Flikker eens op naar een één of ander puberforum.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:07 schreef KetchupFTW het volgende:
https://www.youtube.com/watch?v=8Tz4bbxxx
Lekker tribaal. Heb meteen zin om hoofden af te hakken.
Beetje respect voor andere culturen zou wel op zijn plaats zijn, racist.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker eens op naar een één of ander puberforum.
Dit is het terrein van Remlof!!!quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker eens op naar een één of ander puberforum.
quote:Na 39 jaar en een ontelbare hoeveelheid smaken staat Ben & Jerry's in de ijswereld bijna even bekend om hun uitgesproken activisme, als om hun halve literbakken Chunky Monkey en Half Baked. Deze week voegt het in Vermont gevestigde bedrijf daar een volgend hoofdstuk aan toe: Ben & Jerry's spreekt zich uit tegen Australië's onwil om het homohuwelijk te legaliseren door – let op – het in al hun filialen te verbieden dat mensen twee bolletjes ijs van dezelfde smaak kunnen combineren.
Neuh, maar ik kom hier niet om overspoeld te worden met domme joetjoepfilmpjes en bagger van Dumpert.quote:
Was ook al zoiets van de week met een court van Rolland Garros die vernoemd was naar een tennisser die homofobe uitspraken tot een geheel niveau tilde.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
https://munchies.vice.com(...)range-ice-cream-rule
[..]
[ Bericht 100% gewijzigd door LelijKnap op 06-06-2017 16:18 ]quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)Palestine-rally.html
Uit 2014 en was een pro palestina protest.
Juist, http://www.dailymail.co.u(...)Palestine-rally.htmlquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zag wel een paar zwarte vlaggen met witte arabische letters eropquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:19 schreef KetchupFTW het volgende:
Waar is de Isisvlag? Zie alleen een Palestina-vlag.
Eerst onderzoek doen en dan posten ;dquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:19 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
[ Bericht 100% gewijzigd door LelijKnap op 06-06-2017 16:18 ]
Technisch mischien wel maar gezien we niet eens overal in Europa HSL's hebben en we net een paar miljard hebben gespendeerd aan een HSL zonder treinen...quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:13 schreef remlof het volgende:
Minister Schultz wil onderzoek testlocatie hyperloop snel afronden
Wow. Zou dit echt wat kunnen worden, zo'n pan-Europees hyperloopsysteem?
Ik ben benieuwd wat Kowloon's gedachten hierover zijn.
Ik ook, ik vermoedde eerst ISIS, maar zou net zo goed GAZA oid kunnen zijn.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zag wel een paar zwarte vlaggen met witte arabische letters erop
De neiging om remlof te irriteren was iets te sterk.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerst onderzoek doen en dan posten ;d
Ach ja, sympathisanten van terroristen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij hem per ongeluk verwijdert.twitter:MrDarren007 twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:45:03@Michael_Heaver ISIS flag and 1000s in #Europe #UK - morning in the Blackwall Tunnel #London https://t.co/E1buGDGfDZ reageer retweet
HSL's rijden inderdaad prima in heel Europa, alleen tussen Amsterdam en Brussel schijnt het maar niet te lukken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Technisch mischien wel maar gezien we niet eens overal in Europa HSL's hebben en we net een paar miljard hebben gespendeerd aan een HSL zonder treinen...
Je verwacht toch niet dat ik het hele filmpje ga kijkenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zag wel een paar zwarte vlaggen met witte arabische letters erop
Hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:21 schreef KetchupFTW het volgende:
Volgens mij heeft hij hem per ongeluk verwijdert.
En kost veel meer, het is een probleem dat een oplossing zoekt, in de VS zijn er nauwelijks behoorlijke treinen laat staan HSL's, daar is het mischien een idee om HSL over te slaan, hier in Europa? Nauwelijks relevant.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
HSL's rijden inderdaad prima in heel Europa, alleen tussen Amsterdam en Brussel schijnt het maar niet te lukken.
Maar een hyperloop is veel en veel sneller dan een HSL.
Het is al een monsterlijke klus om normale treinen door heel Europa gelijk te trekken qua standaarden.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:23 schreef skysherrif het volgende:
Sowieso is innovatie op dat gebied mooi, weer een stap verder in de technologie.
Als de EU op dat soort gebieden eens meer inzet vind ik het prima.
Verwijderd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:21 schreef KetchupFTW het volgende:
LelijkKnap poste deze tweet:Volgens mij heeft hij hem per ongeluk verwijdert.twitter:MrDarren007 twitterde op zondag 04-06-2017 om 22:45:03@Michael_Heaver ISIS flag and 1000s in #Europe #UK - morning in the Blackwall Tunnel #London https://t.co/E1buGDGfDZ reageer retweet
quote:
Ik reis toch nooit met de trein, kan mij dat schelen, maar zo'n hyperloop klinkt mooi.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:24 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Het is al een monsterlijke klus om normale treinen door heel Europa gelijk te trekken qua standaarden.
Zo'n HSL is een veelvoud daarvan. Maar uiteraard wel mogelijk met voldoende middelen en een leuk project voor de bühne.
Wat lul je nou, man, we hebben al een EU green card systeem en ik hoor weinig geklaag over innovatie in Europa, bovendien heeft de EU helemaal geen honderden miljarden om te investeren.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:24 schreef LelijKnap het volgende:
Europa had honderden miljarden kunnen investeren in dergelijke innovatie. En met een degelijk greencard systeem en hoge lonen hadden we de beste en slimste (bruine, voor remlof) mensen kunnen aantrekken om daar bij te helpen.
Waar zijn al die hooggeleide Indiërs dan? En natuurlijk hebben we dat wel. Hoe kom je er bij dat we dat niet hebben?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat lul je nou, man, we hebben al een EU green card systeem en ik hoor weinig geklaag over innovatie in Europa, bovendien heeft de EU helemaal geen honderden miljarden om te investeren.
Eh, wel eens een universiteit van binnen gezien? En een echte dan, niet zo'n alfa-kneuzenkermis.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waar zijn al die hooggeleide Indiërs dan? En natuurlijk hebben we dat wel. Hoe kom je er bij dat we dat niet hebben?
Moet je eens bij ASML of NXP gaan kijken, mongool.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waar zijn al die hooggeleide Indiërs dan? En natuurlijk hebben we dat wel. Hoe kom je er bij dat we dat niet hebben?
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:29 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Eh, wel eens een universiteit van binnen gezien? En een echte dan, niet zo'n alfa-kneuzenkermis.
Gamma ftw.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:29 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Eh, wel eens een universiteit van binnen gezien? En een echte dan, niet zo'n alfa-kneuzenkermis.
Hardlopen.quote:
Even wachten? Gaat zo weer weg zijnquote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:33 schreef remlof het volgende:
Godverdomme, enorme hoosbui hier net als ik effe naar de AH wil.
https://www.ah.nl/quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:33 schreef remlof het volgende:
Waaien de bomen bij jou ook om?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 16:33 schreef remlof het volgende:
quote:
Pagina gesloten.quote:Groenten van de BBQ
quote:En wat Baudet schrijft over vrouwen, die overrompeld en overmeesterd willen worden; wat zegt u daarvan?
‘Dat is toch enig. Dan moet ik u vertellen over mijn eigen aanblik van hem: de dames met wie ik hem in gezelschap aantref, hebben het dik naar hun zin. Het zou zijn eer te na zijn een vrouw met geweld aan zich te binden.’
Vrouwen zouden volgens hem ook minder excelleren en minder ambitieus zijn?
‘Misschien is dat ook wel zo. Vrouwen die ertoe doen hebben zich nooit tot het feminisme willen bekeren. Feministen zijn allemaal slonsjes, die een verklaring zoeken voor hun eigen armzaligheid. In de Kamer heb ik het debat over GeenStijl meegemaakt. Wat een humorloze bedoening. Weet u wat ik ga doen? In Dit helse moeras van Gerrit Komrij staat een prachtige serie verhalen over feministen: ‘De onwelriekende gleuvenbrigade’. Dat ga ik 150 keer kopiëren en uitdelen. Dan vraag ik de voorzitter of ze een uurtje leestijd kan inroosteren. Wie het daarna niet snapt, kan niet relativeren en is ongeschikt voor de democratie.’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |