officer with a hammer
Keek net even uit over het noorden. Flink donkere lucht daarquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:33 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat het Euribob is.quote:
Omdat je wanneer je sterft bij zo'n poging 72 maagden krijgt?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:00 schreef KetchupFTW het volgende:
Waarom zou je als terrorist een politieagent proberen aan te vallen op de plek waar ze het meest waakzaam zijn... te dom om te poepen.
Brabo zijn is al erg genoeg inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
Als we maar niet zeggen dat bet een islamiet was.
Gvd manquote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:49 schreef skysherrif het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)een_transgender.html
gewoon even op klaarlichte dag transgenders slaan en niemand die ingrijpt
De Randstad is amper Nederland.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gvd man
Ook echt elke dag weer he, en dat in Nederland
1. Posttequote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:21 schreef KetchupFTW het volgende:
LelijkKnap poste deze tweet:Volgens mij heeft hij hem per ongeluk verwijdert.twitter:MrDarren007 twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:45:03@Michael_Heaver ISIS flag and 1000s in #Europe #UK - morning in the Blackwall Tunnel #London https://t.co/E1buGDGfDZ reageer retweet
Ik ben benieuwd.twitter:ronfresen twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 15:07:45Vanmiddag cruciaal in #formatie. Veel werk dit weekend (telef en fysieke ontmoetingen) bracht nog geen doorbraak (naar verkenning met GL) reageer retweet
Woensel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:10 schreef LelijKnap het volgende:
Wat is eigenlijk de fijnste (minst multiculturele) plaats in Nederland buiten de Randstad?
In Groningen zie je eigenlijk alleen maar blanken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:10 schreef LelijKnap het volgende:
Wat is eigenlijk de fijnste (minst multiculturele) plaats in Nederland buiten de Randstad?
Hoe zijn de huizenprijzen daar?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Groningen zie je eigenlijk alleen maar blanken.
Heb je het nu over de stad of de provincie?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
In Groningen zie je eigenlijk alleen maar blanken.
Indonesië.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:10 schreef LelijKnap het volgende:
Jij komt sowieso je huis niet uit dus wat lul je nou.quote:
Dat zijn wel echt piepdorpjes. Die hebben waarschijnlijk geen behoeften aan een vreemdeling uit de Randstad.quote:
Dat beslis ik anders lekker zelf wel bob.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:13 schreef Euribob het volgende:
"Breaking" news over de zoveelste aanslag in een glas water mag lekker in NWS blijven. Daar kan je dat mooi bespreken.
Heftige shit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gvd man
Oei, deze gaat niet goed vallen bij de juristenbevolking hier.quote:
Nuh.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat beslis ik anders lekker zelf wel bob.
Minder minder minder.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gvd man
Beide, kan later altijd nog inzoomen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Heb je het nu over de stad of de provincie?
Allebei. Vorig jaar was ik in die streek op vakantie, viel echt op dat contrast met de randstad. Vond het er opvallend monocultureel.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Heb je het nu over de stad of de provincie?
Des te belangrijker dat het huis een beetje fijn is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 17:13 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Jij komt sowieso je huis niet uit dus wat lul je nou.
Het blijft allemaal interpretatie van de moderator natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |